با برنامه از قبل تعیین شده ی غرب:
داعش و طالبان از ترویج اسلام جلوگیری کردند
آنچه که امروز در جهان اسلام به عنوان القاعده، طالبان، داعش و ده‌ها گروه‌های دیگر افراطی پیدا شده، در واقع فرهنگ تحمیلی غرب می باشد که امروز هم بلای جان وحدت اسلامی گردیده است و هم از پیوستن اوج عظیم غیر مسلمانان به دین مبین اسلام جلوگیری می کند 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۸    ۱۳۹۳/۷/۳۰ کد خبر: 82029 منبع: پرینت

دنیا در یک دهه اخیر شاهد انواع افراطی گری و خشونت بوده است که این خشونت ها گاه برای رسیدن به قدرت، گاه برای حفظ قدرت و گاه برای تسلط بر منابع قدرت و گاه هم به نام دفاع از این گروه یا آن گروه است.

در سالهای اخیر متاسفانه شاهد وحشی ترین خشونت ها به خصوص در منطقه خاورمیانه و برخی کشورهای اسلامی بوده ایم و از همه دردآورتر و ظالمانه تر اینکه خشونت گری ها به نام اسلام و خراب کردن چهره اسلام انجام گرفت.

در حالی که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید اعضای دودمان آدم بایکدیگر خشونت های لفظی هم نداشته باشند. حال دینی که اجازه نمی دهد اعضای دودمان آدم با یکدیگر خشونت لفظی داشته باشند چگونه می تواند بپذیرد که کشتار و خشونت فیزیکی و ویرانی باشد.

پیامبر اکرم (ص) زمانی که لشکر اسلام را برای جنگ با متجاوزین اعزام می کردند و به فرمانده و سرباز دستور می دادند که شما با اطفال، زنان، کهنسالان و غیرنظامیان و پیروان ادیان دیگر که در عبادتگاه های خود هستند به آنها متعرض نشوید و حتی آبادی ها و مزارع و باغ ها و بوستانها آن هم در حالت جنگ مورد تعرض قرار نگیرد.

دینی که در حالت جنگی این گونه رعایت اخلاقیات می کند چگونه اجازه خواهد داد که با پیروان خود در میان خود دست به خشونت و بی رحمی بزند بدون شک آنچه را که ما می بینیم و می شنویم به اسلام هیچ ارتباطی ندارد هر چند کسانی با لباس اسلام دست به چنین کارهایی می زنند.

آنچه که امروز در جهان اسلام به عنوان القاعده، طالبان، داعش و ده‌ها گروه‌های دیگر افراطی پیدا شده، در واقع فرهنگ تحمیلی غرب می باشد که امروز بلای جان وحدت اسلامی گردیده است.

از آنجایی که جهان‌بینی اسلام به شدت ضدخشونت است لذا باید ریشه های خشونت را بررسی کرد و راهکارهای آن را چه از لحاظ نظری و چه از لحاظ عملی ارایه داد که یکی از ریشه های خشونت تعصبات جاهلانه در زمینه های مختلف همچون دینی، نژادی، قومیتی و فرقه ای است که هر نوع نژادپرستی مذموم است.

عواملی همچون فقر و شکاف طبقاتی، تبعیض و بی عدالتی و احساس تحقیر از جمله عوامل خشونت زا محسوب می شوند چرا که تبعیض و بی عدالتی و تحقیر، گاهی برادرکشی را در جهان به بار می آورد.

به همین دلیل بر علمای دینی واجب است تا با گفتمان های اسلامی، این حقیقت مسلم را که خشونت مطلب تحریف شده غرب و تحمیل شده به جوامع اسلامی است را به همگان تشریح نمایند.

به همه مسلمانان اعلام کنند که طالبان، القاعده، ‌دولت اسلامی عراق و شامات معروف به داعش، بوکوحرام، پ ک ک و پژاک، کوموله فدایی، الشباب (سومالی) القاعده عراق، انصار الاسلام، جبهه النصره، جنبش طالبان پاکستان، جندالله و جیش محمد (ص) ازجمله گروهک‌های کوچک و بزرگی هستند که با برپایی پرچم سلفی گری و تکفیر، باهدف نابودی اماکن مقدس، کشتار شیعیان و برپایی نظام یکپارچه دست به کشتارهای عظیم با پشتیبانی لجستیکی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می‌زنند.

همچنین این اعمال غیرانسانی و تروریستی گروه های تکفیری از جمله داعش درصدد است با به وجود آوردن موج عظیم اسلام هراسی (با توجه به پوشش وسیع رسانه‌ی جنایات این گروهکها توسط رسانه‌های غربی) از روی آوردن مردم کشورهای غربی به اسلام در حالی جلوگیری نمایند که در سال‌های اخیر بیشترین موج اسلام‌گرایی در کشورهای غربی پدیدار گشته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روزانه تعدادی کثیری در غرب به اسلام می آیند وما در امریکا در مساجد شاهد اظهار شهادتین از غیر مسلمانان در مساجد امریکا هستیم.
مردم غرب ما وشما شرقی ها واری مقلد و غرض ورز نیستند.
بامطاله قرآن و حدیث اسلام را می پذیرند .

>>>   سلام خدمت هم میهنان
نویسنده ای محترم کلمه ای داعش در انگلیسی ISIS معنی میدهد
بهتر بود در سر مقاله ایکه با عکسی داعش است مینویشتید
ISIS anti Islam.
موفق وکامگار باشید

>>>   طالبان وداعش دراصل زاده امریکایها بوده وهدف اش جفظ عدرت درمنطقه وجلوګیری ازپیشرفت ان عده دولت های که روی به پیشرفت هست ومخالف امریکایهای هست اګرمتوجه باشید اسامه بن لادن که امریکایهای ادعا داشته که اموصوف رادرپاکستان به قتل رسانده است جسد اسامه راکی دیده است درحالیکه صدام حسین به هزارها مرتبه ازاسامه کرده به امریکایهای خطرجدی بوده اسامه رابه روزاول عیدقربان حلق اویزکرد ولی جسد اسامه بن لادن وجود ندارد هکذا ملا محمد عمرمجاهد هیچ کس ازسران ګروه طالبان ومردم عام افغانستان ملاعمر راندیده است ونه کسی همراه شان ملاقات کرده است درحقیقت ملاعمر هیچ وحود ندارد ،اسامه بن لادن هم نفراصلی امریکایها بوده بشمول ملاعمر هرکاری که باعث کشته شدن افغانها میباشد امریکایها دران دست دارد
(بهرام قل)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است