کاهنان معبد آمون شرمنده کارمندان کمیسیون!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۳/۸/۷ کد خبر: 82465 منبع: پرینت

در پی گزارش منتشر شده از سوی برخی رسانه های تصویری مبنی بر امتیازات فوق العاده کمیشنران کمیسیون انتخابات، افکار عمومی یک بار دیگر متوجه خیانت ملی دیگر شد.

پروسه فضیحت بار انتخابات از یک سو وامتیازات بالا بلند این کارمندان از سوی دیگر نمکی بر زخم های ناسور ملت پنداشته می شود. حکومت قبلی تحت رهبری حامد کرزی، امتیازاتی را که حتی خود این کارمندان توقع آن را نداشته اند، به آنها اختصاص داده بود.

به طور کلی، این امتیازات از فرق سر کمیشنران شروع شده و تا نوک پنجه پای آنان می رسد. در تازه ترین گزارش، همه مخارج زندگی این بزرگواران از خزانه ملی دولت حمایت مالی می شده است. اخذ مبلغ صد هزار افغانی به حساب کرایه خانه در هرماه (در حالی که همه این قهرمانان دارای قصرهای قارونی در مناطق مختلف کشور اند).

به همین ترتیب عطیه دیگری که از جانب حامد کرزی برای اینها در نظر گرفته شده بود، سفر همراه فامیل به هندوستان به بهانه معالجه را می توان یادآوری کرد. حدود 9 عراده موتر زرهی و معاش ماهوار 8000 دالری برای هریک از قلدران سرزمین با تناسب به خزانه (پر) دولت سخن خیلی ها پیش پا افتاده خواهد بود. انواع موبایل های هوشمند، وسایل جدید تکنولوژیکی برای دفاتر و غیره همه با امضای بزرگوار پیشین ارگ حامد کرزی به این قهرمانان تاریخ تخصیص داده شده بود.

در حالی است که خزانه دولت داد از فقدان عواید زده و در جریان روند سیاه انتخابات همواره هشدار داده است که خزانه دولت رو به اتمام است. به همین ترتیب به سطح ملی، خانواده های فقیر از فقر موجود و خانواده های اندکی متوسط از روبرو شدن به این پدیده به طور جدی نگران اند. تا جایی که بسیاری از اعضای فامیل ها و به خصوص نوجوانان به قصد پیدا نمودن لقمه نانی حلال از مرزهای کشور گذشته و به بیگانه ها پناه آورده اند و به احتمال خیلی ها زیاد، بیشتر آنهایی که هنوز در درون وطن اند از فشارهای روانی این مشکلات رنج می برند.

این همه به خاطر آن است، که یک مشت مردمی که از عذاب وجدان کاملا تبریه شده اند، امور ملت را در دست گرفته و دار و ندار آن را به یغما بردند. حکومت قبلی به رهبری حامد کرزی، امتیازات منحصر به فردی را به اعضای این کمیسیون ها اختصاص داد که آنها شاید اصلا به این اندازه متوقع نبوده اند. این همه امتیازات فرا تصور برای همچنین کارمندان حتی کاهنان را به حیرت واداشته است. کاهنانی که امتیازات زاید الوصفی را از مردم دریافت می نمودند اما پس از فرارسیدن قحطی اندوخته های شان نیز تمام شد و ناچار به دراز نمودن دست سایلی تن در دادند اما کمیشنران قهرمان با این همه امتیاز ها، ممکن اندوخته های داشته باشند که تا نسل های بعدی شان برای شان کافی باشد.



اعجازالحق عتید


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به کاهنان توهین نکنید زیرا آنها درطول عمر شان هفتاد سیر کشمش وبادام را نخورده بودند بیچاره ها دیگ آشان بالای شانه هایشان خود پشت غدا میرفتند که آنرا یوسف (ع) هم بالایشان بند کرد اما درافغانستان خو یوسفی هم وجود نداشت که کشمش وبادام وپسته وخسته این لت های سلطان محمود را بند میکرد

>>>   کار ساده و اسان است تمام کارکنان که از این امتیازات استفاده نموده دو باره این امتیازات از ایشان اخذ و به محاکمه کشانده شوند و کسانیکه این یلخرجی ها را نموده طبق قانون مجازات گردد

>>>   حامد کرزی به تطبیق هر خوست خود قیمت می پرداخت وانسان های ضعیف النفس را مانند کمیسون های انتخاباتی را جهتب براورده شدن هدافش میگاشتند سر کمیشنران وکمیشنران انتخابای را ک با اهدای ناز نعمت توظیف به چالش کشیدن پروسه انتخابات کرده بودند طبق دلخواه امد کرزی وبه اشاره چشم ان بازی را انجام دادند بدون اینکه متوجه حیثیت وشخصیت شان بوده باشند فقط وفقط به زراندوزی پول فکر کردند نه به اینکه با اینکار در جامعه ذلیل میگردند وحیثیت شان زیر سوال قرار میگیرد وزندگی نامه شان درج اوراق سیاه تاریخ میگردد اعضای کمیسون ها همه چیز را دانسته عمل کرده اند عمل کرد شان خیانت ملی بوده وقطعاًقابل نیستند چون اگاهانه بخاطر گرفتن پول خیانت ملی را مرتکب گردیده اند انها خیانت را مرتکب شدند حالا چرا ریس جمهور که در کمپاین انتخاباتی ودر روز تحلیف به مبارزه با فساد اداری ومفسدین مبارزه قاطع را اعلام کرده به گرفتاری وبه محکمه کشاندن سر کمیشنران وکمیشنران اقدام نمیکند در حالیکه اکثریت مردم وپارالمان کشور خواهان بدادگاه کشندن انها هستند وپافشاری دارند وهنوز که هنوز است در پست های شان حضور دارند .

>>>   کاهنان معبد که مفید بودند و اینها انقدرمفید نبودند.

>>>   چرا کمیسیون انتخابات هم یوسف گورستانی دارد،که حضرت یوسف پیامبر خدا بود و چقدر به مردم زمانش خدمت کرد،ولی یوسف گورستانی که تا توانسته به مردم خیانت کرده است.
دختر افغان

>>>   باید اول ازهمه کرزی محاکمه شود بعدا" پول ها از این خونخاران حصول وبه خزانه دولت انتقال شود .
هراتی

>>>   مقصر اصلی کرزی است حالا یک گورستان را نیز به نامش کنند .
ر.م

>>>   شتر در خواب ببیند پنبه دانه
نه این کمیسیون محاکمه می شود تا به جزا برسد ؟
نه آن کاهنان معبد آمون اینقدر بد و فاسد بودند ؟
انها هم اعتقاد به خدا داشتند ولی مشرک بودند و چون هزاران سال می گذرد نسبت به همان فکر و ایده همان سال کمی صداقت داشتند که مبایل و تلویزیون و ایترنت نبود و افرین شان.
اما حالا چه در مقابل چشمان همه میلیونها نفر درحین کار و شمارش آرا نخود و کشمش می خورند و مردم را به مسخره و توهین می کنند وسرنوشت کشور را به بازیچه می گیرند و صدای غیرت و غیرت مندی شان .... خودشان را پاره کرده است. و حرف از صداقت و خدا و ایمان می گویند .
خودتان قضاوت کنید کدام صداقت !!!!!!!!
م. ب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است