بدماشی پسر کاکای اشرف غنی در میدان هوایی کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۹    ۱۳۹۳/۸/۷ کد خبر: 82496 منبع: پرینت

دوستان عزیز!
من کارمند میدان هوایی کابل هستم. چند روز قبل سرکارم بودم که در مخابره بالای قومندان قراول وی آی پی صدا کردند که اجمل غنی داخل وی آی پی می شود.

من پرسیدم که اجمل غنی کیست. برایم گفتند پسر کاکای داکتر اشرف غنی احمد زی (پسر اکمل غنی) است در عین حال یکی از بدماش های امریکایی می باشد.

این گفتهٔ پنجشیری همکارم بود منهم گفتم خوب پسر کاکای احمدزی است - مگرکسی که برایم معلومات داد از پنجشیر
درست بود و من در موردش اشتباه کرده بودم اما او واقعآ بدماش برآمد.

اجمل غنی 10 دقیقه بعد داخل وی آی پی شد. پاسپورتش را گرفتم تا برایش خروجی بزنم. دیدم پاسپورت اش امریکایی است. او خودهم فارسی را به لهجه انگلیسی صحبت می کند و معلوم می شود که عمرش را در امریکا سپری کرده باشد.

من با شوخی با مسوول تشریفات میدان هوایی که کارمند وزارت خارجه است گفتم که برادر با پاسپورت غیر دیپلوماتیک آنهم پاسپورت امریکایی چگونه این نفر داخل وی آی پی شده است. زمانی که خروجی را بالای پاسپورت زده بودم آن دوستم به شوخی به جلالتمآب اجمل غنی! سخنان مرا نقل کرد. یک باره جهنم بالایم فرو ریخت. اجمل غنی با فحش و ناسزا به لسان انگلیسی مرا اخطار داد که در ده روز آینده از وظیفه برطرفت می کنم.

من معذرت خواستم و گفتم من با دوستم شوخی کردم و فکر نمی کردم او به شما از دهان من نقل قول کند. بعد اجمل غنی که در پرواز دوبی بود، رفت که داخل طیاره شود. وقتیکه از آخرین تلاشی وی آی پی می گذشت که باز سر و صدایش بلند شد شتابان خود را به اطاق تلاشی رساندم و دیدم که اجمل غنی جار و جنجال برپا کرده است. کرزی را فحش می گوید، وزیر خارجه و وزیر داخله را فحش می گوید و می خواهد بدون تلاش بگذرد. یک بکس سیاه دستی داشت و آنرا نمی خواست داخل ماشین اکسری بگذارد.

می گفت که او ده بار از این راه گذشته و میلیون ها دالر را به کمپاین آورده است. فحش می داد که کسی حق ندارد او را تلاشی کند. گاهی به فارسی و زیاد تر به انگلیسی پولیس موظف هراسان سویش نظر می کر د و بالاخره گفت که برایش اجازه نمی دهد بدون تلاشی از میدان بگذرد. همان بود که اجمل غنی سیلی آبداری را نوش جان پولیس کرد و پی هم او را مادر فاکر می گفت. همه جمع شدند و بالاخره با میانجی گری قوماندان؛ اجمل غنی داخل طیاره شد آنهم بدون تلاشی!!

حال که آیا او قاچاق می کرد، پول سیاه با خود می برد، یا چی می کرد؟ معلوم نشد.
اکنون سوال من از داکتر احمد زی است. شما که وعده به اصلاحات کرده اید، وعده به حاکمیت قانون و تطبیق قانون کرده اید، چگونه می گذارید پسر کاکای تان مرا اخطار برطرف شدن بدهد، تلاشی ندهد. پولیس را با سیلی بزند.
او چی حق دارد کرزی، وزیر خارجه و وزیر داخله را فحش ناموسی بدهد.

داکتر صاحب احمدزی! اگر این روال ادامه پیدا کند استعفا می دهم و تذکره ام را به اجمل غنی تسلیم می کنم و از افغانستان بیرون می شوم یا باید اجمل غنی به چنگال قانون سپرده شود.

