پنج شایعه از انتخابات و نامزدها
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۶    ۱۳۹۳/۸/۲۷ کد خبر: 83807 منبع: پرینت

1
عبدالجامع جامع وکیل در شورای ولایتی غزنی اصلا ... حاجی فضل احمد بود که فضل احمد هم ولسوال ده یک بود و هم رییس شورای صلح و هم رییس پروسه تحکیم ثبات.
بعدا زمانی که محمد عثمان عثمانی قندهاری والی غزنی شد جامع که شخص ... بود توسط فضل احمد به عثمان معرفی شد.
عثمان از جامع استفاده ... می کرد و حمایتش کرد تا اینکه وکیل شورای ولایتی شد.
شما می توانید در مورد از مردم غزنی معلومات بگیرید.


2
اورنگ زیب سرپرست و معاون دارالانشای کمیسیون انتخابات یکی از دزدان کلان مافیایی در دولت است.
این شخص اول بار دزدی های فراوانی که در مقام ولایت پکتیکا انجام داد و همیشه از طرف محب الله صمیم مورد تقدیر قرار می گرفت تا اینکه صفت الله صافی وقتی از دزدی و مهارت این شخص با خبر شد با بعضی از جور آمدها این فرد را رییس تدارکات ارگانهای محل مقرر کرد که در هر موتر زره 15 هراز دالر رشوه می گرفت و برای مقرری ها هم قوانین خاص خود را داشت.
بعد از آن وقتی که حلفات مافیایی استعداد دزدی این شخص را دریافتند وی را یکی از مهره های اصلی کمیسیون انتخابات معرفی کردند و در اولین دزدی خود مبلغ 160 هزار دالر رشوه از خریداری موترهای زره رشوه گرفت.
باید این را یاد آور شوم که اورنگ زیب کسی است که بازشماری آرای ریاست جمهوری را اخلال کرد. طوری که حالا همراه هردو نامزد مذاکره دارد که کارمندان کمیسیون را برای دوره های بعدی از کدام گروه استخدام کند.


3
یکی از نامزدان متقلب را برایتان نام می برم. داکتر زهره نوابی شخصی که در کوچه های انگلستان دوست ...های زیادی داشته و برای اینکه دیگر بازارش خراب شد به هندوستان می رود و بعد به چند کشور دیگر وقتی بیخی از کار می افتد تصمیم می گیرد که در شورای ولایتی کابل نامزد شود و متاسفانه باز از طرف بسیار مرد مورد ... قرار گرفت مگر به هدف خود رسید که همانا کامیابی در شورای ولایت است.
این موضوع را باید بیان کنم که قدرت تخریب این انسانها از صدها انتحاری بیشتر است اگر یک انتحاری 10 هموطن ما را به شهادت میرساند این طور زنها هزاران جوان این مملکت را بدبخت می کنند.


4
خاطره اسحاق زی از جمله دختران ... می باشد که جوانان زیادی در دام وی گرفتار شده اند.
در قضه ای که 10 ماه پیش در کابل اتفاق افتاد که این خانم مقدار پول هنگفتی را از یک تعداد جوان می گیرد و برای هر کدام یک وعده میدهد بعد از اینکه این جوانان از پلان شوم این شخص با خبر می شوند به دادستانی معرفی می گردد و دوسیه این شخص را دادستان مبارز در دادستانی تعقیب می کند و خاطره اسحاق زی برای 15 روز زندانی می گردد ولی توسط پافشاری یک تعداد از حلقات بد اخلاق حکومتی دوسیه این خانم را بسته کردند تا در انتخابات شورای ولایتی برایش مشکل ایجاد نشود.


