امین فرهنگ، اتهام اختلاس را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۵    ۱۳۹۳/۸/۳ کد خبر: 82172 منبع: پرینت

محمد امین فرهنگ، یک تن از 5 وزیر کابینه سابق که متهم به اختلا و سوءاستفاده از صلاحیت خود شده بودند، اتهام خود را رد کرد.

محمد امین فرهنگ، وزیر پیشین تجارت و صنایع در یک نشست خبری در كابل از اقدام دادستانی کل مبنی بر افشای نام متهمان انتقاد كرد و گفت: دادستانی کل باید اتهامات وارده را ثابت کند.

وی این اقدام داستانی کل را سیاسی می داند و می گوید: پس از آن که اتهام من ثابت شد حاضر هستم در محكمه حضور یابم.

این در حالی است كه هفته گذشته داستانی کل فهرست نام های 5 تن از وزیران كابینه حكومت حامد كرزی از جمله میر محمد صدیق ایشان، وزیر پیشین معادن، محمد امین فرهنگ، وزیر پیشین تجارت و صنایع، جلیل شمس، وزیر پیشین اقتصاد، حبیب الله قادری و عنایت الله قاسمی وزیران پیشین ترانسپورت را به اتهام اختلاس و سوء استفاده از صلاحیت های وظیفوی به محكمه فرستاده است.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم دار که سیاسی است چرا زاخیلوال وحنیف اتمر ...احدی نمیشوند اختلاس وبد تر از اختلاس کارهای زشت کرده بودند.
حشمت الله نجرابی.

>>>   دروغ ميگويد اين موضوع هيچ ربطي به سياست ندارد سياسي بخاطرچي ؟؟ تو نه اپوزيسيون هستي نه كانديد ونه حريف سياسي كسي؟ ونه كانديد كدام مقام پس سياسي يعني چي ؟

>>>   زمانیکه امین فرهنگ در مجلس نماینده گان استیزا شد- روی خود را بطرف داود سلطانزوی که آنوقت رییس پخش اقتصاد مجلس بود- نمود و گفت/ این استیزا ازطرف تو (سلطانزوی)فاسد -بخاطر صورت گرفته که /از من(فرهنگ)میخواستی یکی از نزدیکان و شرکای دزدت را در ریاست نفتی وزارت تجارت تعیین نمایم- اما ننمودم و حالا استیزا شدم.داود سلطانزوی و تیم کوچی غنی / از همان مفسدین بیفرهنگیست که ملیاردها دالر را درین سیزدهسال دزدیده اند/ ولی حالا خود را خالص بالخیر میشمارند و ادعای مبارزه با فساد را دارند؟؟؟؟؟؟

>>>   اختلاس را نمیدانم ولی بعد از وزیرشدن در تقرر رئیس مواد نفتی از وی (600000) دالر (ششصدهزار دالر) رشوت گرفت اینرا بیخی باور کنید.

>>>   یگانه وزیر کابینه کرزی بود که اختلاس نکرده یک انسان دانستانه و مسلکی هما کسان هستن که نمیخواهن انسانهای دانشمند در رس قرار بیگرد اگر اختلاس میکرد تا حال وزیر میبود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است