واقعات مهم هفته
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۳/۸/۷ کد خبر: 82467 منبع: پرینت

1- محترم سرور دانش مطابق قانون اساسی سرپرست دولت است، اما قرار راپور ها فرمان سرپرستی شان بنابر دلایل نامعلوم امضا نشد اگر فرمان سرپرستی شان امضا نشده باشد، تصامیم و حکم ایشان مدار اعتبار نبوده و لازم الاجرا نمی باشد.

یگانه کاری که ایشان می تواند، نگهداری از ارگ است. (مبارک شان باد)

2- محترم سرور دانش پنج مشاور خودرا که هیچ صلاحیت اجرایی ندارد، از هزاره ها مقرر کرده است این اقدام شان یک عمل غیر معقول و سر آغاز قوم پرستی است. چنین عمل نابخردانه بهانه به دست دگران خواهد داد که هیچ هزاره را در دگر پست های دولتی جذب و یا استخدام نکند. (ممکن توطعه در کار باشد که ایشان را درین کار پیش قدم ساخته یا به گفته عام خسته را در پایشان میده کرده

3- قرار راپور محترم رییس جمهور احمدزی 70 نفر را همرای خود به سفر حج برده و روزانه هر فرد 1000 دالر مصرف دارد. از جمله این 70 نفر، 10 تا 11 نفر شان ممکن در جریان مذاکرات با سعودی ها شامل جلسه باشند، دگران مطقن عاطل و باطل هستند. این در حالی است که بودجه دولت صفر است و امکان دارد که معاشات ماموران دولتی به وقت پرداخته نشود.

این عمل چه است؟ فساد یا مبارزه علیه فساد؟

4- بخش ریس اجرایی تا هنوز آغاز به کار نکرده است، انشاءلله سال آینده به کار آغاز خواهد کرد!


هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محترم هموطن: اگر کاری از دست شما ساخته است لطف نموده پیشنهاد رسمی نماید تا شمارا مشاور بگیرد از رسانه بگونه تفریقه آمیز استفاده نکنید با این ذهنیت های منفی ملت را از دولت دور میسازید تنظیم سیستم مدیریت دولتی کار آسان نیست بلی معلوم است آقای غنی لاف های بی شمار را بیان کرده ولی نمیتوان همه گفته هایش را جامه عمل بپوشاند بعضی موضوعات در شرایط فعلی مصلحتی است .کشور ما در موقعیت جهان سوم قرار دارد همه مردم مثل شما آگاه نیست درین قرن بست یک تکنالوژی در فراز کیهان پرواز دارد ولی بدبختانه کشور ماه هنوز با واسکت های انتحاری در جستجوی کشتن برادر خود سرگردان است.
فرزانه از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است