جنرال دوستم ترور می شود !
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 84048 منبع: پرینت

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری کشور اطمینان داده است که بزودی مخالفان مسلح یا همان طالبان را از صحنه افغانستان حذف خواهد کرد.
اخطار جدید جنرال دوستم به مخالفان مسلح به 13 سال قبل بر می گردد.

نبرد برای تسخیر مزار شریف، سرنوشت تمام جنگ را تعیین کرد. در این نبرد عبد الرشید دوستم نقش بارزی را بازی کرد. در جبهات کوهی واقع در جنوب مزارشریف، برای یورش بر مواضع طالبان که مجهز به توپخانه ثقیل بودند، دوستم یکهزار سوار کار را وارد کارزار کرد. جنرال دوستم توضیح می دهد: طالبان انتظار چنین حمله را نداشتند. اگر افراد را با پای پیاده به جنگ می فرستادم، همة شان زیر باران توپخانه طالبان کشته می شدند. با سواری اسپ ها، ما بطور برق آسا از ساحه انداخت توپخانه ثقیل طالبان گذشته به آنان حمله ور شدیم و طالبان فرار کردند.
در این حمله بیشتر از 300 سوار کار کشته شدند، اما با وجود این تلفات شدید، همینجا بود که فروپاشی رژیم طالبان آغاز شد. در اوج این نبرد،
در دسامبر سال 2001 میلادی، ایتلاف شمال با کمک قوای واحدهای خاص و فعالین شبیه نظامی اداره استخبارات امریکا تلاش داشتند تا کنترول خود را بالای افغانستان محکم بسازند. کابل اشغال گردید، قندوز آخرین مرکز طالبان در شمال سرکوب شد و یک تعداد زیاد نیروهای طالبان و متحدین آنها تسلیم شدند.
بعداً در شمال، حدود 2000 از زندانیان طالبان که خود را به ایتلاف شمال یا نیروهای امریکایی تسلیم نموده بودند کشته شدند و یا در کانتینرها خفه گردیدند و ذریعه کاروان ها به زندان شبرغان انتقال یافتند.
کاروان این زندانیان کشته شده بعداً در شمال افغانستان در دشت لیلی دفن گردید. سال دیگر بسیاری اجساد از خاک بیرون بر آورده شدند و مورد معاینه قرار گرفتند. در جریان معاینه به صراحت معلوم شد که بعضی از آنها شکنجه شده بودند.

آیا حالا بعد از 13 سال طالبان به این فکر افتاده اند که انتقام همرزمان شان را بگیرند؟ سخنگوی امنیت ملی از دستگیری پنج انتحاری خبر می دهد که قصد کشتن جنرال دوستم را داشتند.
بگذریم!!!

از طرف دیگر جنرال دوستم که ادعای مارشالی را دارد و منتظر است تا این رتبه بالای نظامی کشور به وی نیز مانند مارشال فهیم تفویض گردد، دل خوشی از حکومت نداشته و گاهی لب به شکایت می گشاید.
در کنار این موضوع، محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور نیز افراد پرتوقعی مانند جنرال دوستم را (در برخی موارد) مانع برنامه های خود می بیند.
بگذریم!!!

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر توسط افراد دولتی ترور نشود، طالبان توان رویارویی با جنرال صاحب دوستم را ندارند

>>>   کاش ترور شود بسیار انسان... است .

>>>   جنرال دوستم بزودی اشرف غنی را از صحنه افغانستان حذف خواهد کرد.
داکتر عبدالله رییس جمهور می شود.

>>>   دوستم هرگز ترور نمیشود/ اگر دوستم ترور شود -پاکستان -انگلیس -ترکیه و امریکا دیگر چنین فردی را دربین ملت بزرگ ازبیک سوراخ ندارند- که مانند دوستم با سیلی چندین بار توسط طالبان نکتیی پوش و قبایل پشتون از افغانستان بیرون انداخته شود و مردمش توسط جمعه خان همدرد بدستور کرزی و کوچی احمدزی قتل عام شود- بعد یکماه انتخابات سر رسد و دوباره آنشخص را بحیث یک معامله گر و خم چشم بیغیرت بمیدان بیاورند و دوباره دستهای کرزی -جمعه خان همدرد و کوچی غنی وغیره ازین قماش را ببوسد و معذرت خواهی از گناهی که نگرده -نماید / و به طرفداران خود بگوید که اوووو مردم - همی جمعه خان همدرد و کرزی و کوچی و اوغانا خوب مردم اند- بیایید به همی ها رای بدیم.

