اعتراض دانشجویان بازمانده از بورس تحصیلی ترکیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۳/۸/۲۵ کد خبر: 83595 منبع: پرینت

دانشجویان بازمانده از بورس تحصیلی ترکیه دست به اعتراض زدند.

صدها تن از دانشجویان دانشگاه کابل در مقابل وزارت تحصیلات عالی دست به اعتراض زده و از این وزارت می خواهند تا زمینه آموزش آنان را به ترکیه هر چه زودتر مساعد سازند.

از سویی وزارت تحصیلات عالی کشور می گوید: تلاش دارند 500 تن از دانشجویان دانشگاه کابل را که از آموزش در ترکیه باز مانده اند در آینده نزدیک به این کشور بفرستند.

این در حالی است که معترضان تاکید دارند وزارت تحصیلات عالی بجای آنان دانشجویان دیگر را به ترکیه فرستاده اند اما این وزارت این گفته ها را به شدت رد کرده و می گوید: تمامی پاسپورت ها و ویزا های این دانشجویان در وزارت تحصیلات عالی موجود است.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کلتورهم چیزخوبیست! ترکیه قرضدارمانیست اگرمحصل پذیرفتنی است مربوط ترکیه است میپذیردیامعذرت میخواهد. به افغان سلام دادی چهل تنگه تاوان دادی . همین اکنون محصلین محترم درفاکولته های خودمصروف تحصیل انداگربورس ترکیه سخاوت شودتشکرنشودهم تشکر! وزارت تحصیلات عالی افغانستان ازقبل اعلان داشت که به نسبت عدم کفایت لیلیه درترکیه ازورودمحصلین فعلا معطل قرارداده شدشایدخودترکیه آمادگی خودرا بجانب افغانی اعلام خواهدکرد. سخاوت بزورگرفته نمیشوداگرفرزندمجاهدسابق هستیدمجاهدین هم مال مردم رافقط درداخل افغانستان ازدست مسلمان بزورگرفته اولجه حلال میدانست دردنیااینطورنیست.
بیطرف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است