کارمند میدان هوایی خواجه رواش کابل
صمیم احمد یما


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شما چرا ترسیدید از یک نفر و چرا قانون را بالایش اجرا نکردید؟ شما ممکن است با این سهل انگار یبرکنار شوید! همه تان زور یک نفر بدماش را نداشتید و باز خود تان پولیس می گویید! داکتر صاحب که نگفته بود شما به اجمل کار نداشته باشد خود تان از او ترسیده اید! شما بههر صورتی که می شد باید او را تلاشی می کردید و به وظیفه قانونی خود تان عمل می کردید حالا هر چه پیش می آمد می آمد. حالا همین اشرف غنی می تواند شما را محاکمه کند که چرا به قانون عمل نکردید شما در جواب او هیچ چیزی ندارید که بگویید.

>>>   خداوند ل... کند ای امریکایی تبار هارا که وطن را فروختند

>>>   جناب صمیم جان شما هم از .... افغانستان هستید اگر بامن که یک افغان هستم چنین برخورد میکرد او خو اجمل غنی بود اگر پدرش هم میبود نمیگزاشتم که بدون تلاشی برود باید قانون یکسان بالای همه افغان ها تطبیق گردد اگر زیاد بد معاشی میکرد پس دولت ووزیر داخله برای شما تفنگ وتفگنچه بخاطر چه داده بخاطرروز مبادا من مطمن هستم اگر سه تا4 مرمی را دربدنش داخل میکردی اشرفغنی هم برایت مدال وزیر محمد اکبر خان را میداد ازاینکه یک ترسو وبزدل هستی امید وارم هرچه عاجل جناب رییس جمهور ازین بست ترا منفک کند

>>>   آفرین به شکایت خودادامه بده ازهیچ چیزی نترس وپیش برو تا ازهمین اکنون جلوی چنین اشخاص بی بندوبارگرفته شود به امید پیروزی تو دوست

>>>   ثمیم اجمد یما معلوم میشود سخنانت طوطعه است چون بدلیل عقلی احمد زی علم غیب نخوانده که در میدان هوائی که موضوع صورت گرفته نیاز به راپور و اطلاع دادن دارد تا بعدا اجراات شود ثانیا اینکه اجمل غنی در حضور خودت گفته من ده بار ازین راه گذر نموده ولی تلاشی نشدم در انوقت تو و پنجشیری هایت کجا بودید و چرا بدون تلاشی آمد و رفت میکرده که حالا متوجه شدید و از قانون سخن میزنید آیا در آنوقت قانون نبوده پس شما جرا در همان زمان استعفا ندادید که این بی عدالتی ها و زور گوئی ها را تحمل میکردید ثالثا اینکه اگر شما میتوانستید از افغانستان بیرون بروید وقت میرفتید یا منتظر کامیابی کسانی بودید که میخواستید اگر اشرف غنی از خارج پول برای کمپاین میخواست او هم خالا بلند منزل ها میداشت و همچنان مثل دیگران 100 ملیون دالر پول مفت از ملل متحد میگرفت تا در مملکت خرابکاری نکند حالا قضاوت را بخودت میگذارم که سخنانت طوطعه است یا خیر بس است دیگر لطفا...... شرم خوب است

>>>   بدماشی پسر کاکای اشرف غنی در میدان هوایی کابل
صمیم احمد یما
از طرز گفتند معلوم میشود که دروغ میگوی آقای یما

>>>   امریکایی میگویدقفل کانتینرم رادست نزن! این امریکایی چراتمیزشود؟هرکس امریکایی شدقانون خودش میچلد. هوشدار!
بیطرف

>>>   این ها شروع فلم است
بها

>>>   شما باید به صورت او خطاکار سیلی می زدید نه اینکخ او به صورت شما سیلی یزند.
قربان شما مامورین وظیفه شناس و قربان صورت تان که اون پلید به صورت تان سیلی زده.
بامیانی

>>>   دوستان عزیز این خو یک پولیس کشور است که قربانی زورگویی پسر احمدزی شده قاضی القظات مملکت هم قربانی این خانواده شد هنوز اشرف غنی به قدرت نه رسیده بود کاکا غنی دعوا زمین در محکمه لوگر و ستره مخکمه داشت چون محاکم عدالت را بع زور تا روا ترجیع دادند در اولین فرصت حکم فساد در محاکم را به زبان اورد برادر پولیس درد ت را به گوشت و پوست لمس میکنم خداوند اصلاح کند شان
قیام

>>>   ای بیادر. از رئیس جمهور یهودی چی توقع؟ تا 50 سال آینده هم همی قسم خواهد بود.

