نامزدان شورای ولایتی پروان با پول برنده شدند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۳/۸/۱۹ کد خبر: 83173 منبع: پرینت

نامزدان برنده شورای ولایتی پروان به وسیله پول پیروز میدان شدند.

بسیاری از باشندگان و برخی از نامزدان ناکام در ولایت پروان می گویند: بیشتر افرادی كه در انتخابات شوراهای ولایتی این ولایت پیروز شده اند، پولدار هستند و با استفاد از پول به پیروزی رسیده اند.

بر باور آنان در انتخابات شوراهای ولایتی، نمایندگان کمیسیون های انتخاباتی در این ولایت پول های هنگفتی را به جیب زدند.

از سویی نامزدان برنده این گفته ها را رد کرده و می گویند: تنها با آرای پاک مردم برنده شده اند.

این در حالی است که انتخابات شوراهای ولایتی بیش از 6 ماه به طول انجامید و مجلس نمایندگان نیز نهادهای برگزار کننده این دوره انتخاباتی را به فساد و تقلب متهم کرده بود.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازتخلفات آشکارنامزدان دربلخ توزیع دههاموترصرف برای بزرگان قومی برای جلب رای بود که ازناحیه یکی ازکاندیدان صورت گرفت که حتی مدرک 12اوجعلی بود.وفردی مانندمن که لیسانس دانشگاه تهران داردومحصل ماستری می باشدوکاملا مستقل بوده براحتی ازلیست ابتدایی حذف میشود.
سیدحسن شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   حقیقت است خلیفه عبدالله دربرابررای احتمالی مریدان خودیک موترکرولا و پنج هزاردالرنقده راازاستادعطاگرفته بودبعدازفروش مریدان فوت نمود. مگررای مریدان راموفقانه بجانب داکترعبدالله بحساب رسانیددرآخرت خودرامسول نمیداندچون وفاشد. کسانیکه به زورپول کامیاب شده درفکردزدی و فساداست تامفادخودرابدست آورد.
قره

>>>   خداوند آنهارا توفیق بدهد تا برای آبادانی کشور تلاش کنند تااز تمام بد بختی های فعلی خلاص شویم ودر جهان به حیث یک کشور آزاد ومستقل دارای حاکمیت ملی و اسلامی پیشرفت کنیم
عبدالصمد پویا از ایران جزیره کیش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است