شکریه بارکزی هدف حمله انتحاری نبوده است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۳/۸/۲۶ کد خبر: 83689 منبع: پرینت

یک منبع نزدیک به طالبان به خبرنگار افتخاری ما در قندهار گفته است که هدف حمله انتحاری روز یکشنبه در سرک دارالامان شکریه بارکزی نبوده است.

این منبع افزوده است که دقایقی قبل کاروان موتر های سرور دانش از منقطه عبور کرده بود که هدف فرد انتحاری معاون دوم رییس جمهور بوده است.

انتحاری به خیال اینکه سرور دانش در این موتر لوکس زرهی بوده وسیله خود را نزدیک این موتر ساخته و منفجر کرده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عمر « فیض »
بدون تردید حادثه امروز حادثه دلخراشی بود و ما هر عمل تروریستی را تقبیع می کنیم. ولی تصویرها و فلم های که امروز از جریان حادثه به نمایش گذاشته شد مرا بیشتر شاکی ساخت ایا این یک حادثه ترویستی و انتحاری بود و یا جنگ مافیا و یا شخصیت سازی به قیمت خون هموطنان بی گناه ما. شما در در ویدو های نشر شده می بینید که محترمه شکریه بارکزی بعد از حادثه با هر دو دست سالم دو یا سه عدد دستکول را با خود حمل می کند و هیچ آثار آسیبی در دستانش دیده نمی شود و همچنان تصویری وجود دارد که با همین دست چپش دکمه های شماره تلیفون مبایلش را در داخل موتر دایر می کند ولی در تصاویری که از شفاخانه عکس برداری شده و به مطبوعات ارسال می گردد دست چپ جناب شان به شهادت رسیده است. در این جا سوالی برایم مطرح شد که شاید شما دوستان بتوانید پاسخی برایم بیابید: آیا امکان دارد که بعد از چنین حادثه یی که جان خودتان مورد هجوم قرار گیرید بدون کدام سراسیمه گی حد اقل دو عدد دستکول را مهمتر از همه چیز دانسته باخود حمل کنید و حتی بالای محافین امنیتی خود هم اعتماد نکنید؟ آیا خانم ها دو دستکول حمل می کنند؟ شاه دو شمشره را شنیده بودم، اما وکیل دو دستکوله را امروز دیدم. در دستکول ها چه بود؟

>>>   اصلا سرور دانش به همان تايم نه امده و نه رفته
تشكر

>>>   همه گی دیدن در تمام رسانه های تصویری دیده شد هم در داخل موتر ... واری شیشته بود هم با دستان خو به عوض یک دستکول دو دستکول را حمل میکرد اصلا این ها حتی سری بادی گارد های شان اعتبار ندارن با همان دستان خود خو دستکولش را میبر پس چطور دستش قطع شده انشاالله که به راستی قطع شود دستش تا از دل ما ملت رنجور ومظلوم بیایند
از مکروریان خالد صدیقی

>>>   چشم خصم کور خوب شد که شکریه بارکزی که خار چشم دشمنان این کشور است از این حمله نجات یافت

>>>   در برشنا شرکت چه می گذرد ؟

>>>   Nazari Paryani
حمله دیروز( 25 آبان/ عقرب،) به جان شكريه باركزي نه بلكه به جان سرور دانش تدارك ديده شده بود.
يك منبع معتبر ناوقت شب گذشته در تماس به من گفته است كه حمله انتحاري امروز (25 آعقرب/ آبان)به جان شكريه باركزي نبوده بلكه به هدف از بين بردن سرور دانش، معاون دوم رييس جمهور بوده است. به گفته منبع، موتر حامل استاد دانش امعاون دوم رییس جمهور، از سمت دارالامان به سوي شهر مي آمد و امنيت آن مسير از طرف نيروهاي امنيتي تامين شده بود و وقتي موتر حامل انتحاري ميخواست از كوچه فرعي خودش رابه سرك عمومي بكشاند متوجه شد كه به ممانعت موجه مي شود و به هدف رسيده نمي‌تواند، خودش رادر كنار سرك عمومي منفجر کرد. به كفته منبع از قضا موتر خانم باركزي در اين موقعيت قرار داشته است.
منبع می گوید که از قبل اطلاعاتی هم وجود داشت که معاون دوم رییس جمهور مورد حمله انتحاری قرار می گیرد. به هین خاطر تدابیر شدید امنیتی در کنار خانه او در مسیر راهی که او باید می گذشت گرفته شده بود

>>>   عوامل انتحار محکوم است به جان هر کسی که سوء قصد کرده باشد

>>>   دوستان عزيز
هريك از شخصيت ها يكه ترور شوند باعث دلتنكي ملت ماست

>>>   شکریه جان بارکزی "دودسکوله"حتماً چیزمهم دردستکولش بوده

>>>   مهم نیست که انتحاری به جان کی باشد بلکه نفس این عمل زشت و خلاف شریعت است و عاملان آنها دشمن خدا و دین هستند. باید دولت آنها را به عنوان برادران ناراضی یاد نکنند بلکه دشمن بدانند و علیه آنها به صورت جدی وارد جنگ شوند تا ریشه آنها کنده شود.

>>>   نفس این عمل کار زشت است از هر کسی باشد علیه هر کسی باشد ،دانش یا شکریه بارکزی .

>>>   فرق نمیکند دانش بارکزی گل یک باغ هستند نوبت ان هم میرسد
"بلوچ"

>>>   از خداوند متعال آرزو دارم تا جایگاه فرد لعنتی انتحاری و تمام دست اند کاران شانرا در بدترین جای دوزخ کند و برای شهدای حقیقی این عمل وحشیانه دور از اسلامیت و انسانیت بهشت برین تمنا دارم.

>>>   صد افسوس که قدسیه جان شهید شد.

>>>   ...بر طالبان بیچاره. اگر یک کمی مردانگی دارید که شکر خدا نه عقل دارید و نه مردانگی، در صحنه نبرد و رو در رو جنگ کنید. نه مثل موشهای ترسو یکدفعه از لانه بیرون می شوید.و مردم بی دفاع را به شهادت می رسانید. یزیدیان زمان ننگتان باد.
غلام فاروق

>>>   من از خداوند متعال میخواهم که این طالب های ...به راهی راست عدالت کند تااین برادر کوشی رو بزارن کنار که ملت بتواند از این صلح وحدت لزت ببرند از دیدن شما تشکر
باسط نوری ازولایت هرات ازولسوالی غرباغ

>>>   طالبان بعد از اینکه خبر شدند یک دختر دانش آموز را به شهادت رسانیده اند هریکی به دیگری تبریکی میدادند که توانستند یک دختر افغان را ازرفتن به دانشگاه محروم سازند واین کار را افتخار خود میدانند زیرا طالبان شش سال زنان ودختران افغان را از تحصیل علم ودانش وکار محروم ساخته بودند وهنوز هم به این جهالت شان ادامه میدهند

>>>   نظری پریانی خودت جادوگر هستی ، علم غیب داری، اجنت طالب ها هستی و یا مانند همیشه یاوه گوی میکنی. از کجا فهمیدی همه جریانات را نه شود خودت در سازماندهی آن نقش داشتید.
کابلی

>>>   دروغ است سروزدانش جندین موتر دارد وعلاوه بران سمت حرکت سروردانش چرا طرف پالمان باشد؟
خوب شد وکیل محترم ما ضایع نشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است