رشوه نجیب الله کابلی به وزیر اطلاعات و فرهنگ
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۳    ۱۳۹۳/۸/۲۱ کد خبر: 83377 منبع: پرینت

یک نمره زمین تحفه از طرف نجیب الله کابلی به سید مخدوم رهین، وزیر اطلاعات و فرهنگ!
رییس جمهور اشرف غنی احمدزی در سلسله اقدامات جدی اش علیه فساد اداری، باید امر ممنوع الخروجی مخدوم رهین، وزیر اطلاعات و فرهنگ را نیز صادر کرده و وی را مورد بازپرس قرار بدهد!

زمین تحفه!
دوست های عزیز قضاوت از شما و به نظر شما معنای اصلی تحفه در اینجا چی است؟؛ چون نجیب الله کابلی صاحب تلویزیون امروز بود و تلویزیون ها هم به یک شکلی از اشکال یا رابطه مستقیم و یا غیر مستقیم با وزارت اطلاعات و فرهنگ دارند.

درست یادم است که نشرات تلویزیون امروز از طرف شورای وزیران زمانی قطع شده بود. آیا این تحفه به آقای رهین از طرف نجیب الله کابلی به این خاطر داده شده که دوباره به تلویزیون امروز اجازه نشرات داده شد و یا اینکه این تحفه به آقای رهین بخاطری داده شد که تلویزیون امروز بدون سانسور و یا سانسور کم بتواند به نشرات خود ادامه بدهد؟ و یا اگر هدف از این تحفه کار خیر بوده پس بهتر بود این تحفه به یک وزیر نه بلکه به یک غریب و بی سرپناه داده می شد.

همچنان چندی قبل دیلی بیست گزارشی را به نشر رساند که در آن گفته شده است که مخدوم رهین وزیر اطلاعات و فرهنگ، مبلغ یک میلیون دالر پول کمک شده توسط مدنجیت سینگهـ و یونیسکو برای عابدات تاریخی کشور را به حساب شخصی خود انتقال داده و تمام این پولها را حیف و میل کرده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عمر زاخیل وال وزیر مالیه را با دزدی های کانتر از انچه فکر میکنید ودر قضیه کابل بانک هم بگرفتن ملیون ها دالر متهم است نه پرسان ازوی شد ونه تحقیق ومحاکمه شد این وزیر خو تنها یک نمره زمین را گرفته است هر ظلم ی که میشود بالای غریب بی واسطه میشود به هم گروپ های شان همه چیز روا و مجاز است .

>>>   کاملا غلط و دور از واقعیت میباشد....دروغ محض وتوطئه ناروا وناجایز است.
بااحترام داکتر عبید الله نجرابی.

>>>   نجیب الله کابلی دیگر صاحب تلویزیون امروز نیست بیشتر از یک سال میشود که تلویزیون امروز را به عطامحمد نور به فروش رسانید که امروز بنام میترا نشرات دارد.موفق باشید.

>>>   زاخیل وال میلیون ها دالر را اختلاس کرد کسی نتوانست اورا محا کمه کند این یک دسیسه علیه مخدوم بیچاره است

>>>   به غضب خدواند گرفتار شوید دیگه خو زور ما نمیکشد که چه کنیم حیران بمانی این فاسدین هیچ شرم وحیا ندارند

>>>   تاجایکه از جناب وزیر صاحب سید مخدون رهین آشنائی داریم از چنین شخصیت های نیست که از کسی رشوه بگیرد یا رشوه بدهد، جناب وزیر صاحب از جمله شخصیت های است که این کشور به آن میبالد.لطفا از نظریات که توهین آمیز باشد و یا به یک شخص صادق توهین شود خود داری نمائید.
حقیار

>>>   تمام جریانات سیاسی در کشور ما با هدف تقویت پشتونیزم و تضعیف فارسی زبانها به پیش می رود. از کشته شدن شخصیت های مؤثر فارسی زبانها گرفته تا زیر سوال بردن آنان همگی بر همین هذف دورمی زند.

>>>   این مطلب بخاطر علی رهین نشر شده که جاده کاتب هزاره را قبول نکرد.

