به عربستان بگویید، کمک نقدی بکند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۶    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 84047 منبع: پرینت

پیامدهای ساختار الفیصل مسجد را در اسلام آباد پاکستان مردم دیدند و به خصوص مردم ما با گوشت، پوست و استخوان خویش لمس کردند.

در زیر زمینی های آن مسجد القاعده تربیت شد، طالب سازی شد و افراط گرایی تدریس شد. حال پیامدهای اعمار چنین مرکز اسلامی بزرگ برای نسل های بعدی مان و منطقه چه خواهد بود؟

چهار نفر افغانستانی که بعد سال 1353 و قبل از ان به همگونه مراکز اسلامی مصر و... تحصیل کرده بوده برای کشور ومردم ما جز جنگ ، کشتن ، نفرت چه منفعت رسانیدند؟

حال اگر این چهار نفر چهل نفر و چهار صد و چهار هزار و چهل هزار شوند چه؟ یک زعیم ملی و وطنپرست پیدا نشد که بگوید شیخ صاحب سعودی تشکر ما مساجد داریم لطفا برای ما فابریکه، تاسیسات نظامی، مکاتب، شفاخانه ها، دانشگاه، مراکز تحقیقاتی عملی برای استخراج منابع طبعی و... بسازید و اگر طرق مصارف پول را نمی دانید، نقد بدهید.


حسیب احمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر محترم حسیب جان احمدی !
تمام مطالب شما حقیقت دارد. راست است.
اما نشنیدهی که میگویند.
هـــــرکـــــس بـــــرای مطلـــــب خــــود کـــــند آشــــــــــنائی
عبدالله

>>>   بلی با تاسئف فراوان که اینگونه مراکز از انسان شیطان میسازد، از شیاطن این مراکز که در هند ،عرب و بود هنوز نجات نیافته ایم که نوبت این شد ، عوض این مرکز تعمیرات مکاتب که اطفال ما در زیر آسمان کبود درس میخوانند اعمار کنند در غیر از آن از اعمار اینگونه مراکز خیر نخواهد بود. گل بدین دیگر ، ربانی و سیاف دیگر کسی نمیخواهد و هزاران شاگردک هایشان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است