>>>   چرا دوستم ترور نشد؟؟؟
یکعده ملاهای پاکستانی و اوغانییکه بدور از سیاست وبدور از اسلامیت اند- فکر میکنند که با فتوای شان کشتار و قتل مردم و شخصیتهای مردمی وملی جایز میشود و یکعده مردمان بیفرهنگ انتحاری را به کشتار مردم میفرستند/ اما اکثریت این انتحارها حساب شده از دفتر ام آی شش انکلیس و سی آی ای امریکا به آی اس آی لست داده میشود و توسط آی اس ای و ملاهای بی دین و بی خبر از اسلام توسط یکعده افراد به فتوای همین ملاهای بی خبر صورت میگیرد/ البته برخی موارد پیش ازینکه انگلیس و امریکا به آی اس آی لست بدهند- برخی ازین ملاها بی توجه به آی اس آی بخاطر فعالیت نشان دادن به اصطلاح در راه اسلام یکعده را به انتحار برخی افراد سرشناس مانند دوستم میفرستند- وقتی آی اس آی درجریان میشود که چند نفر انتحاری بجان دوستم ویا افرادی مانند دوستم میآیند- فوری وارخطا شده- به مزدوران آی اس آی در داخل دولت -مانند کوچی غنی ویا کرزی و افرادی بلند رتبه دیگر خبرمیدهند که جلو کشتار دوستم ویا امثال وی را بگیرند -وگرنه با کشتن دوستم -ضایعه جبران ناپذیری به آی اس آی و انگلیس وارد میشود- بهمین علت انتحاریها قبل از عمل یا گرفتار ویا کشته میشوند- البته خیلی کم اتفاق می افتد که انتحاری قبل از عمل انتحار/ زنده بدست نیروهای امنیتی بیافتد- اما معجزه خواهد شد- که پنج نفر انتحاری یکسره در دو ولایت زنده بدست نیروهای امنیتی بیافتند /درحالیکه عملیات هردو گروپ یک شخص یعنی دوستم بوده/ بنابرین بدون شک گفته میتوانیم که این عملیات انتحاری به خواست انگلیس نبود و به همین علت هم موفق حتی به کفاندن بی هدف هم نشدند.
تحلیلگر مسایل خود مرداری

>>>   طالبان ترور جنرال صاحب دوستم را به خواب ببیند

>>>   شاید توسط معصوم استانکزی ، خرم یا استاد یون گرامی ترور شود.
فرزاد

>>>   اقای غنی قبلا خوب سنجیده که چطور جندال دوستم را ترور و انتحار کند.فقط بیبینید و گزر زمان روشن خواهد کرد . همچنانکه کرزی شهید ربانی. مارشال فهیم .شهید سید مصطفی کاظمی .شهید جنرال داود داود. شهید جنرال عبدالرحمن سیدخیلی .شهید شاه جهان نوری . را ترور کرد.

>>>   امروز هم باشد یا فردا محترم اشرف غنی این... (دوستم )را خواهد کشت؛مطمین باشید.
ننګیالی
کندز

>>>   بدون شک هریک مهره سیاسی نظامی میعادمصرف رادارد. اگردوستم درشرایط کنونی ترورشودوبه نسبت تروردولت لرزان گردکدام نیروخلا راپرخواهدکرد؟ هرمهره دورکارآمدوحدکارآمدخودرادارد. شایدهدف ازین ترورایجاددولت جاگزین نبوده شایدایجادفضای سالهای هفتادبوده باشدهمچونظریه برای فعلا به نفع هیچکسی نیست چون کسی درحال حاضرآماده به سرمایه گذاری مشابه امریکادرافغانستان نیست. بنابرین حیات دوستم برای فعلا برهمه نیروی ذیدخل افغانستان نیاز است بایدمحافظت شود.
قره

>>>   از این به بعد انتحار و شهید کردن مردم بی دفاع افغانستان رونق میگیرد. چرا که مرکز تربیت ترور و انتحار توسط عربستان در کابل به مصرف 100 میلیون دالر ساخته میشود . که در یک وقت گنجایش بیش از 15000 هزار انتحاری را دارد .

