از لیست نامزدان برنده حذف شدم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۳/۸/۶ کد خبر: 82395 منبع: پرینت

شماری اعضای این مجلس در جلسه روز یکشنبه، گفتند که برخی نامزدان شوراهای ولایتی به اعضای کمیسیون های انتخاباتی پول داده و در انتخابات برنده شده اند.

رفیع الله گل افغان، نامزد شورای ولایتی و منشی مجلس سنا گفت: بر اساس معلوماتی که من از کمیسیون انتخابات داشتم، برنده بودم اما نتیجه نهایی که اعلام شد، از لیست نامزدان برنده حذف شده ام.

آقای افغان می گوید که براساس اسنادی که در دست دارد، در انتخابات شوراهای ولایتی، شش هزار رای به خود اختصاص داده بود و نامش در میان نامزدان برنده بود.

او، ستار سعادت، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی را به تقلب در انتخابات شوراهای ولایتی متهم کرد و گفت که اعضای این کمیسیون، با گرفتن پول از برخی نامزدان، آنان را برنده اعلام کردند.

گل افغان گفت: با رای که مردم به من داده بودند، کمیسیون شکایات انتخابات به خصوص ستار سعادت، رییس این کمیسیون برخورد سلیقه ای و سیاسی کرده است.


احسان الله کوشان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا دروغ میگویید؟آیا ما در انتخابات ریاست جمهوری تقلب کرده ایم، که در انتخابات شورای ولایتی تقلب کنیم؟
نورستانی رییس کمیسیون انتخابات.

>>>   سعادت یک فاشیست ... جاه طلب است و از مهره های انگلیس در افغانستان است او حتی به اقوام افغانستان احترام ندارد مصاحبه اش که گفته بود هزاره اولاد چنگیزخونخوار است در آرشیف مجبور است لطفا نموده این شخص را گرفتار کنید او با عزت مردم بازی کردی.
اسلام غوربندی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است