معاون اول وزارت دفاع زیر ذره بین حنیف اتمر
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۶    ۱۳۹۳/۸/۲۱ کد خبر: 83376 منبع: پرینت

بعد از پرونده فساد كابل بانک، بنابر پیشنهاد حنیف اتمر، اشرف غنى رییس جمهور فساد و دارایی عنايت الله نظرى را پيگيرى مى نمايد.

قرار گزارش شير محمد كريمى برياست جمهورى آقاى نظرى در مدت چهار و نيم سال صاحب ميليونها افغانى گرديده است.

پنج شنبه گذشته احضار عنايت الله نظرى بشكل فورى به ارك رياست جمهورى در حضور حنيف اتمر، عنایت الله نظرى براي اشرف غنى تعهد نمود كه پول هاى حيف و ميل شده وزارت دفاع ملى را بشكل مستند گزارش بدهيد!

بعد از سراسيمگى عنايت الله نظرى بدنبال داكتر عبدالله افتاد تا يك دفاعيه براي خود آماده نمايد، اما تا اكنون شش مرتبه است كه مي خواهد يك ملاقات جداگانه با داكتر عبدالله داشته باشد ولى زمينه مساعد نگرديد است.

در گزارش طوری آمده است كه از پول وزارت دفاع ملى يك باب منزل در انقره تركيه براي معاون اول وزارت دفاع و چهار ويلای (خانه) مجلل خریداری شده است. پول خانه تركيه يك و نيم لك دالر گفته شده و خانه های كابل هر كدام سه الى پنج لك دالر آمده است.

با احترام
حاجيزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خانه کوچی غنی و جایدادهای آن و جایداد های عمر زاخیلوال و احدی و جلالی و دزدی های حنیف اتمر دروزارتهای انکشاف دهات -معارف و داخله و دزدیهای غنی برای آی اس آی و سه مشاور آی اس آی اش دروزارت مالیه و دزدیهای پاروق وردک و کرزیها وغیره ازین قماش - همه وهمه برای منافع پاکستان و در نزد بانکهای پاکستانی و انگلیسی درج است. قابل یاد آوریست که فروش سلاحهای جمع آوری شده از طرف رحیم وردک و افغانملتیها و پول قاچاق مواد مخدر و کشت کوکنار همه به جیب همین مافیای افغانملت و آی اس آی سرازیر شده است.

>>>   جنرالان پشتون هم در وزارت دفاع ملی صاحب ملیون ها دالر شدند حنیف اتمر هم دارایی ها وپول هارا بخارج کشور انتقال داده است از جنرالان پشتون هم باید پرسان شود.لوای 99 راکت سابقه را به کی ها توذیع کردند.هرکدام شان چنلن دالر در اعمار خانه ها مصرف کردند از کجا کردند؟
دارای های عبدالرحیم وردک جنرال صادق حیات وردکی جنرال عزیز امرخیل وردکی جنرال اسحاق نوری وردکی کریم خرم وردکی جنرال قاسم وردکی و 65 جنرال دیگر وردکی که هم باطالب وهم پست های مهم وکلیدی نظامی را اشغال وچور انداختند اگر عدلت باشد باید از تمام جنرالان از هر قومی که باشد موجودی وضبط شود آنگاه میگوییم عدالت تامین شد مردم خوش میشود که پرسان است جنرال عبد الله سیاه پیژندوال در دودوره چقدر پول پیداکرده چوکی ها وبست های وزارت دفاع به پول فروخته شد تبدیلی ها از اطراف بمرکز قیمت دارد .ترفیعات وبست پیداکردن همه به پول است ازین موضوع باید از همه پرسان شود جنرال وهاب وردک در قول اردوی هوایی چه حال دارد از همه قول اردوها پول گرفته میشود.واز اعاشه روغنیات ...مالی...کانتین هاهمه پول اخذ میشود جنرال علی احمد قندهاری سابق قوماندان مرکز تعلیمی پوچک ها ی مرمی را میفروخت ملیون ها افغانی عایدات داشت.زمین را در نزدیک مرکز تعلیمی غصب واز امکانات قطعه آباد وشاید فروخته شده باشد.از اعاشه ولوژستیک وقرار دادی ها ملیون ها افغانی پول اخذ میکرد ولی هیچکس پرسان نکرد اما به ملیت های فارسی زبان برخورد طور دیگری است. جناب .... برای انتقام جوی وگرفتن قصور طالبان بر اریکه قدرت تکیه وآیا ومیخواهید نادر شاه غدار دوم شوید.؟؟؟ یاعدالت واقعی غیرجانبدارانه را تامین میکنید در ابهام است.
بااحترام . عبید الله.صادقیار.

>>>   ایکاش که به اساس یک فرمان خاص ریاست جمهوری دارایی های تمام اراکین بلندپایه دولتی در داخل وخارج مملکت با ارزیابی دقیق قبل از وظیفه وبعد از وطیفه تثبیت گردد نه اینکه عقده مندانه اشخاص خاص بخاطر عقده های شخصی تهدید و تحقیر گردد تابه این ترتیب خاین وصادق از هم تفکیک شود وخاینین رسوا ودارایی های نامشروع شان به بیت المال تحویل گردد .

