سربازان امنیتی همچنان در اسارت طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۳/۸/۸ کد خبر: 82567 منبع: پرینت

نیروهای امنیتی که از 4 روز گذشته در اسارت طالبان هستند هنوز رها نشده اند.

تعدادی از سربازان نیروهای امنیتی کشور 4 روز گذشته در درگیری با طالبان در ولسوالی وردوج ولایت بدخشان به اسارت طالبان در آمدند.

سخنگوی فرمانده پولیس بدخشان می گوید: پولیس این ولایت برای رهایی نظامیان اسیر شده عملیات گسترده ای را در منطقه صوفیان ولسوالی وردوج آغاز کرده است و هم اکنون نیز این عملیات به شدت ادامه دارد.

به گفته وی در این عملیات 4 روزه تاکنون 33 مخالف مسلح دولت مشمول شهروندان چچنی و گروه جندالله مربوط به هراس افکنان ازبکستانی کشته شده اند و 17 تن آنان زخمی شدند.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت و دولت هردو جانب ،وکلای پارلمان در بسیاری موارد از ضعف قوای مسلح کشور شکایت دارند خصوصاً از قوای پولیس . اگر در مورد پولیس عادلانه قضاوت کنیم تماماً حقایق آشکار میشود .حقوق و امتیازات فردی پولیس کفایت کننده نیست ،امکانات محاربوی بصورت وافر وجود ندارد ،حمایه هوای وجود ندارد،اصل متناسب بودن در محاربه مراعات نمیشود علت آن کمبود تسلحات مدرن است بدبختانه همچو سلاح بدسترس قوای پولیس نیست ،اگر از دیدگاه عدالت قضاوت کنیم تقسمات وظایف و امتیازات آن نظر به سقلت آن باید تفکیک یک سرباز پولیس حیاتش را در بدل ده هزار افغانی به خطر مواجه میسازد ولی برعکس یکنفر وکیل پارلمان وهمچو ادارات هستند که 15 برابر یک پولیس معاش میگیرد و امنیت شان در پشت میز تامین است .ارگان پولیس در واقعیت مسولیت جنگ های تسلحاتی را ندارد بدبختانه امروز پولیس با راکت ،دهشکه،تانک های ام بی در سنگرها بسر میبرد.
(سرباز گم نام وطن)ازکابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است