>>>   این برادری که میگوید ترسیدید ودفاع کردید آیا نمیدانی که زورقالب ندارد بیشترافرادی که درمقابل زورمندان قرارگرفتند امروز یا ازبین رفتند یا توهین شدند ویا درعقب میله های زندان قرارمی گیرند دراین کشوراصلاحات آوردن غیر قابل قبول بوده چون اساس حکومت به تقلب است
سادات

>>>   باور کنید این اجمل غنی واقعا همینطور است . همیشه مشروب می نوشد ، خیلی مغرور است. راست گفته در کمپاین اشرفغنی ملیون ها دالر را از منابع داخلی وخارجی گرفت در حقیقت دلال اشرفغنی است. خیلی اکتور است و ضرورت دارد که یک سیلی جانانه بخورد . مردم نترسید جواب بی پیر را بد مذهب باید بدهد.

>>>   دروغ و زیادترش نظر پردازی شده است وجنبهء سیاسی دارد

>>>   دیده میشود که خود این اقا ملامت برامد. یا شاید میخواست یک توطیه را براه باندازد.
پولیس که از یک بد ماش ترسید- در مقابل گروه های بد ماش چون داعش و لشکر طیبه چه کلی به اب خواهند داد.

>>>   اشرف غنی گفته هیچ کس به هیچ عنوان از نام ما استفاده کرده نمیتواند.پس این شخص اگر این کارکرده باشد این بدنامی غنی را میخواهد.همچو کارها وبدماشی ها پنجشیریها میکرد نام پنجشیر را به زمین زد.

>>>   این شما ها بودید که احمدزی احمدزی صدا میزدید. حالا بخورید فرمان روایی این نوکر یهود ره. این شما بودید که از تیم مجاهدین فاصله گرفتید و خود را در گرو غرب بستید. آقای سیاف صد هرتبه از این... کرده بهتر بود
سرباز در میدان هوایی

>>>   دوستانی که در دفاع از اجمل غنی پرداخته وصمیم احمد یما را مسول قضیه دانسته اند ویا این را یک توطعه گفته اند اشخاص مذکور قضاوت نادرست کرده در عالم حدس وگمان بدون دلیل وبرهان قضاوت یک جانبه ومغرضانه نموده اند این کار عاقلان وعدالت خواهان نیست باید باساس ادعا اجملک غنی بدماش که با استفاده از نام ریس جمهور ریس جمهور قبلی ووزیر خارجه را خلاف کرامت انسانی توهین وتحقیر کرده وهمچنان پولیس موظف را بر علاوه توهین خلاف کرامت انسانی بررخ ان سیلی هم کوبیده وحیثیت انرا لکه دار ساخته بر علاوه جزای قانونی واینکه در بکس چه نوع قاجاق را با خود حمل کرده ردیابی شود عین سیلی در محضر عام بررخ اجمل غنی بدماش متضرر بکوبد تا عدالت برقرار شود برایش فهمانده شود که بدماشی بند است این است عدالت که بار ها جناب ریس جمهور به ان تکید میدارد .

>>>   اين شباهت با يك فكاهى دارد

>>>   در دولت های قیبله سالاری پسر کاکا ودیگر اقارب خو حق مسلم ومیراثی شان است که هرچه بخواهند بکنند کسی حق ندارد که بگوید بالای چشم تان ابرو است. حتا گوسفندان شان هم بالای مواشی حکومت میکند.
بااحترام عبیدی.

