عربستان چه می خواهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۳/۹/۲ کد خبر: 84116 منبع: پرینت

عربستان سعودی در هر کشور اسلامی از طریق ساخت یک مسجد و یا یک مدرسه علوم دینی می خواهد نفوذ داشته باشد. عربستان سعودی در پایتخت پاکستان بزرگترین مسجد را به نام مسجد الفیصل اعمار کرد و از این طریق جاسوسان اش را به نام ملا یا مولوی وارد پاکستان می کند که در اصل افراطگرای و دهشت افکنی را در مدرسه های خیبر ایجنسی و وزیرستان شمالی تدریس می کنند.

عربستان در چند قدمی مسجد الفیصل، مسجد دیگری را به نام لال مسجد اعمار کرد که در آنجا صد ها دختر و پسر جوان پاکستانی شستشوی مغزی شدند و اسلحه گرم و سرد به دست گرفتند به سرک های اسلام آباد بر آمدند و می خواستند که دولت آقای پرویز مشرف را سرنگون بسازند. در اصل ماجرا پشت پرده پاکستان و عربستان سر بمب اتمی بود که پاکستان با پشتیبانی مالی عربستان ساخته و در عوض باید علم ساخت این بمب را به عربستان منتقل می کرد اما با پا فشاری امریکا پاکستان از منتقل علم بمب اتمی به عربستان خودداری کرد که خشم عربستان را بر افکند و عربستان برای سبق دادن پرویز مشرف از مرکز شستشوی مغزی اش کار گرفت تا بتواند پرویز مشرف را از قدرت کنار بزند اما پرویز مشرف از بازی عربستان پی برد و لال مسجد را تیر باران کرد و از بین برد.

بعد از تصرف پاکستان حالا نوبت رسیده به افغانستان، دولت عربستان سعودی می خواهد یک مرکز آموزش های اسلامی را در قلب افغانستان بسازد که بزرگترین مرکز در منطقه گفته شده است. بسیاری از شهروندان افغانستان خوشبین این مرکز هستند و می گویند که افغانستان نیاز به چنین یک مرکز دارد بخاطری که افغانستانی ها برای یاد گرفتن علوم اسلامی دیگر به پاکستان نروند جایی که به جای یاد دادن علوم اسلامی افراطیت را آموزش می دهند. این شهروندان عزیزیکه خوشبین این مرکز هستند در حقیقت نمیدانند که عربستان سعودی مالک مدرسه های پاکستانی نیز می باشد و مواد درسی آن مدرسه ها نیز از عربستان وارد می شود.

حالا عربستان سعودی می خواهد یک لشکر ۵ تا ۱۰ هزار نفری در قلب افغانستان به طور رسمی داشته باشد و هر وقت و ناوقت به جان هر کشور همسایه که دلش شد رها کند و همچنان برای فشار آوردن بالای دولت افغانستان از شاگردان این مرکز استفاده کند، از هجوم بردن به خیابان ها تا انتحاری و بمب پرانی. همچنان این مرکز که به نام یک مرکز آموزش های اسلامی است در حقیقت بزرگترین مرکز جاسوسی عربستان در منطقه خواهد بود.

با ایجاد این مرکز عربستان سعودی نیز یک پرده سفید بالای مدرسه های دیگرش که افراطیت را سبق می دهد می اندازد. خلاصه این مرکز آموزش اسلامی یک سمبول و در اصل اداره کنترل صدها مدرسه افراطی دیگر در افغانستان خواهد بود.


م.ن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فعلآ سری وقت است که دولت مردان ما باید جلو این کاری شوم عربستان سعودی را بگرد اگر غفلت کند در کار خود آینده افغانستان را خراب میکند مانند سوریه و عراق می سازد دوستان شما ممکن تاریخ افغانستان را مطالعه کرده باشد که سران آل سعود همیشه در تلاش است که افغانستان باید غلام سران آل سعود باشد ولی مردم افغانستان هیچ وقت این را نمیخواهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است