فعالیت بیش از 700 پروژه عام المنفعه در فاریاب
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۳/۸/۷ کد خبر: 82471 منبع: پرینت

کار بیش از 700 پروژه عام المنفعه در ولایت فاریاب جریان دارد.

مقام های محلی ولایت فاریاب می گویند: این پروژه ها شامل آسفالت سرک ها، اعمار دیوار های استنادی و ساخت بندهای آب، مکاتب و کلینیک ها در ولسوالی میمنه، اندخوی، دولت آباد و دیگر ولسوالی های این ولایت می شود.

وی با اشاره به این که طولانی شدن انتخابات برای بعضی از این پروژه ها مانع پیشرفت بوده است، گفت: اکنون این پروژه ها دوباره آغاز گردیده و ده ها باشنده ولایت فاریاب نیز در آن به کار گماشته شده اند.

درگیری ها و حملات مخالفان مسلح دولت در ولایت فاریاب سبب عملی نشدن پروژه های انکشافی در این ولایت شده است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی این پروزه هابدست دهقانان واربابان حریص ارزیابی اعماروبدون حساب علی التوکل مجرامیشود. پول های بی صاحب بخاک یکسان میشود. انجنیردهقان ومحاسب بیسوادآنقدرمتخصص پروزه سازی شده که بالای هرپروزه چندین سرمیکپد. ساختن یک پروزه درساحه طالب آسانترازهرپروزه دیگراست چون درآنجامیشودهمه راخورد. خداراشکراگرکشورهای خارجی پروزه سازماهرومختلص مسلکی کارداشته باشندازافغانستان مطالبه کنند. نمیدانم چقدربودجه دولت درین سرکهای فرعی کم عبورودهات بی نقشه مصرف شده مگرفرداروزبخاطراین کارانجنیرران بیسوادقوم مسجدتاآخرت ماراقرضداراعلان کرده درپهلوی معادن مزدوری ماراهم مجراخواهندکرد. باوجودیکه چندسال است هردفعه چندمترسرک سازی شده و یگان چاه کنده و دوباره خاک پرشده هنوزفاریاب درقطارولایت شهرحتی به سویه یگان قریه هم شده نتوانسته است.
قره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است