>>>   من نمیدانم که ما مردم افغانستان چه وقت عاقل خواهیم شد؟؟؟
یک نفر( هرکه باشد) خلاف کرد، ما همه (مخالف ها را) به قضیه شامل میسازیم، چرا؟؟؟
این( آغازاده اجمل) هرکه بوده چنین عملی را انجام داده، چرا ما نام رئیس جمهور را به آن ضمیمه میسازیم؟؟؟
هر یکی از ما بدون ترس و هراس وظیفۀ خود را انجام بدهیم و بعد اگر، بخاطر آن کسی ( حتی رئیس جمهور) با ما بیعدالتی کند، آنوقت صدا بلند کنیم!!!
بخاطر وطن مرد باید بود و مردانه عمل باید کرد!

>>>   استعفا میتی بتی!...مالومدار است که نوشته ات هم صرف یک افترا است و بس.
شمس

>>>   چرا قانون را بالایش تطبیق نکردید۰ بس است، ترس را کنار بگذارید، قانون را بالایش تطبیق میکردید و رسانه ها را خبر میکردید۰
کابورا

>>>   خیر نبینی غنی

>>>   از یک بیسواد و فاشیست مزدور از این بیشتر توقع نمیرود. دفاع از قانون دروغ است. همه بخاطر فریب مردم است. باید با این... بطور جدی و قانونی معامله شود. اگر اجمدزی از پسر کاکایش میترسد باید مردم بپا خیزند و تمام کارمندان میدان اعتصاب کنند.
جمال الدین کابل

>>>   بسیار خوب اگر این آقا مغرور کاکا یش شده در آخرت چه میکند ما ملت رای برای سیلی خوردن میدهیم نه به ترقی وسعادت.
امین الله شهر " تالقان"

>>>   اوبرادرها همین همه چرااینقدربالای اشرف غنی حساب میکنید،آخراوهم آدم است فرشته آسمان خونیست .وشمامردم عزیز وبیچاره افغانستان اینقدرمطمئین نباشید که اشرف غنی همه چیزراجورمیکند.چراکه یک نفرکه بخاطربقدرت رسیدن وبرای منفعت شخصی خودیک بیسوادکه اصلأ لیاقت واهلیت یک ریاست راندارد او را در پهلوی خودگرفت وحالی که به قدرت رسیده حالی قانون رابالای مامورین بیچاره تطبیق میکند واگرواقعأ اصلاحات میخواهد اول باید ازاطراف خودشروع کند.

>>>   به نظر من این واقعه را باید دنبال کرد. باید این بدرفتاری اجمل غنی رسانه ئی شود تا به اطلاع خود اشرف غنی برسد. بعد باید دیده شود، که کاکای این فرد (اشرف غنی) چه عکس العمل نشان میدهد. این یک آزمایشِ است، که آیا وعده هایش همه شعار اند، یا عملی هم میشوند. غنی خودش گفته که مردم او را مقابل چاپلوسان حمایت کنند. اما اگر من جای پولیس میدان هوائی میبودم، این مرد اوباش را هرگز اجازه دخول به داخل طیاره نمیدادم. هرچه زودتر به دفتر اشرف غنی زنگ میزدم و آنهارا در جریان میگذاشتم. بعد دیده میشد، که اشرف غنی خیشخوری میکند، یا به قانون احترام میگذارد.

>>>   گناه از خود تان است برادر، پولیس را که با سیلی زده بود و اجازه بازرسی بکسش را نمیداد، پولیس باید قانون را سرش تطبیق میکرد و به زور نظامی بکسش بازرسی میکرد، اما شما خود تان مسئولیت تان را درک نکردید.
نوید از هرات

>>>   کاملا بی اساس شکایت کردید ، اگر شما توصیه از کدام نهاد دارید که فلان شخص دارای چنین هوییت از میدان بدون بازرسی خروج شود این یک گپ جدا است اگر چنین نبوده چطور یکنفر که هفت سر هم داشته باشه از میان انهمه تدابیر و پولیس و کش و فش میدان هوای بین المللی یک کشور با زور عبور کند چنین قصه در فیلمها هم حتی درست صدق نمیکند ، چه رسد در میدان هوای بین المللی یک کشور، مگر در میدان تنها یک پولیس بود دیگر فقط خودت و رفیقت بود که زور یک بد ماش را نداشتید ؟