>>>   مامردم مسلمان افغانستان مي خواهيم ژنرال دوستم درصحنه ي تلويزيون ظاهرشودوكساني كه درگذشته به دستش كشته شده اندازمردم افغانستان عذرخواهي كنندوخالصانه توبه كندوابرازتاسف كندوديگربه خودش اجازه ندهدكساني كه به دست اوكشته شدندبيايدبرادران وفرزندان كشته شدگان راعليه خودتحريك كنندوسبب نارامي درافغانستان شوندچون مامردم مسلمان بيدارهستيم وبه جسارت هاي عبدالرشيددوستم ساكت نخواهيم نشست

>>>   امنیت ملی دروغ میگوید . خود امنیت ملی به فرمان اشرف غنی زمینه ترور دوستم را فراهم میکند.

>>>   دوستم صنف ششم را نخوانده است بهتر است ... شود

>>>   این گفتنی هایی که مردم نویشته میکند اگروطن پرست واقعی باشد بس است دیگر دربین ملت افغانستان تفرقه نه اندازید رحم سرمردم غریب وبیچاره افغانستان بکنید به جای تفرقه انداختن دعا برای ملت افغانستان بکند که یک افغانستان واحد تبدیل شود اگر کسی واقعی مسولیت خودرادرک مینماید.

>>>   جون جناب دوستم دوشمن بزرگ طالبان به شمار میرود وبعضی چاپلوس ها میخواهتد به آقا دوستم خود را نزدیک بسازد مانند لالی که وکیل نمایند کندهار است شاید این کار را توست خانین ملت که در گردشان جمع شده انجام دهد

>>>   جنرال عبدالرشید دوستم هرچند تحصیلات کافی ندارد اما به وضوح دیده شده که دکتوران ، انجینیران، پروفیسوران و سایر نخبه گان افغانستان را با درایت بلند سیاسی و کارکشته گی نظامی از پای در آورده و همیشه نقطۀ تعین کننده در وقایع سیاسی و نظامی افغانستان بوده. زمانی که در کنار دکتور نجیب الله بود کمرش را بسته بود و دکتور نجیب الله توانست سالیان زیادی بعد از خروج نیروهای شوروی سابق از افغانستان توسط همین نیرو های افغانی مانند نیرو های دوستمی دفاع مستقلانه کند و دنیا را حیران سازد، اما زمانیکه جنرال دوستم احساس کرد که از وی به حیث یک حربۀ سیاسی استفاده میشود اما مطابق حقایق سیاسی برایش حق داده نمیشود ، بناً دکتور نجیب الله را ترک کرد و با مجاهدین پیوست آنگاه بزودی کمر داکتر نجیب شکست و حکومتش فرو پاشید. حکومت مجاهدین نیز در مبارزۀ قدرت حق دوستم را مطابق قدرتش در نظر نگرفتند و ناگذیر یکبار دیگر دوستم تغیر جهت داد و کمر گلبدین حکمتیار را ببست و نامبرده را حتی به مقام صدارت رسانید ولی باز هم با دوستم بازی سیاسی شد و دوستم بار دیگر تغیر جهت داد و کمر حکمتیار را برای همیشه شکست که نامبرده تا اکنون نیز دوباره به حال نیامده. مرحلۀ دیگر حکومت طالبان بود که با یک تکتیک تسلیمی تاکتیکی انچنان طالبان را در هم کوبید که طالبان تا امروز دوباره جان نگرفته اند.
بعداً نوبت به کرزی رسید و در هردوبار ریاست جمهوری کرزی همین دوستم بود که کمر کرزی را بست و وی را به میدان ریاست جمهوری اعزام کرد.
حال شما مخلصانه بگوئید که اگر زور رای جنرال دوستم نبود کامیابی اشرف غنی با همه تقلبات آن امکان پذیر بود؟ که قطعاً نه.
بناً تاریخ گواه است که فریب دادن دوستم به معنی خود را انتحار کردن است و تمام ملت افغان از هرقوم و ملیتی که هستند باید بدانند که حذف دوستم حذف افغانستان از صفحۀ روزگار خواهد بود. هر چند من یک تاجک هستم اما حقیقت حقیقت است. دوستم ملتی را بیدار ساخته که تعدادی از اقوام معلوم الحال همیشه این ملت را مزدور و بردۀ خود میدانستند و حالا میبینند که نمایندۀ همان ملیت معاون اول رئیس جمهور شده است. حال دیگر تمام اقوام افغانستان حق خود را شناخته اند و نمیگذارند که یک قوم حق تمام اقوام را بخورد. با امید افغانستان متحد و با هم برادر و برابر اما نه نمایشی بلکه حقیقی.
با احترام من از کابل جان

