عکس یادگاری چینی های داعشی!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۷    ۱۳۹۳/۸/۹ کد خبر: 82610 منبع: پرینت

بیش از20 تبعه چین به همراه تروریست های 'داعش' در جنوب غربی 'کرکوک' می جنگند.

'سومریه نیوز' نوشت: یک منبع آگاه امنیتی عراقی روز سه شنبه گفت: سه تروریست چینی پیش از این در حملات هوایی به پایگاه های تروریست ها به هلاکت رسیده و در مقبره ای در منطقه 'الرشاد' دفن شده اند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201410/201410311619232017.jpg

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: تروریست های چینی بیشتر در مناطق تحت اشغال داعش در شهرهای 'الحویجه'، 'الریاض'، 'الرشاد' و مناطق محدودی از شهرستان 'داقوق' حضور دارند.

بر اساس این گزارش، تروریست های تبعه 12 کشور در بخش های جنوب غربی استان کرکوک با ارتش و مردم عراق می جنگند.

گروه تکفیری - تروریستی داعش در تهاجم گسترده که از اوایل تابستان با پشتیبانی برخی کشورهای منطقه ، در شمال و غرب عراق شروع کرده، مرتکب جنایت های هولناکی شده است.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی کشورهای باادعای اسلام اصیل درمقابل سرکوب مسلمانان چین توسط حکومت کمونیستی خلق سکوت می کننندآنهم بدلیل جانبداری ازروسیه وچین نتیجه این می شود مسلمانا ن جذب گروهکهای انحرافی ومدعی دروغین اسلام شوند.
نهادنواندیشان بلخ. شیواکاندیداحتمالی مجلس

>>>   آقای شیوا اگر مقصود شما مانند همیشه طعنه زدن به کشور دوست و برادر و هم زبان ایران است باید بدانید که ایران همچون دفاع از مردم فلسطین در برابر کشتار مسلمانان چین و میانمار هم سکوت نکرد و هم در داخل ایران بر علیه آن ها تظاهرات کردند و هم در مجامع بین المللی شکوه و گلایه کردند.
حسین علی دوست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است