گروه طالبان مرگ ملا عمر را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۳/۹/۱ کد خبر: 84043 منبع: پرینت

گروه طالبان کشته شدن یا مرگ ملا عمر را رد کرد.

براساس گزارش روزنامه ای پاکستانی یک سخنگوی طالبان گفته است که امنیت ملی افغانستان در حالی این شایعات را به راه انداخته است که در تمام نقاط کشور حملات طالبان بیشتر گردیده است و اداره های امنیتی در جلوگیری این حملات ناکام مانده اند.

این در حالی است که پیش از این ریاست امنیت ملی افغانستان گفته بود که امکان زیادی وجود دارد که ملا عمر درگذشته باشد و همچنین در حال حاضر در میان گروه طالبان اختلاف های عمیقی به وجود آمده است.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیراست آنقدر وقت از عمرش نمانده گرچی در کتابها امده که بته بد را بلا هم نمیرند.
مسافرجبری

>>>   طوریکه دیده میشود ازملامحمد عمر یک داستان افسانوی ساخته شده است زیرا کسی ازافغانستان است دارای هویت فامیلی و قبلوی میباشد ولی تا امروز برای ملت واضح نشد که ملاعمر کی است اصل و نسب اش به کدام فامیل ارتباط دارد چون هویت نامعلوم دارد بنا آی اس ای پاکستان ازموصوف قهرمان افسانوی ساخته و یک تعداد مردم بی خبرو خوش باور را تحت عنوان طالب دور وی جمع کرده است درحالیکه موصوف هویت فزیکی ندارد این ای اس ای مطالب دل خواه را بنام گدی افسانوی پخش میکند جاسوسان و جری خوران شان موضوع را دربین پخش میکند مردم ساده دل ما به عوض ازایشان بپرسد که خود جناب کجااست و چرا دریکی ازرسانه مستمقیما صحبت نمیکند درعوض به سخنان این اس ای اکتفا میکنند اما تاکی ؟

>>>   اصلا ملاعمر نه دروقت طالبان وجود داشت ونه حالا این نام فقط به ضد بعضی مذاهب استفاده میشود ورنه طالبان سایتهای انتر نیتی دارد وانرا گناه نمیشمارد چرا رهبران شان ازینطریق فعالیت ندارند .

>>>   امیدوارم که مرده باشد و در جهنم کنار بن لادن و دیگر همقطاران خود مشغول آتش بازی باشند.

>>>   اگر کشته نشده خداوند اورا بکشد ولی چه فرقی میکند کسی که او را ندیده است باز یک...کور دیگر را می آورند و میگوین این ملا عمر است شما باید از خدای عمر و نام عمر (ر ض) خجالت بکشید که نام آن یار نبی اکرم را برای آدم کشی مثل این دجال کور خود استفاده میکنید
م..ا..ر...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است