>>>   ما به قوم غیور و ستمدیده ازبیک سخت احترام داریم ولی دوستم نماینده گی از همه قوم ازبیک نمی کند . دوستم و گلیم جم یک مهره سیاه - معامله گر - دزد و چپاولگر در تاریخ کشور ثبت میباشند . به نظری بنده ترور دوستم بی سواد یک شایعه است نه واقیعت دارد زیرا که دستگیری این افراد کاری بس دشواری میباشد . اگر آقای دوستم باشد و یا نباشد کدام نقش در آوردن صلح ندارد . موجودیت دوستم تقویه مافیا در کشور می باشد . این یک واقیعت زنده و چشم دید در کشور است وسلام ( رستم )

>>>   دوستم یک مردکارگر بود که دراثرتپ وتلاش خودرا درین چوکی رساند بدا بحال رهبران که امروز برابر دوستم هم روی ندارند زحمت کشیده مستقم خودش درجنگ اشتراک کرده وکنترول کرده ومیکند خوب است که یک طرفه شود تاچی وقت جنگ بانید که مرد ونامرد معلوم شود .6 میلیون افغان کشته شده.
مسافرجبری

>>>   دوستم که چندین بار به مکارگی شورای ننظار و جمعیتی ها بازی خورد اینبار فهمیده که با تیم باید باشد که تعصب و فساد را نه بگوید و علیه پدیده شوم تعصب و فساد اداری و غصب مال مردم و بیت المال مبارزه کند، که این تیم فقط میتواند در شراطی کنونی تیم اشرف غنی باشد وبس که نه تنظیم دارد و نه قومی فکر میکند و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی کشور است.
کابلی

>>>   بودن نابودنش به مردم یکی است.
زلمی

>>>   کابلی بچیم بس است همین آقای دوستم خود چپاولگر و غاصب است اگر باور نداری برو شیرپور برو مزار که فریاد مردم را دوستم و یارانش بالا ساخت یکی از افراد بدنام او در تخار... و حتی متهم به قتل تعداد زیادی از جوانان است بر علاوه تعصب گفتی فکر نکنم از ستانکزی ، خرم ، فاروق وردگ و یون و طاقت کرده در این مرز و بوم کسی متعصب تر پیدا بشه دزد گفتی زاخیلوال خی کیست که ملیاردها دالر از حق مردم را در گمرکات حیف و میل کرده و لالی و ظاهر قدیری 369 ملیون دالری را خو بان ؟ غاصب جنرال غیرت پنجشیری با پیروزی اشرف غنی که خود عضو کمپاینش است غصب زمینهای قصبه را آغاز کرده است مامورین که سی سال بدون وقفه به وطن کار کردن حق آنها را غصب کرده چرا کدام کار خاص جناب ایشان به وطن کردن که حق صدها زحمتکش وطن را غصب میکند.
احمد جواد پروانی

>>>   اگرعبدالرشيددوستم بتواندشخص موردنظرش كه تحصيلات عالي داشته باشدبه جاي خوددردولت قراردهدقطعابه ثبات بيشتري درافغانستان خواهدشدچون عبدالرشيددوستم سابقه ي خوبي براي ملت افغانستان نگذاشته است

>>>   دوستم یک آدم کارآمد است

>>>   خداوند دوستم را نگاه میدارد چون میداند قلبش پاک است
اما لاف های دوستم درجنگ درست نیست چرا پیش از آمدن امریکائی ها با اسپ ها حمله نکردی وپاکستانی هارا فرارندادی؟؟؟
این زور امریکابود که طالب پاکستانی چیچینی را شکست داد نه کس دیگر !

>>>   من از کابل و کابلی
دوستم از جمله ضعیفترین جنگسالاریست که همیشه به دول استعمار میرقصد- دوستم نه مخالف طالب بیفرهنگ شده میتواند ونه هم موافق- او یک معامله گر و است- پاکستان وترکیه به امر انگلیس و امریکا او را درهمین بیست سال اخیر گاهی با گلبیدین - گاهی با طالبان و درین سیزده سال هم با طالبان بیفرهنگ و برادران نکتایی پوشش یکجا میسازند و بعد ازاستفاده ...او را بیرون می اندازند/ همین اکنون هم دوستم ...- اشرفغنی کوچی به امرپاکستان انگلیس و ترکیه امریکا او را با خود گرفت و بعدآ هم به امرترکیه و انگلیس وامریکا وپاکستان که اهداف تروریسم بین المللی را بالایش توسط آی اس آی ونماینده هایش کوچی غنی وکرزی عملی نمودند- دوباره او را مانند تشله رخصت مینمایند/ مگر نمی بینید که هرروزه غنیکک کوچی اورا مصروف دوش و ورزش ساخته وگفته است که او ...ترا به سیاست ودولت داری کاری نیست / پلو ته بزن و ورزش کن.
مندوزی