>>>   هنوز هم هوای چاپلوسی را درسرداریم اگر یک عمل از یک فرد معمولی اشتباهن سرمیزد خدامیداند که چه روزی را برسرآن فرد میآوردید مگر از این که اجمل خان غنی از مقام تان ترسیدن که شمارا برکنار و یا درکدام جای دوردست روان نکند معضرت خواهی کردین و نخواستین که قانون یکسان بالای همه تطبیق شود و حال که از آنجا رفته خیزو جست میزنی که چطور میشه.
شخص مسول در هر شرایط باید جهت قانونمندشدن و اصلاحات در ادارات و ساحه مسولیت خود از خود گذری نشان بدهند و شما در آن محل تنها نبودید پلیس به همراه داشتید قضیه را راجع میکردیده به مسولین بلندرتبه مربوط و از تنهای شما هم کاری ساخته نمیشود و در آینده کوشش تانرا داشته باشید که چنین افراد استفاده جو را به مسولین بلندرتبه معرفی کنید که آنها در مورد شان تصمیم اتخاص بدارند.
غمخور از کابل

>>>   من به مثابه یک افغان میگویم که مشکل از پولیس است اگر از قانون سر کشی کرده بود سرش فیر میکردی و به زور نظامی بکسش را تلاشی میگرفتی و نمیگزاشتی که از افغانستان اخراج شود

>>>   افتخارمیکنم که به این چوچه یهود رای نداده ام حال به کسانیکه رای داده اند میگویم :چراکاری کندعاقل که بار آرد پشیمانی.هنوز سر فلم است صد بار سر پنجشیری وشمالی شکرخواهید کرد.اگرپوک بودند یابدماش بازدروقت دفاع مستقلانه ازآزادی وشرف مملکت پیشمرگهااستند وهر کس نمیتواند پیشمرگ شود واینرا من نه بلکه تاریخ ثابت ساخته.
احمدی.کابل

>>>   این اشرف غنی که مغز متفکر است چرا نتوانسته بعد از این مدت کابینه خود را اعلام کند؟ اگر همین طور پیش برود تمام اعضای خانوده و اقوام او بدماشی خواهند کرد برادرش حشمت غنی هم یک بدماش بسیار خطرناک است.

>>>   یما صاحب
به تو و امثال تو باید افتخار کرد بخاطر ایستادگی در برابر این بی ... !
اما حیف است که بخاطر یک ... ترک وطن کنی؛ باید در برابرش - حتا با دست خالی - ایستادگی کنیو

>>>   برای بد نام ساختن اشرف غنی
زلمی

>>>   آحمدی بچیم=== عقل خوب چیز است کمی از مغز خود کار بگیر هیچ چیزی نیستی شکر سر کسی میکشیم که قانون مند باشد و به قانون احترام بگذارد از این که خودت اقرار کردی که بدماش هستین این نشانه از بی حرمتی به قانون است مسلمان نباید بدماشی کنید و اگر بدماشی میکنی برو بچیم در خط اول با دشمن بدماشی خود را نشان بتی نه با مردم غریب و زجر دیده افغانستان. هر زمانیکه بدماشی در خط اول کرد ان وقت بالایت افتخار میکنیم خودت شیر خانه روباه بیرون هستی ای کاش یک مثقال عقل در کله میداشتی و میفمیدی که بدماشی بالای مردم غریب یعنی چی است. ادم بی ننگ و بی غیرت سر قشری غریب بدماشی میکند.با احترام
هموطن دلسوز

>>>   بابا غنی یک شخص تحصیل کرده ،با ناموس ، با احساس، ووطندوست بوده قطعاًدستش به خون ملت وفسادآلوده نیست پس بهتراست که اشرف غنی ریس جمهورشود تا عبدالله عبدالله

>>>   اگر گفته های تان راست باشد من به جای تان بودی هر کاری از دستم می آمد انجام میدادم
بادغیسی

>>>   سلام و عرض ادب .
اجمل برادر و امثال شان در طول سالهای متمادی از برطرفی و خانه نشینی های اجباری ترسیده است . گناهش نیست .
اما این قضیه در مجموع ضعف اداره مسئولین امنیتی میدان هوائی را نشان میدهد نه بی عدالتی اشرف غنی .
و این موضوع شاید یک امتحان کوچکی بوده باشد که توجه جدی جناب رئیس جمهوری را به بی اداره گی
و بی عرضگی وزارت داخله و بخصوص منسوبین که اجرای قانونی و ایفای تاممین امنیت را در میدان هوائی دارند . وسلام .
صدیقی .

