افتتاح میدان ورزشی در شفاخانه معتادان جنگلک
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۳/۸/۸ کد خبر: 82535 منبع: پرینت

یک میدان ورزشی در شفاخانه 300 بستر تداوی معتادان جنگلک توسط داکتر ثریا دلیل سرپرست وزارت صحت عامه و آمنه افضلی سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

این میدان ورزشی که به کمک مالی رییس و برخی از اعضای مجلس سنا و کارمندان شفاخانه 300 بستر جنگلک اعمار گردیده است، می تواند برای رشد جسمی و روحی مریضانی که در شفاخانه مذکور تحت تداوی قرار دارند، کمک کننده و موثر واقع گردد.

داکتر ثریا دلیل سرپرست وزارت صحت عامه، ضمن قدردانی از مساعدت رییس مجلس سنا در ایجاد این میدان ورزشی، اعتیاد را یک مشکل اجتماعی و اقتصادی عنوان نمود و افزود: در راستای محو کامل این پدیده و رسیدگی لازم به تداوی معتادان، به تلاش های همگانی و جدی نیاز است.

همچنان آمنه افضلی سرپرست وزارت کار امور اجتماعی، شهدا و معلولان وعده سپرد که این وزارت برای معتادان که از این مرکز شفایاب می گردند، زمینه های کاری و شغلی را فراهم می نماید. این رسیدگی می تواند مانع بازگشت دوباره افراد تداوی شده به سوی اعتیاد گردد.

در همین حال یک صندوق اعانه برای جلب و جذب کمک ها به خاطر فراهم سازی وسایل ورزشی درصحن این شفاخانه ایجاد گردید که می تواند نیازمندی های عمده این میدان ورزشی و سایر بخش های رفاهی این شفاخانه را مرفوع نماید.

در این مراسم تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان، اعضای مجلس سنا و مسوولان امور اشتراک ورزیده بودند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خانم امنه افضلی وزیر سرپرت کار.امور اجتماعی دروغ گفتن در اسلام جواز ندارد شما در چندین سال وزارت تان به کی کار دادید که وعده کار دادن را به معتادلن میدهید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است