5
شبنم فرهد موسوی دختری است که همراه یک شخص عکاس سال ها در دشت برچی دوست بود.
این خانم در دوره گذشته به همین نام خود را نامزد کرد و بعد از آنکه ناکام شد وی در انتخابات سال 1393 توسط مشوره مادر شوهر خانم وکیل نظری نام خود را ناجیه نظری مانده و توانست با تقلب گسترده و به صورت غیر مشروع رای برای خود جمع کند و حال نیز در لیست برنده ها در کابل آمده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دزدی یک مهارت است هستند مردمانی که دردزدی وغارت ملیاردی داکتری دارند وهر رییس جمهور که بیاید مجبور است که ایشان را وزیر مالیه ویا مشاور اقتصادی خود تعین کند زیرا رییس جمهور هم به پول ضرورت دارد و این اشخاص مانند زاخیل وال دردزدی بسیار ماهر وتجربه کافی دارند وهیچ قدرتی هم ایشان را گرفتار کرده نمیتواند زیرا شخص اول مملکت از وی پشتیبانی میکند ده سال کرزی زاخیل وال را با ده ها دوسیه به صفت وزیر مالیه نگهداشت و حالا هم داکتر صاحب اشرفغنی اولین کسی را که به مردم افغانستان به صفت مشاور اقتصادی خود معرفی کرد زاخیل وال بود وبعد از اشرفغنی هم هر رییس جمهوری که بیاید به زاخیل وال اشد ضرورت دارد ومجبور است تا ایشان را یا وزیر مالیه ویا مشاور اقتصادی خود تعین کند درغیر آن با این معاش ریاست جمهوری خو یک بوتل وسکی هم خریده نمیشود همین قسم درهر وزارت درهر ریاست درهر قومندانی وولایت باید یک دزد بسیار ماهر وحرفوی موجود باشد درغیر آن نه والی صاحب چیزی کرده میتواند نه قومندان نه وزیر ونه رییس وشاه دزد افغانستان جناب زاخیل وال صاحب باهمه دزدان افغانستان به سطح وزارت ها ولایت ها قول اردوها قومندانی ها و.... درتماس است وشناخت کافی دارد اگر زاخیل وال از وزارت مالیه یا بخش اقتصاد برطرف شود متیقن باشید که فساد اداری دفعتا خود بخود 50 فیصد کم میشود تا پیدا شدن ارتباط دوباره بین این دزدان چه درگمرکات هستند وچه در اداره سرمایه گزاری (آیسا) وچه درهمه وزارت ها یک مدت طول میکشد مگر جناب رییس جمهور ما اشرفغنی که خود کاملا آگاهانه زاخیلوال را انتخاب نموده به سبب دانش وکارش نیست اگر اینطور باشد ما صد ها اقتصاد دان داریم که زاخیل وال را برای ده سال دیگر هم درس میدهند تمام کمال زاخیل وال درمهارت دزدی او میباشد که درسطح دولت افغانستان وتمام کمپنی های بزرگ اقتصادی یک روابط بسیار خوب دزدی دارد ومقرری ایشان درروز دوم حکومت اشرفغنی صاحب هم همین را ثابت میکند
فهمندوک

>>>   واقعا که فهمندوک استی تشکر از تحلیل ساده ولی زیبای تان که شاه دزد افغانستان را معرفی کردید بلی این شاه دزد رهبری فساد رادرافغانستان دارد وهر رییس جمهور فاسد به این شاه دزد مجبور یت دارد زاخیل وال تازنده است وزیر است زیرا دردزدی دکتورادارد بعد ازین درکانادا کشور اصلی اش هم وزیر مالیه خواهد شد

>>>   فکر کنم به این دزدی ها بسیار تشویق شده و موفق هم است وگرنه اسناد و شواهد زیادی در روزنامه ها در مورد دزدی زاخیل وال از مدرک مالیه یا تکس دولت توسط این شخص خایین دزدی شده و نمیدانم چرا اشرف غنی دزد را آسیابان ساخته معلومدار است که همرای اشرف غنی پولهای مالیه را که دزدی کرده تقسیم میکند . نفرین به زاخیل وال دزد

>>>   بلی قربان گل گفتی اشرفغنی پشک را نگهبان گوشت مقرر کرده شاه دزد جهان را مشاور اقتصادی خود ساخته تا هیچوقت روی خواری را نبیند اگر از آسمان سنگ هم ببارد زاخیلوال میتواند ماه 200 ملیون دالر ازجیب مردم افغانستان دزدیده وبه رییس جمهور تسلیم کند بیشک والله زاخیلوال نمیدانیم این فاکولته دزدی رادرکدام کشور خواندی هههههه حتمی شاگرد آی اس آی هستی با این مهارت دزدی ملیاردی