>>>   دولت اسلام دولت مظلومین در خاک افغانستان در حال ظهور است نه اشرف غنی نه عبدالله فقط دین الله.
ابوسعید رشید مریکانی

>>>   ګل خشک به دیوار نمیچسپد
در این 13 سال از همین کثیف ترین میدان هوایی جهان توسط پسران ... و تمام باند....ندیوال های کرزی برادران طالب کرزی قاچاق مواد مخدر و تمام جرم و جنایت را مرتکب میشدن آن وقت کجا بودی یما جان یا خود شریک جرم بودی یا رشوت کم شده یا پسر کاکای اشرف غنی کدام بوتل شراب بر ناورده کارمندان میدان هوای کابل را تمام مردم میشناسند

>>>   هاهاها عجب ادم دروغ گو هستی ولا شرم است از این که یک کارمند هستی برو بچیم خورد هستی طفل هستی یکجای موشونگ فروشی کن ترا چی مانده با ماموریت و جالب اینکه تو از افغانی بودنت میگذری پس از تو چی امیدی داشته باشیم شاید تو هم به عیسوی بودنت خوش باشی و بهانه گیری میکنی
سپاس از همه نگذارید که دیگر وطن به توطعه همچو اشخاص بی منظق هدف ... پاکستان قرار گیرد
هموطن شما از مرکز

>>>   کاملاً یک افترأح بیش نیست و شما سرباز بسیار بی غیرت استین

>>>   آقای صمیم احمد یما را سلام عرض میکنم!
ضمناً باید برای تان بگویم که شما بشمول همان پولیس و همان قوماندان پولیس وظیفۀ تانرا درست انجام نداده اید! در این زمانه به اصطلاح عام هرکس تنور را گرم یافت یک چپاتی به آن میبندد اما وظیفۀ شما چه بود؟ ای کاش پولیس مذکور کتک ها میخورد ولی آن بدماش را اجازه نمیداد و ایکاش شما را همان لحظه خلع وظیفه میکرد ولی اجازه اش نمیدادید و بجواب قفاقهایش، چنان سیلی جانانه کشش میکردید که در تمام عمر برایش پند میشد! فکر نمیکنم در آن موقع رئیس جمهور با وی بوده باشد و یا از سفرش حتی خبر بوده باشد، شما باید در همان موقع اجراآت خود را میکردید، اینک در هر حالت شما ملامت استید.
میهن زرغون

>>>   اين اقا يك ادم كاملا معتاد ، هرزه بي دانش و لوجك بي همه جيز ميباشد من و ايشان
در يك شهر در امريكا زندكي ميكنيم و خيلي از نزديك اين اقا را ميشناسم. در تمام امريكا يك رفيق دارد كه همرايش است جونكه بي شخصيت و بي كفايت ميباشد همه الرش دوري منمايند.

>>>   اګر شما مردم بغیرت باشد هر خری بالای شما حکومت میکند.

>>>   به هرحال شما باید قانونی را که بالای تمام مردم افغانستان وخارجی ها درمیدان هوایی تطبیق می نمائید بهتر بود تا بالای این شخص هم تطبیق می نمودید واگر شخص مذکور کدام کاری میکرد ویا شمارا برطرف میکرد انگاه حق شما حق مسلم میبود درحالیکه مسوولین تلاشی هم از قانون عدول ورزیده اند مستوجب مجازات هستند هرکس که میبود باید تلاشی میشد پس اگر هر عمل تان این چنین باشد که بعضی اشخاص را تلاشی وبعضی ها را تلاشی نمی کنید باز شرافت مندانه استعفا بدهید بخاطریکه کارتان را ناقص انجام میدهید