>>>   وزارت اطلاعات وفرهنگ بدلیل سکوت معنادارمقابل قاچاق انتیک توسط خارجیان وتبلیغات ضدفرهگی رسانه هاباوجودتشویشهای فراوان خانواده های دیندار باید دستگیر شود وروسای اکثر تلویزیون های معلوم الحال بانشرات ضدفرهنگی باید بازداشت ومحاکمه شوند مطابق قانون رسانه ها.البته باید منابع مالی عظیم این تلویزیونهامعلوم شود .یک نفردرافغانستان به سختی نان پیدامی کنداینهاباهزاران کارمندودستگاه ازکجامی آورند.
نواندیشان بلخ.شیوا.کاندیداحتماللی بلخ

>>>   اشرف غنى قادر به برسى جايداد ها و دزدى مامورين دولت كرزى نيست، چون خودش به تقلب كرسى را اشغال كرده است وگرنه داراي هاى نقدى و جنسى كرزى وابسط گان و مامورين دولت قبلى برسى و باز جو يي شوند،
خانگل از وردك

>>>   نویسنده مقاله
معنای اصلی تحفه - تحفه دادن و دل خوش نمودن به آی اس آی از طریق بودیجه دولت بخاطر همراهیی آنها و مشورت دادن آنها به انگلیسها تا قبایل درحکمرانی باشد.

>>>   من با زاخیلوال کدام رابطه ندارم اما یک روز ازنشرات تلویزیون های کابل جان دیدم که اکثریت وکلای مردم درولسی جرکه یا پارلمان به چک چک ها اورا بدرقه کردند وبه او تصدیقنامه پاک نفسی دادند. نمیدانم چرا بعضی مردم باونسبت رشوه ستانی وخیانت مالی میکنند. جای تعجب نیست؟

>>>   ازحقیقت به دورنیست نجیب کابل یک انسان به شخصیت وزعیف بودواست ایشان بامفکوره شیطانی که دارندمی خواهندملت برادرومسلمان افغانستان رادرجان هم انداخته تاباشدکه آب درآسیاب دشمن انداخته باشند.ازکسی که تعلیم نداشته باشدبالاترازآنرانمی توان توقع داشت.

>>>   تلویزیون امروز به میترا تبدیل شده ومربوط نور میباشد وهرکس اختیار دارد به کس تحفه بدهند چون هردو کابلی اصلی است شاید خوشش امده باشد واین شایعه کاملا شخصی است .وبدون اسناد از طرف من ردگردید تحلیل گر.

>>>   آغای رهین از پاکترین و دانشمند ترین وزیر است ، چنین آوازه ها را شخص معلوم الحالی بنام حلیم تنویر گلبدینی که در زمان خرم مقرر گردید و آغای رهین نظر به ضعف اخلاقی و دست انداختن سر خدمه وزارت او را منفک کرد و حالی این گلبدینی عقده گشایی میکند .

>>>   دوکتور سیدمخدوم رهین یگانه شخصیت پاک ودانشمند است او انسان صادق است وخدمات ارزنده او دروزارت اطلاعات وفرهنگ درتاریخ کشورما بیسابقه است،اومدافع قانون وعدالت است وبه خاطردفاع ازقانون ازهیچکس نمی ترسد،این شایعه سناریوی دشمنان قانون و آزادی مطبوعات است که توسط افراد آلوده برعلیه یک وزیر دانشمند به خاطر مقاصد ناپاک تحریر گردیده است.
سینین ازمسکو

>>>   آقای رهین ازدانشمندان وشخصیت های برجسته ادبی ،عرفانی ودولتی کشور ماست،این آوازه ازطرف دارودسته متعصب خرم صورت میگرد .صداقت،دانش و پاکی آقای رهین برای تمام افغانها واهل قلم روشن است ،فاشیست ها با این آوازه ها می خواهند آزادی مطبوعات را که ازبزرگترین خدمات آقای رهین درتاریخ معاصر کشورما است در نطفه خفه نمایند. نازی های آلمان برای ازبین بردن وجدان جامعه ازهمین شیوه ها استفاده میکزدند .
عباس از مسکو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است