کودک آزاری ریشه در فرهنگ جاهلیت دارد
از این ملاامامان مساجد که اکثرا درگیر مسایل حاشیه ای هستند و از این رسانه های وابسته به غرب، آبی برای گسترش فرهنگ صحیح اسلامی گرم نمی شود 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۴    ۱۳۹۳/۸/۳۰ کد خبر: 83989 منبع: فارس پرینت

بعضی اوقات اخباری نشر می شود که انسان شرم می کند آنها را بیان کند ولی افسوس که برای روشن شدن مسایل چاره ای جز بیان حقیقت نیست. کودک آزاری از مواردی است که متاسفانه در کشور ما رواج دارد.

در همین سال جاری اخباری از حلق آویز کردن چند کودک توسط سارقان گرفته، تا خرید و فروش کودکان و اختطاف آنها در اقصا نقاط کشور منتشر شده که نشان از یک نادانی محض بصورت پنهان در لایه های فرهنگی کشور وجود دارد.

تازه این اخبار را اگر در کنار جنایاتی که هر روز داعش در عراق و سوریه و رژیم صهیونیستی در فلسطین مرتکب می شوند بگذاریم که سر به فلک می کشد و اینها جدای از کودکانی هستند که در اردوگاه های آموزشی تکفیریها، از هم اکنون برای وحشی شدن آماده می شوند.

شکی در این نیست که کودک‌آزاری نوعی جنایت بر مظلوم‌ترین انسان‌ها است که هیچ نوع قدرت بر دفاع از خود ندارند و حساب آنها در روز قیامت با خدا است.

کودک‌آزاری ریشه در فرهنگ جاهلیت دارد چرا که فرزندان انسان امانت‌های الهی هستند که در اختیار والدین قرار می‌گیرند ‌تا با معیارهای اسلامی پرورش پیدا کرده و به صورت انسان‌های وارسته‌ تحویل جامعه داده شوند. پدران و مادران در پیشگاه خدا مسوولیت بس خطیری بر عهده دارند و کوتاهی در پرورش آنها نوعی خیانت به امانت‌های الهی است.

اگر قرآن مجید فرزندان را مایه امتحان و آزمایش معرفی می‌کند و می‌فرماید «انما اموالکم و اولادکم فتنه» نوعی اشاره به بازخواست آنها در مورد فرزندان است. عرب جاهلی بادیه‌نشین بر اثر قساوت و سنگدلی که نتیجه مستقیم صحرانشینی است، نه تنها به تکریم فرزندان نمی‌پرداختند بلکه دخترکشی و کودک‌آزاری فرهنگ بسیاری از قبایل آنها بود.

اسلام مسوولیت پدر و مادر را به قدری خطیر شمرده است که حتی آنها را مسوول نامگذاری آنها دانسته است و می‌فرماید یکی از حقوق فرزندان بر پدران این است که نام نیک برای او بگذارد، با توجه به این مسوولیت کوچک حساب دیگر مسوولیت‌ها روشن است.

کودک‌آزاری ثمره کمبود مهر مادری و پدری است و آن محصول شیوه زندگی ماشینی امروز ما است، پدران و مادرانی که در بیرون منزل مشغول کار هستند و تربیت فرزندان بر دوش دیگران است، کمتر بر فرزندان خود مهر می‌ورزند، از طرف دیگر کودکی که در آغوش مادرش بزرگ نشود، او نیزاز عاطفه و محبت و مهر کمتر برخوردار می‌شود و بنابراین بسیاری از جنایتکاران آنهایی هستند که از مهر مادر و پدر محروم بوده‌اند.

لذا همه باید بدانند که کودک آزاری نوعی جنایت بر مظلوم‌ترین انسان‌ها است که هیچ نوع قدرت بر دفاع از خود ندارد و حساب آنها در روز قیامت با خدا است. به همین دلیل وظیفه ی همگان است تا در راستای تعمیم فرهنگ صحیح خانواده داری، آنچه می دانند به دیگران بیاموزند چرا که از این ملاامامان مساجد که اکثرا= درگیر مسایل حاشیه ای هستند و از این رسانه های وابسته به غرب، آبی برای گسترش فرهنگ صحیح اسلامی گرم نمی شود و باید هر روزه شاهد تکرار این اتفاقات غیرانسانی باشیم.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خانواده هابایدازطریق رسانه هاوملاامامان بیاموزندکه درمقابل اطفال خودچه مسئولبت هادارندکه تربیت فرهنگی وبرخورداجتماعی صحیح واحترام به شخصیت اطفال رابیاموزندتاآنهادرآینده انسانهای توانمندی شوند.
نهاد نواندیشان بلخ.شیوا/کاندیداحتمالی

>>>   بلی خانواده ها باید از طریق رسانه ها با خبرشوند که ملا امامان مساجد سمنگان وقندز با دختران خردسال چی کردند!!!

>>>   این رسانه های... چرا از تجاوزملا امامان به دختران خورد سال که بجای اولاد شان در خانه خدا یعنی مسجد نزد شان دروس اسلامی را می آموزند ومورد ظالمانه ترین ووحشیانه ترین شکل تجاوز ملایان قرارمیگیرند به مردم آگاهی نمیدهند؟؟؟

>>>   آدم فاسد درتمام طبقات ازبازاری ووملاودهقان ومعلم وداکتروانجنیر وموتربان وهرقوم وطایفه است .این دلیلی نمی شودکه تمام یک طبقه رابخاطر یک چندفاسد محکوم کنیم .
شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است