>>>   سرکشی از قوانین افغانستان جرم نابخشودنیست و لعنت به هرکه قانون شکنی میکند وها یک فرهنگ غلط و شرم آور که در افغانستان هرکه به قدرت رسید ، اکثریت از خویشاوندانش را به قدرت میرساند بدون آنکه درک کندکه هوشیار است ، مجنون ویاهم دیوانه گرچه تعدادی از رهبران خودشان نمی خواهند کار های منفی انجام دهنداما فرصت طلبان خاین سو استفاده از نام آنها کار گرفته اعمال غیر انسان انجام میدهند که حتی توهین به بشریت و انسانیت است خداوند جزای شان را بدهد. امید است به وعده های که داده شده از خدا بترسند و به آن عمل کند.
در اخیر تشکر باید از برادر عزیز(صمیم احمد یما کارمند میدان هوایی خواجه رواش کابل )ومبارز ما که صدار خود را در مقابل چنین کردار بلند کرده است
غوث الدین الکوزی ولایت غور شهر فیروزکو

>>>   اين همه وهمه براي تخريش أذهان عامه است وبس!
چرا مسولين كار غير قانوني كرده بايد جواب بدهد وداكتر اشرف غني يك مراتبه به اطلاع همه رسانيد كه از نام او كسي اجازه استفاده را ندارد.
نورگل

>>>   اگر او یک افغان باشخصیت میبود، به احترام افغانیت و به احترام انسانیت بروی یک انسانی که به نا حق برویش
سیلی زده، بروی او هم یک سیلی جانانه میزد و ان پولیس باید از قانون میترسید و کسی را بدون تلاشی اجازه دخول نمیداد. او از قانون نترسید و بی قانونی کرد و از یک دزد ترسید و شما هم اقای صمیم احمد یما اینجا بیشرمانه نام ریس جمهور ما را به بدی یاد میکنید. او با یرادرش که یک متعصب است ارتباط ندارد. شما کار تانرا کنید، مانند طفلان گیلایه نکنید، به اشف غنی چه؟
ننگیالی

>>>   تو و همه ی تان شامل این قضیه بز دل و ناتوان و متأسفانه بی همت و بی غیرت شدید ، اگر این پست و بی همت را دستگیر و محبوس میکردید به یقین اشرف غنی از شما خوشحال می شد اینرا باور کنید ، حالا اشرف غنی چه کرده میتوانید ، شما به وظیفه تان عمل نکردید و شاید در همچو واقعیات بازهم اینگونه رفتار را با مجرمین کرده باشید نوش جان صاحب منصب پولیسی که با امریکائی ها به قیمت جانش در ین محل که میخواستند واسکت های انتحاری بگذرانند مقابله کرد ولی شما چه کردید و باز نشستید و قصه بزدلی تانرا میکنید . شرم تان باد

>>>   برادر شما اگر کارمند دولت هستید کار خود را میکردید ان خبیس را تلاشی میکردید اگر شما آن را تلاشی نکردبد و شما را توهین کرده کناه خود شما است .ان نفر هیچ کاری کرده نمیتواند دستش تا امریکا آزاد.

>>>   برادر وقتى شما إز وظيفه مقدس كه نگهدارى از وطن ومردم وطن براى شما سپرده شده قانون به شما امر كرده شما سوگند خوردن و وعده سپردن كه از قانون حمايت ميكنن پس چرا ؟ حتئ بالاى خودى اشرف غنى تطبق كنن شما از پول ملت معاش ميگرين از پول شخصى خويشها اشرف غنى نى فردا به نزد خداوند چه جواب ميتين تمام كار هاى خراب از فلم هندى گرفته ميشه شما هم از سينگم هجى ديوگن ياد بگرين

>>>   برادر وقتى شما إز وظيفه مقدس كه نگهدارى از وطن ومردم وطن براى شما سپرده شده قانون به شما امر كرده شما سوگند خوردن و وعده سپردن كه از قانون حمايت ميكنن پس چرا ؟ حتئ بالاى خودى اشرف غنى تطبق كنن شما از پول ملت معاش ميگرين از پول شخصى خويشها اشرف غنى نى فردا به نزد خداوند چه جواب ميتين تمام كار هاى خراب از فلم هندى گرفته ميشه شما هم از سينگم هجى ديوگن ياد بگرين

