افغانستان از همه چیز آزاد است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۳/۸/۶ کد خبر: 82420 منبع: پرینت

افغانستان یکی از دموکرات ترین کشورهای جهان است، در این کشور هر کس و ناکس حق دارد تظاهرات مسلح و غیر مسلح انجام دهد، هر کس حق دارد از هر بیرق که دلش خواست استفاده کند.

کشور ما یگانه کشوری است که می توان در آن چندین بیرق به رنگ های مختلف و در تضاد باهم یافت و یا در این سرزمین زرخیز می توان چندین نوع پول رایج کشور خودما و پول رایج همسایه های عزیز و پول های باد آورده دوستان کافر را چلاند.

همچنین شما می توانید چندین نفر سرشناس مرده وزنده را هم زمان هم قهرمان ملی بدانید و هم خاین و جنایتکار ملی، چون شما آزاد هستید. این آذادی را می توانید حتی در تلویزیون های تان هم مشاهده کنید از تلاوت قرآن کریم گرفته تا سریال های خارجی +14 البته با جلجلک (پرده مزاحم بالای اندام برهنه) را تماشا کنید، البته اگر چشم هایتان را نیمه باز بگذارید می توانید اعضای بدن مورد نظر خود را نیز ببینید . (فقط 50_ ها حق دیدن را دارند نه شما ).

خوب از موضوع دور نشویم، اصل سخن خو این است که چرا بیرق طالبان، القاعده و داعش و دیگر بزرگان که هیچ نسبتی با دولت ما و مردم ما ندارند در دانشگاه کابل در جریان تظاهرات هفته گذشته بلند می شود و نعره های دلخراش شان برضد دموکراسی و مردمسالاری بلند می شود و هیچ کس هم نیست که جلوی این تحرکات خشن و سازمان یافته را بگیرد، آیا این به معنای آزادی نیست؟

من به این نیمچه طالبان می گویم شما بر شاخه نشسته اید که که می خواهید ملانصرالدین وار آن را اره کنید یعنی شما ها از برکت این دموکراسی در صنف های خود نشسته درس می خوانید و از برکت همین دموکراسی هروقت دلتان شد با بیرق دشمن ملت تظاهرات می کنید.


میرویس خان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نویسنده محترم این مخلوق ازهرکی ترسدبلی خودرامیگوید. این کارهاازکله دیگران بوده هنوزنوبت به کله خودشان نرسیده است. ازوقتیکه این تیلفون لعنتی درجیب مان هست اول ازکنکوربه نقل عبورکرده درفاکولته هم ازعکاسی چفترامتحان ساده و نمره ساده گرفته درلیلیه خورده خوابند. غم فراغت راندارندقباله روبا را بگیرند وندگیر در سکرتریت یادرشبکاری توظیفش میکند. آنهایکه زحمتکشندتظاهراتشان عقلی ودرس شان به زحمت ولی پشتیوانه وندگیربیگانه است. به پیش درراه ارگ یامرگ! قره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است