>>>   من بانظر خانم یا آقای کارشناس مسایل خود مرداری کاملآ موافقم /
تحلیل خیلی منطقیست - اگر هرکس یک کمی هم منطق و ازانسانیت برخوردار باشد/ نوشته کارشناس مسایل خود مرداری را بخواند به همه مسایل روز درکشور ومسایل خود مردارهای طالب بیفرهنگ و کلم جم آگاه میشوند.
میمنگی

>>>   دوستم کیست؟؟؟
همان فرد ی دست بوسی طالبانیزم است/ که دستهای پیشوایان طالب بیفرهنگ همچون کرزی و کوچی غنی را می بوسد.
روزیکه دوستم درمنطقه چهاراهی گمرگ کابل نا آگاهانه علیه پاکستان وطالبان بیفرهنگ شعارداد وگفت که طالبان اگردرکوه صافی یا درمیدان وردک ولوگر وغزنی وهرجای دیگرباشد - میروم ازبین میبرم شان/ فردایش روزیکه با افرادش به خون دادن رفت - وقتی خبرنگاری درمورد مداخله پاکستان وگفته های ملا فضل الرحمن پیشوای پاروق وردک و اشرفغنی کوچی سوال نمود/ به جواب خبرنگار گفت که درینمورد که سیاسی میشود سوال نکن؟؟؟؟؟
بلی سوال نکن و دوستمک کلم جم جواب داده نمیتواند- بخاطریکه دیروز شعار بیمورد داد و بعدآ توسط کوچی غنی کوشمالی شد وکوچ غنی برایش گفت... من ترا نگفته بودم که درسیاست و اداره ترا کاری نیست - باز تو علیه بادارما پاکستان و همجنسهای بیفرهنگ طالب ما حرف زدی؟؟؟ به هردو روز مصاحبه های دوستم درطلوع نیوز توجه کنید وبعد قضاوت کنید.

>>>   کابلی نه /ملتانی
کابلیها ضربات کلم جم را قبلآ چشیده/ مگر تو از دوستم تولد شده باشی- حتمی در شاه شهید ویا کارته نو زنده گی میکنی.
کابلی

>>>   لالا جواد پروانی با تو کاملا موافق هستم آقایان غیرت پنجشیری و حاجی الماس خود را همیش تسلیم دالر و پول کردند تا شنیدن حرفهای مردم و حق مردم را همیش غصب کردند .
سمیر پنجشیری

>>>   اكثركساني كه دردولت ميباشند و خود را جهادي خطاب ميكنند چرا امروز كساني كه مردم مسلمان افغانستان رابه فحشاتشويق ميكنندساكت نشستندمشخص ميشود انها از خدا بي خبرهستندببينيدبدحجابي دررسانه هاي افغانستان بي دادميكنند مامردم مسلمان افغانستان ازدولتمردان ومسولين ميخواهيم جلوي بدحجابي رابگيردكشورمااسلامي است رسانه هاافغانستان مردم رابه امرمعروف ونهي منكردعوت كنندكه به ثبات كشوربدون سرمايه گذاري دراين راستا مي انجامد ببينيد بيشترين خوشنت عليه زنان درامريكاصورت ميگيرد و امروز امريكا ميخواهد ناموس اين مرزبوم را فساد اخلاقي دعوت كنند بيدار باشيدكه شاعرميگويدتواضح هاي دشمن مكرصيادي بودكه خم خم رفتن دشمن قتل مرغان است

>>>   دوستم کسیرا نگشت بلکه ازخود دفاع کرد

>>>   دوستم بیسواد وگلم جم بود خیر است مجاهدین مسلمان چی کردن همه از خاطر دالر هر گار میکتر میخواهد که حریف خودرا شکست بدهد مقصد از ابادی وطن نیست .
م.ی

>>>   دوستم با کنار آمدن همیشه باعث سقوط نظام ها گردیده تا بقای آن ، بناء عامل سقوط اشرف غنی نیز خواهد شد.

