دشواری‌های عبور از فضای انتخاباتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۹    ۱۳۹۳/۸/۱ کد خبر: 82065 منبع: پرینت

انتخابات ریاست جمهوری، به رغم همه مشکلاتی که با آن مواجه شد و بود، به سر رسید و پایان یافت.

عده ای اما تا اکنون در همان فضا به سر می‌برند، هر وقت و به هر بهانه در صدد خُرد و خمیر کردن حریف می‌باشند. تعدادی از اعضای هزارگی تیم عبدالله، در فضای مجازی به من عیب می‌گیرند و با رکیک‌ترین و زشت‌ترین دشنام‌ها حمله‌ می‌کنند که چرا برای آقای داکتر اشرف‌غنی احمدزی، گلوپاره کرده‌‌ام؟ من به حیث یک شهروند با استفاده از حق شهروندی خود با اختیار و اراده از داکتر غنی حمایت کردم و به آن افتخار هم می کنم، چون تشخیص جمعی و فردی مجموعه سیاسی که من به آن تعلق دارم این بود که داکتر غنی بهترین گزینه و مطلوب‌ترین فرد برای زعامت سیاسی افغانستان می‌باشد.

سوال اما این است، آنان که وی را تا دیروز فاشیست، عصبی وتند مزاج، کج قیافه و مسیحی می‌گفتند، چه شده که امروز ریاست و زعامت‌اش را پذیرفته‌ و جزیی از ماموران زیر دست‌اش شده‌اند؟

داکترغنی تغییر نکرده، همان هست که بود، اینان دیدگاه خود را عوض کرده‌اند. شاید صواب آن باشد که از فحاشی، دشنام‌گوی و تندخویی در فضای مجازی نیز دست بردار شوند.


محمد طاهر زهیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای محمد طاهر زهیر وقتی شما حرف زیر دست را یاد اور میشدید که نفر دلخواه شما باساس رای ملت وبدون هیچگونه تقلب بر مسند ریاست جمهوری میرسید و تیم رقیب را زیر دست میگرفت شما خود میدانید که باساس توافق سیاسی وگذشت تیم مقابل شما بخاطر جلوگیری از کشمکش های سیاسی وبخاطر خیروفلاح ملت چوکی های دولتی را تقسیم بندی کردند وحکومت وحدت ملی را تشکیل نمودند تیم رقیب شما گذشته ها را که از جانب شما ها چه جفا را درحق ملت نموده اید طبق تعهد رهبر هردو تیم فراموش کرده وهمه چیز را از نو شروع کرده ولی بازهم جناب شما با این کلمات تندو تیز تفرقه انگیز طعنه بازی های کودکانه را سرداده میخواهید که فضای خوب موجود سیاسی را تیر ومکدر سازید وبه اصطلاح اب خت کنید وماهی بگیرید لطفاً ازین حرف های که شکننده وحدت است وفضای خوب موجود را تیره میسازد زبان وقلم تان را بسته کنید بعوض با روش خوب وسخنان نیکو بدور از یاداوری های دوران انتخابات دست دوستی وصمیمیت را مستحکمتر سازید زور گویی وطعنه کاری بخیر وصلاح کشور ومردم نیست .
عماد مبشر

>>>   بیچاره زهیر،دلم برایت سوخت.هاهاهاهه

>>>   اگرچوکی بدهی اسلام هستی اگرچوکی بگیری کفر! حال اسلام افزارفسادوغارت بدست قطاع الطریقان است. خوشا بحال کسانیکه برضدفسادمبارزه وجهاددارند! اگردزدیک و دو است صاحب خانه هزاروصدهزاراست.
بیطرف

>>>   اگرحکومت جدیدباتمام جدالش بازهم دزدرادرآغوش بگیردجنازه تمام شانرامردم خواهدخواند.
قره

>>>   طاهر زهیر: تو... همیشه استفاده ابزاری توسط احزاب میشی .توهیچ قوه علمی نداری ومه میشرمم که توبیشرمانه ازیک کسی حمایت میکنی که اوشخص هیچ نوع ارزشی به قوم ومذهب ات قایل نیست وصرف انتخابات یک وسیله ی بود که اوشخص اقوام تره استفاده کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است