آغاز ساخت شهرک رهایشی رحمان بابا در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۳/۸/۱ کد خبر: 82043 منبع: پرینت

ساخت شهرک رهایشی رحمان بابا در کارته نو کابل آغاز شد.

این شهرک رهایشی در مساحت 110 جریب زمین به ارزش 100 میلیون افغانی و با همکاری دولت و بخش خصوصی و با معیارهای بین المللی اعمار خواهد شد.

حسن عبداللهی سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن، این شهرک را یکی از پروژه های مهم وزارت شهرسازی خواند و گفت: شهرک رحمان بابا ظرف 3 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که به گونه اقساطی به شهروندان کشور واگذار خواهد شد.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باز حاکمان اوغو قوم گرایی و نژادپرستی کردند
شهرک رهایشی رحمان بابا
چرا سرک بابه مزارى نى?

>>>   جنرال صاحب ظاهر عظیمی این نیرو های امنیتی غیور باشهامت با افتخار تاج سر زن و مرد این سر زمین جان خود را فدای حفظ خاک و ناموس وطن میکنند. خودت و بعضی ...و روز نامه نگاران به بسیار بی باکی خلاف امر و هدایت محترم اشرف غنی رهیس جمهور در جراید تلویزون یوتیوب و امثال آن کلمه کشته را استفاده میکند این سربازان از جمله شریف ترین پاکترین نجیب ترین قشر جامعه هستندگران ترین چیز حیات یک انسان است حیات خود را به خاطر وطن ناموس من تو فدا میکند.
آغا زاده های که هرروز به خارج به سفر سیرو وسیاحت میروند موتر های لوکس از پول حرام ودزدی سوار میشونداز زور بازو و خون این جان بازان است ه کاکه کاکه میگردی اگرطالب منحوس می بود خاک را به پاکستان فروخته بودفکر کن تو موتر سوار شده میتوانستی و یا درین قصر زندگی می توانستی همه امتیازات ا ین سر بازان به خون خود کمایی کرده زمینه آزادی فراهم ساخته باین جانفشانی این قهرمانان واقعی مشت خاینین بوطن و ملت خیانت میکنندپول بیت المال را دزدی نموده و در خارج کشور از پول دزدی برای پسران خود مانند پسر نوانیش الکو لوی سارنوال بعضی قاضی های ستره محکمه ملیون هادالر را در خارج از پول دزدی سرمایه گزاری کردن جای بسیار تعجب است ای بیشرمهای فرو مایه باز هم به گفته عوام با همین جنایت کرده اند گردن خود را شخ می گیرند داد از وطن پرستی وطن دوستی لاف می زنند.
محترم رهیس مطابق وعدیکه به ملت دادید منظور حکومت وحدت ملی است از خیش خوری دوری کنید این مشت خاینین شناخته دزد را عاجل دست شان از کار گرفته از نزد شان حساب گیرد توفع مردم از شماست مدارا نکنید عمل در کار است نفرین به این خاینین. بعد ازین همه باید این غیور هاراه آزادی افغانستان به افتخاراین ها را شهید راه آزادی یاد کرد به فرد فرد افغان اصیل لازم است که احترام به سربازان و همچنان به باز مانده گان این شهدای عزیز احترام کند دولت در قسمت کمک به خانواده گان این شهدای پر افتخار کمک مالی را فراهم کند به باز مانده گانشان زمینه تحصیل فراهم سازد حق اولیت را این ها دارند نه مانند دزدان که داراهی عامه چور کردن پسر بچه خاله برادر زاده خود و امثال شان را بیسواد بدون لیاقت در سفارت خانه ها و بورس های تحصیلی و دیکر امتیازات در صف اول قرار داشتند همه میداننددر حکومت قبلی تمام چوکی ها سفارت خانه ازداردسته معاونین رهیس جمهور بد بخت بود یک نفر پاک نفس اگر خوب لیاقت هم می بود تا که به یکی ازین باند جنایت کار ها ارتباط نمی داشت در پست مهم واساس مقرر نمیشدنو انیش بدبخت پلید عوض ایکه نمره زمین به وارثین این شهدا بدهد سی نمره زمین را طور فوق العاده به خیشاوندان الکو خاین طور فوق العاده توزیع نموده تا دوسیه های وی را حفظ کند اسناد در توزیع زمین شهر داری موجود است اگر بابا غنی لازم داند هر لحظه می تواند هیات راستکار را روان دارید حقیقت روشن میشود ما همکار و خدمت گار صداقت کاران هستیم.
حاجی صبور

>>>   واقعا حقیقت رابیان کردید.
عبید.

>>>   شهرک افراطی کوچی بذارند
امیری

>>>   محترم حاجی صاحب کاملا در مورد نواندیش و سر بازان پر افتخار کشور حقیقت را بیان کرده از نیرو های امنیتی به افتخارباید یاد گردد. به بازماندگان شان کمک همه جانبه صورت گیرد. با خاینین مانند نواندیش جدی برخوردگردد شهر کابل را به شهر کثافت و مکروب تبدیل کرده خواست مردم از رهیس جمهور داکتر صاحب اشرف غنی وداکترصاحب عبدالله است عمل کنندنه چو کرزی امر می داد از دروازه ارگ بیرون تر نمی چلید.
بااحترام نظر محمد شایق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است