>>>   رهبری سنتی!
دوستم را من دوست دارم اما نه به این اندازه که مقام معاونیت اول ریاست جمهوری کشور را داشته باشد.
اگر من بودم برایش قوماندانی یک قطعه را میدادم.
حسین علی احمدی

>>>   کسیکه به ریختاندن خون رهبر فقید قهرمان تاریخ افغانستان شهید دوکتور نجیب الله افتخار کرده است باید ترور شود.
افضل امانی

>>>   هیچ فرقی میان کسانیکه در زمان دکتور نجیب الله علیه دولت میجنگیدند مردم را می کشتند ، پل و پلچک ، خانه و مکتب مردم را با دالرهای آمریکای و چوکی های امروزی ویران میکردند با گروه های مثل داعش ، بوکوحرام ، النصره و الشباب نیست چون آن ها نیز مانند این ها جواسیس غرب برای آمدن به کشورهای اسلامی بودند هرکسی درست تاریخ را مطالعه کند مردانه اقرار خواهد کرد و اگر چشم پت حرف زد زنانه بهانه خواهد جست.
رحمتی

>>>   ازژنرال عبدالرشيددوستم درخواست مامردم مسلمان افغانستان اين است كه مخلصانه توبه نمايدچون مگرانسان چندسال عمرميكندالان دوستم شصت سال عمرداردتاابدزنده نمي باشدهزارهامردم درگذشته بدستش كشته شده است ودليل نامني كشوردرگذشته ايشان ميباشد

>>>   دوستم صحب پدر معنوی همهی مردم افغانستان است زنده باد

>>>   جنرال دوستم لیاقت وشائسته گی مارشالی را دارد .

>>>   اگر جنرال صاحب قهرمان (دوستم) بتواند که طالب و طالب پروران را از بین ببرد که عالی هست. بیشک که دشمنان این قهرمان در پی تخریب و از بین بردن ایشان هست. جنرال صاحب باید خیلی محتاط باشد. خیلی

>>>   زنده باد جنرال دوستم '' ما ملت افغان دوستش داریم
آزاد از تهران

>>>   اگرترور شود مردم شریف کابل وخصوصً مردم پغمان به اروزوهای دیرینه خود میرسند :

>>>   دوستم یک آدم معامله گر بوده و است و مردم از ایشان خاطره خوش ندارند و دیده شود که چقدر در صلح پایدار نقش را بازی میکند و حیف که قدرت چنین اشخاص بی سواد رسید .
(بینا)

>>>   حالا مهم نیست که دوستم زنده باشد یا مرده چون اشرف غنی به هدف اش که همانا ریاست جمهوری بود رسیده ، یعنی این که دوستم استفاده شده و حالا در هر دو حالت به درد خود و اشرف غنی نمی خورد.

>>>   دوستم یک شخص معامله گر و تشنه قدرت است ، بنده به این نظراست که دوستم درچندین نوبت بدستور آی اس آی پاکستان زمینه جنگ خانگی و سقوط حکومات را فراهم نموده و بعدآ خودش فراررا برقرار ترجیج داده مردم بی دفاع شمال را دردهن توپ طالبان ... تنها گذاشته به ازبکستان وترکیه تبعید گردیده است. و هیچگاهی بادارنش او را ترور نخواهند کرد ، ولی خاطر تان جمع باشد ازنوشیدن بیش از حد ویسکی بزودی نزد داکترنجیب خواهد شتافت و آنوقت داکتر نجیب الله سرش را درسنگ های دوزخ خواهد کوبید.
کوه کن کابلی

>>>   کاش ترورر شود عده محدود از افراد است اگربخت وطالع مردم افغانستان به ارمغان بیاید حتما انهای ترور میشود این ها کسانی هستند که هزارها مردم افغانستان رابقتل رسانده است البته بیدون محاکمه و برس وبال هرگونه که دلش خواسته است مردم بچاره این سرزمین راکشتند اخرهم ظلمهای که بالای مردم مظلوم توسط چندین ظالمها شده است خداوند جزا شان خواهند داد ماوشما شاهد هستیم که درچندین سال گذشته افراد کلیدی این ظالمها به جزا ها اعمال شان رسیده است باوجود این درمحل های که برنده دران برزده نمیتوانست ازبین برده شده است شما فقط انتظاربکشید وتماشا کنید وبلاخره عبرت بگیردید
(شینواری)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است