تیم ملی کریکت 19 سال در برابر پاکستان پیروز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۶    ۱۳۹۳/۸/۸ کد خبر: 82574 منبع: پرینت

تیم ملی کریکت 19 سال کشور در برابر تیم ملی کریکت 19 سال پاکستان به میدان رفت و پیروز شد.

تیم کریکت نوزده سال افغاستان 199 دوش برای تیم ملی کریکت نوزده سال پاکستان هدف تعیین کرد.

سخنگوی کریکت بورد افغانستان گفت: تیم افغانستان در دومین بازی تمرینی با از دست دادن 9 بازیکن این هدف را برای تیم رقیب تعیین کرد.

کریکت بورد پاکستان پس از آن که تیم کریکت 19 سال از سوی تیم کریکت 19 سال افغانستان شکست خورد، در این تیم تغییرات آورد و بازیکنان جدید را شامل آن ساخت.

این بازی های تمرینی میان تیم های ملی کرکت 19 سال افغانستان و پاکستان است که انتظار می رود یک مسابقه دیگر آن در روز جمعه برگزار گردد.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تیم ملی کرکیت زیر 19 سال کشور در اولین بازی تمرینی و دوستانه مقابل تیم زیر 19 سال پاکستان قرار گرفت که تیم پاکستان برای افغانستان 131 دوش را تعین کرد . اما بنا بر بارش باران در استادیوم توسط داوران حدف 102 دوش در 22 آور برای افغانستان تعین شد که تیم افغانستان توسط شهیدالله و حضرت الله به آسانی تکمیل شد و تیم افغانستان پیروز این میدان شد
-----------------------------------
اما در بازی دوم تیم ملی کرکیت افغانستان شروع به بتینک نمود در 45 آور و از دست دادن 9 بازیکن 199 دوش را کسب کرد که تیم پاکستان این حدف را در آور 39 تکمیل کرد و افغانستان این بازی را به پاکستان باخت
جاوید

>>>   اما بازی سوم که به روزجمعه صورت گرفت ، بازی را اول تیم ملی زیر 19 سال افغانستان آغاز کرد و در 45 اور 223 دوش را به حریف پاکستانی خود هدف قرار داد که تیم پاکستان نتوانست هدف تعین شده را پور کندو با 69 دوش بازی را یک بار دیگر به تیم ملی پوشان افغان واگذار کرد. با درخشش خوب تیم های ملی در سنین مختلف باز کرکیت حال یک بخش از رندگی ما شده.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است