>>>   عنایت الله نظری توسط باند شورای نظار حمایه میگردد - رئیس جمهور حق ندارد او را به محاکمه بکشاند. خو تمام این اختلاس ها و دزدی ها توسط همین باند صورت گرفته.عبدالله عبدالله هم حق دارد با ارائه سند طلب بازجویی از اراکین گردد. چرا خپ خوده زده؟

>>>   این گزارش دروغ است عنایت الله نظری چیزی ندارد و ادم خوبی است ...

>>>   حوب است که اتمر هم تحت ذره بین ملت قرار گرفته است و
در گزارشنامه افغانستان نشر شده که پسر کاکا و برادر خود را که تا صنف دوازده تحصیل ندارند بنام های شاهپور اتمر و رامین اتمر دز زمان وزارتهای انکشاف دهات وداخله بحیث مشاور مقرر و از طریق انها قراردادها را انجام ومیلون ها دالر
اندوخته و فعلا در جرمنی چندین رستورانت مکدونال و موتر فروشی بازکردند که فعلا هم بنام رامین هم رکاب اتمر میباشد و در سفر چین اتمر را همرایی میکرد امید واریم که اعمال این خاینین یکی بعد دیکر برملا شده و یکسان مورد پیگرد قانونی قرار گیرند ؟
دوراندیش

>>>   معاون اول وزیر دفاع نظری انقدر دزدی کرد که ماشین حساب آنرا کرده نمی تواند در عین آن از میتوانید از هر افسر وزارت دفاع پرسان کنید .
17 واسطه لندگروزر را فرزندانش خراب نمود .درزمان دولتی مسلخ برای خود بلند منزل قشنگ ساخت .در تمام بورسیه ها بخارج از 4 الی 6 نفر خویش و قومش بدون در نظر داشت دانش علم و سویه علمی فرستاده است .در مدت خدمت مثل سخنگو ام وزارت تا الحال ولایت میدان وردگ را ندیده .این است معاون اول وزیر دفاع دزد.
این همه محاسبه هر ریس و قوماندان وزارت دفاع نزد اشرف غنی مو اصلا ورزیده از هر سوپر مارکت .مغازه و قصر ها پرسان خواهند شد .

>>>   بیشک غنی کوچی ، من از آغاز جانانه فعالیت تو و همراهانت حمایت میکنم ، اگر همین قسم صادقانه به کار خود ادامه بدهید ماهاییکه به عبدالله رای دادیم از خودت پیشتیبانی میکنیم.
ا پ

>>>   دارایی های تمام اراکین از رئیس گرفته تا وزیر ومشاور دگوال وجنرال ازراه خیانت بدست امده به یک بازرسی عمومی ضرورت است تا نه تاجک گله کند ونه پشتون ودیگر اقوام .

>>>   باید از تمام کسانی که در اوایل خر لنگ نداشتند پرسیده شود که این قدر سرمایه را از کجا کرده اند

>>>   دزد ،رشوه خوار ،مختلس وخیانتکار از هر گروه ،قوم وملیتی که باشد جنایتکار است کسی که مسلمان است نباید از انها حمایت کند

>>>   زنده باد ریس جمهور کشور .آفرین بر شما - این دزدان را باید سخت جزا داد .
جناب ریس جمهور لطفآ والیان سابق و وکیل های پارلمان را نیز مورد پیگرد قرار دهید. چون اکثر شان یا جاسوس و یا هم غاصبین زمین ها بیت المال هستند.
چنین موضوع های ، یک محکمه اختصاصی میخواهد. وامید است چنین محکمه ئی را تشکیل دهید تاکسانیکه مال بیت المال را حیف ومیل میکند و یا خیانت بوطن میکند در محکمه ویژه محاکمه شده و سخت ترین جزا برایش داده شود.
الکوزی هراتی

>>>   از اختلاس های و دزدی های ملیارد دالری وزرا و مشاورین اطراف اشرف غنی و چپاول و غارت پول ذخیره شده دولت به خاطر مصرف کمپاین انتخاباتی تیم تحول و تداوم سوال و پرسان نمی شود اما به خاطر انتقام گیری و تعصب قوی و سمتی یک جنرال با رسوخ و با عزت و آبرو و جهادی ولایت پروان را با این حرف های بی اساس و بی مفهوم می خواهند که نام بد ساخته و روحیه سایر مجاهدین را تضعیف نمایند این همه به خاطری است که محترم قانونپوه عنایت الله نظری در کمپاین های انتخاباتی بر علیه اشرف غنی قرار گرفته و از عبدالله عبدالله حمایت نموده بود.

>>>   از دوزد های وزیز مالیه و مشاور ارشد اقتصادی شان شروع کنند ، که افغانستان را به حالت بحران قرار داده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است