>>>   خاطره اسحق زی دختر... یکی از پر نفوذ ترین چهره های پشتون در این ولایت است. 40 سال منحیث صاحب منصب در اردو افغانستان خدمت کرده و یگانه فامیل بود که در دوره طالبان به زور خود مکتب شخصی جور نمودند و اطفال و نواجوان پنجصد فامیلی را درس دادن. امروز هم سرکهای پروژه جدید و سرک قبرستانی دوباره ترمیم شده حاصل خدمت همین دختر است. و انقدر انقدر انقدر سرمایه از خود دارد که ... 500 دانه ره نان شکم سیر سه وقت داده میتواند

>>>   ریس دزدان مکلفیت خود را درست انجام داد وقتیکه ریس بانک ملی وریس بانک کابل بانک نو که از جمله شاگردان اقای زاخیل وال هستند واز طرف محکمه مجرم شناخته شدند که نظر به حکم تنفیذی باید زندانی میشدند ولی بضمانت ریس دزدان عمر زاخیل وال خلاف همه قوانین نافذه نه تنها که ان دوتن را نگذاشته که زندانی شوند بازهم غیر قانونی و خلاف مقررات اداری کما فی السابق در چوکی های خود که در همان پست مجرم شناخته شده بودند بوظایف شان ادامه دادند ودزدی وچور بیشتر کردند وقتیکه فرمان ریس جمهور غنی در مورد تجدید نظر وگرفتاری مجرمین کابل بانک صادر گردید قبل از صدور فرمان چون زاخیل وال از ان اگاهی داشت هردو مجرم ضمانت شده زاخیل وال از کشور فرار کردند وحاضر محکمه نشدند فراری هستند گرچه سخنگوی دادستانی کل گفته بود که اگر دونفر مذکور حاضر محکمه نشوند ضمانت کننده انرا به محکمه می کشانیم ولی تا امروز کسی از زاخیل وال پرسان هم نکرده است علاوه بر ان زاخیل وال خودش منحیث وزیر مالیه در قضیه کابل بان مسولیت دارد وشر خان فرنود از برداشت پول غیر قانونی زاخیل وال در محکمه پرده برداشت این تمام خیانت زاخیل وال روی ان خاک انداخته شده دوشا دوش ریس جمهور در هر جا سبز میکند بنام مشاور اقتصادی پس چطور باور کرد به گفته ریس صاحب جمهور در مبارزه علیه فساد اداری در حالیکه ریس فساد پیشگان را مشاور اقتصادی دولت تعین ومقرر کرده است .