>>>   دفتر وی ای پی افعانستان هیچ قانون دنیا نمی ماند هر کس ونا کس دریور اجیر وزیر والی بچه های عمه شان از این طریق با عبور غیر قانونی امکان انتقال مواد مخدر و آثار قیمتی نیز شاید باشد عبور می نمایند .
ولی در دنیا عصری هرکس از این را استفاده کرده میتواند بیک شرط که 2 قبل روزاز دفاتر باید مکتوب رسمی ارسال وبا اخذ موافقه دفتر و تحویلی حد اقل 50 دالر در حالت خروج و 60 دالر در زمان عودت تحویل گردد وبه رویت فهرست دفتر مربوطه و پولیس با ارایه تحویلی ورق پول از قول اجازه داده شود .حتی طالب از این اطاق عبور و مرور می نمایند. این دفتر به اختیار امنیت گداشته شود تا قانون مندی رعایت شود

>>>   معلوم نیست با خود چه برده است؟ این ها دارایی افغانستان را تاراج خواهند کرد.

>>>   تو و پلیس فرودگاه باید قانون بالایش تطبیق می کردید، تقصیر خود شما است که ترسیدید.
شهروند...

>>>   تو هم بی غیرت هستی و کسی را که نوشتی پنجشیری است درست نیست چون پنجشیری اصیل آنقدر بی غیرت نمیباشد که به زورگویان نوکر و طفیلی همچون اجمل غنی این فُرصت را بدهد.
از طرف ما به آن کسی که نوشتی پنجشیری است بگو که برایش جای خجالت است و باید استعفا دهد.
حسیب

>>>   ما فارسی زبان یک ضرب المثل داریم که میگوییم عقل که نباشد -جان درعذابست
بهمین علت است که این مردم اوغانستان همیشه از یک سوراخ نیش میخورند.
وقتی برادر زاده کوچی غنی بدماشی میکند- از یک سرباز یا افسر عادی چطور توقع مقابله را با یک بدماشیکه کاکایش بزور پاکستان و امریکا و انگلیس و پنجاه کشور دیگر بقدرت رسیده- و برخلاف برگرده مردم سوار است-د اشته باشیم؟؟؟ اگر کوچی غنی واقعآ...و طبق قانون عمل مینمود-باید فوری برادرزاده خود در هرکشوریکه مواد را قاچاق نموده -خواسته و مجازات مینمود- تا بار دیگر برای او و دیگر نزدیکانش پند می شد.
هروی

>>>   مقصر اصلی پولیس است وبس

>>>   جناب صمیم احمد یما سلام برشما
بسیار ببخشید درکشور ما قانون حیج وقت تطبیق نمی شود در افغانستان اگر قدرت مثل بچه کاکای اشرف غنی نداشته باشید هیچ کس برشما ارزش قائل نمی شود من هم یکی از شهروندان افغانستان هستم ولی سالها در... زندگی کردم یک مورد کاری در اداره ترافیک برایم پیش آمد کسانی که واسطه ویارشوه میدادند کار شان حل می شد من که نه واسطه داشتم ونه طرز رشوه دادن را بلد بودم کار من بدرزا کشید شما هم نگران نباش اینجا افغانستان است یکی از فاسد ترین کشور دنیا
محمدعلی

>>>   آقای صمیم اصلآ یک پولیس نیست وظیفه خور را نمی داند .اگر من به جای ان می بودم به هیچ صورت اجازه نمی دادم . پولیسی که حفظ ثبات و نظم و تطبیق قانون وظیفه اش است اگر در انجام آن عاجز باشد ،شرافتمندانه یونیفورم را از تنش بیرون کند. چرا مانع شده نتوانسته است . اجمل احمد زی توپ و تانک داشت ویا دست تو خالی بود و یا اینکه آنجا فقط تنها تو بودی و بس و دیگر اینکه این اولین بار بی قانونی در آنجا بود؟ آیا این شما پولیس ها شاهد چند بار گدشتن آن آقای امریکای افغان ا لاصل نبودید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است