توزیع اسناد فراغت محصلان در آکادمی پولیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۳/۸/۸ کد خبر: 82537 منبع: پرینت

در مراسم ویژه ای که به مناسبت توزیع اسناد فراغت برای محصلان در آکادمی پولیس برگزار گردیده بود اکرام الدین یاور معاون اداری وزارت داخله گفت: کشور ترکیه در 13 سال گذشته در بخش آموزش پولیس نقش مهمی را ایفا نموده است.

وی افزود: آموزش این گروه از جوانان یک گام دیگر در جهت ارتقای ظرفیت در صفوف پولیس ملی بوده است و بیانگر رشد روز افزون پولیس ملی کشور است.
وی از فارغان جدید خواست تا آنچه را در جریان 6 ماه در مرکز آموزشی سیواس کشور ترکیه آموزش دیده اند از آن در جهت بهبود امنیت سراسری در کشور استفاده بهینه نمایند.

در همین حال معشوق احمد سیلاب فرمانده عمومی تعلیم و تربیت وزارت داخله فارغان جدید از مرکز آموزشی سیواس کشور ترکیه را متوجه مسوولیت های بعدی شان نمود و گفت: وزارت داخله بیشترین توجه خود را به آموزش منسوبان پولیس مبذول داشته است.

وی افزود: فرماندهان عمومی تعلیم و تربیت به منظور آموزش هر چه بهتر منسوبان پولیس ملی در بخش های مختلف پلان های مشخصی را روی دست گرفته است.

در پایان این مراسم تصدیق نامه های فراغت، از سوی معاون اداری و فرمانده عمومی تعلیم و تربیت به فارغان جدید اهدا گردید.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر من از این کرده که بی سو اد ها را به جامعه تقدیم می دارند از او کرده کدرهای سا بقه که سا لها تحصیل نمو ده اند از انها استفا ده شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است