>>>   احترامات تقدیم است لطفا نموده موضوع ذیل را در سایت خود به نشر بسپارید تا همه مردم از خیانت اعضای کمیسیون با خبر شوند.
کرایه منزل اعضای کمیسیون مستقل انتخابات
اینبار هم اعضای کمیسیون ( کمیشنران) با بسیار بی شرمی تام موافق شدند تا هریک مبلغ یک صد هزار افغانی را از حمل ساری جاری تا ختم سال 1393 به اساس حکم جناب کرزی صاحب از کود 91 بدست اوردند، شما خود قضاوت کنید اینها هر یک در ماه ۸ هزار دالر امریکایی معاش دارند طوریکه همه دارای خانه های شخصی هستند . این در حالیست که دوکتوران شفاخانه نور دو روز قبل اعتصاب کاری نمودند که از دو ماه به این طرف معاش ماهوار شان تادیه نکردیده است ، این را تنها وجدان سالم می توان قضاوت کرد.
کمیسیون مستقل انتخابات ۹ نفر کمیشنر دارند طوریکه هر کدام :
کرایه منزل = ۱۰۰۰۰۰
کرایه مجموعی = ۹۰۰۰۰۰
و کرایه منزل هر کدام از ماه حمل تا ختم سال جاری مبلغ ۱۰۸۰۰۰۰۰ افغانی می شود .
هر کدام شان ۸۰۰۰ دالر معاش دارند
دو موتر ضد مرمی برای هر کدام شان همرا با ۱۵ محافظ ویک نفر یاور از ریاست امنیت دهم .
هر کدام شان دو دانه لپ تاب از کمپنی مشهور Apple و ایفون 5s و Ipad که به اساس فشار بالای دارالانشا کمیسیون خریداری شده اند و قیمت هر کدام از 1500 دالر بالا است.
هر کدام دو دو نفر مشاور دارند که مشاورین شان هم اعضای خانواده دختر و یا هم پسر هستند معاش هر کدام مبلغ ۱۵۰۰ دالر در ماه است .
البته بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شورایی ولایتی هر کدام شان شروع به خرید و ساختن خانه دو و سه منزله کرده اند:
جناب پوهاند حسین کرزیوانی که در ریشته زمین شناسی تخصص دارند در قصابه یک اپارتمان ( ۱۵۰۰۰۰ دالر)ویک حویلی (۲۲۰۰۰۰دالر) خریداری کرده و فعلا در خانه کرایی دولتی زندکی میکند.
جناب ریس کمیسیون که در غصب و کرفتن زمین شهرت دارد یک خانه مثلی قصر از طرف دولت برایش در شش درک کابل برایش به کرایه کرفته شده طوریکه خود شان یک خانه به مبلغ 500000 دالر خانه در خوشحال خانه ساخته است.
جناب معاون صاحب کمیسیون عبدالرحمن هوتکی که خود خانه شخصی در خیرخانه دارد و با شرکت ساختمانی هیواد سهم دار است
جناب منشی کمیسیون کلالی اڅکزی هم یک اپارتمان در کل بهار از سه ماه می شود خریداری کرده است ولی فعلا در خانه کرایی دولتی زندکی میکند.
لیلا احراری هم یک خانه در قصر بختاور دارد و یک خانه هم در کراته نو کابل ولی فعلا در خانه دولتی زندکی میکند
شریفه زرمتی یک خانه در کارته چار دارد ، و یک اپارتمان هم در قصابه خریداری کرده است ولی فعلا در خانه دولتی زندکی میکند
جناب ویس احمد برمک یک خانه چهار منزله در خیرخانه دارند طوریکه قبلا در یک خانه دو منزله زندکی میکرد حالا در قلعه نجار یک حویلی سه منزله دارد که به موسسه نی به کرایه داده است و خود شان هم با جناب معاون کمیسیون یکجا سهم دارد شرکت ساختمانی هیواد است.
جناب بختیاری هم یک خانه در کارته چار به مبلغ ۳۰۰۰۰۰ دالر خریداری کرده و یک خانه در شهرک حاجی نبی دارد ولی فعلا در خانه کرایی دولتی زندکی میکند
جناب قاضی سلیمان حامد که هیچ نوع اسناد تحصیلی از مدرک قضا و څارنوالی ندارند ، وی هم یک خانه در خوشحال خان دارد و یک خانه هم در مکرویان خریداری نموده است ولی فعلا در خانه کرایی دولتی زندکی میکند.
جالب اینجا است که همه منازل شخصی خود را رها کرده و در خانه های کرایی دولتی زندکی میکند طوریکه خانه ها خود را به کرایه داده اند چون کرایه خانه دولتی پیش از پیش برای شان پرداخته شده است.
و نکته دیکر اینکه همه اینها قبل از اینکه به کمیسیون معرفی شوند هیچ کدام شان دو خانه نه داشتند حتا بعضی شان مثلی لیلا - کلالی و شریفه در خانه های کرایی زندکی میکردند .
خوب مثلی که قبلا گفتم این را تنها وجدان سالم میتواند قضاوت کند ، اکر کسی در این مورد ادعا دارند شما می توانید از ریاست مالی و اداری کمیسیون در مورد معلومات بکیرید و در چندین مورد اسناد موجود است که اینها خود پول ها که از طرف ملل متحد برای برگزاری انتخابات کمک شده بودند بین خود تقسیم کردند طوریکه جناب برمک مسول کمیسیون با یونما هم میباشند وی چون در این مورد مهارت دارند توانسته است تا با بعضی از کارمندان یونما زمینه چور را برای خود و کمیشنران مساعد بسازند.
من از ریس جمهور و ریس اجراییوی خواهانم تا اسناد که فعلا در کمیسیون وجود دارند هر کدام را مورد بررسی قرار داده و در مورد اقدام عاجل نمایند.
با احترم
خالد اوریا و منصور فریدl


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است