خطاب به رییس اجرایی و دو معاون رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۳/۷/۳۰ کد خبر: 82007 منبع: پرینت

جناب ریس اجرایی شما که این مقام را برای خود در نظر گرفته اید در قانون اساسی پیش بینی نشده است و مصارف دولت در کابینه را می توان گفت دو برابر نموده اید این خود تخطی از قانون اساسی محسوب نمیشود چرا؟ بله حتما می شود.

تا حالا از روی کارآمدن دولت به اصطلاح شما دولت وحد ملی 20 روز می گذرد شما و دو معاون ریس جمهور مراسم تشریفات و تبریکات را که برای خود راه اندازی نموده اید کفایت نمی کند؟

بس است، یک عده را از هر ولایت برای خود جمع آوری نموده اید. موفقیت و محبوبیت از این راه های پرمصرف بدست نمی آید بیایید وارد کارزار خدمت شوید و تلاش و کوشش زیاد برای این مردم ملت مظلوم و کشور ویران خویش نمایید.

من به عنوان یک شهروند از شما خواهش می نمایم که تقسیمات مساویانه قدرت در دولت را کنار گذاشته و تشکیل دولت جدید را براساس منطقه قوم، حزب، جهادی بودن و یا کسانی که شما را در کارزار انتخاباتی همکاری نموده اند قرار ندهید، بلکه لیاقت، تخصص، ظرفیت کاری، دیانت و وطن دوستی را ملاک قرار دهید. فرق نمی کند که از کدام سمت یا قوم باشد و خود را خدمت گذار ملت بداند. در درازمدت خود را متکی به کمک های کشور های بیگانه و خارجی نکنید و برای ساختار اساسی کشور خود فکر و تلاش نمایید. ملت به امید آن روز می باشد.

ما هم مانند کشورهای دیگر مستقل، آبرومند، با عزت، دور از فقر و تنگ دستی زندگی نماییم و دست گدای را از کشورهای بیگانه کوتاه نمایم و تبلیغات عوام فریبی را از طریق رسانه ها از بین ببرید چون وقت عمل است نه وقت شعار. از جاسوسی و خود فروشی برای کشور های بیگانه دوری نمایید. زراندوزی و ساختن ساختمانی های مجلل و رهایشی در داخل و خارج کشور و ذخیره نمودن دالر را از فکر خود دور کنید که روزی مورد بازپرس خداوند متعالی قرار می گیرید و به نزد خدا و پیغمبرش احساس شرمندگی نکنید.


نظری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب نظری صاحب:
چون تیم اصلاحات تیم مردم افغانستان است وبه اساس کدام تقلب فریب وچل به میدان نیامده دربین مردم افغانستان ازمحبوبیت خاصی برخوردار است به این خاطر مردم عزیز کشور ما بخاطر ادای احترام ووعده همکاری به جناب داکتر صاحب عبدالله ومعاونین محترم شان جوقه جوقه میشتابند زیرا این تیم دربین مردم افغانستان بوده وبامردم افغانستان زنده گی کرده ومحبوبیت دارد از نظر بنده درانتخاب وزرا از تخصص از تعلیم وازهمه کرده صداقت مهم تر است زیرا بزرگان گفته اند از بحر علم کرده یک قطره عمل بهتر است واز بحر عمل کرده یک قطره اخلاص بناء حکومت وحدت می درقدم اول مردمان با اخلاص به این مردم واین وطن را پیدا کنند زیرا تجربه نشان داد که کرزی صاحب هم چراغ بدست عقب افغانهایی که داکتری وماستری داشتند میگشت اما درعمل دیدیم که همان داکتر ها وماستر ها به این کشور اخلاص نداشتند وبا خارجی ها یکجا شده ملیارد هادالر را ازین کشور کشیدند پس از نظر بنده اخلاص وصداقت بهترین گزینه است نه دکتورای تقلبی وماستر های بیسواد ومتخصصین که تاهنوز زبان های رسمی کشور خودشان رادرست نمیدانند اگر اجنت هرکشوری هستند این کشور ها چندین دپلوم ماستری وداکتری درگردن شان می آویزد درحالیکه سواد درک ندارد

>>>   نظری صاحب: در قانون اساسی بسیار چیزی هایی نبود که حالا شد. بطور مثال تقلب داانتخابات نبود.حکومت وحدت ملی نبود .تقسیم چوکی هانبود....چون انتخابات زیر سوال رفت وکمیسیون ها ی انتخاباتی هم اوتوریته واعتبار خودرا از دست داد پیش مردم بی اعتبار شد به ابتکار امریکایی ها وملل متحد .این حکومت وحدت ملی وریاست اجرایی ایجاد شد که ناخواسته متقلبین بود شد از صلاحیت همه ما وشما بالا بود .پس توجه تانرا خواهانم که قانون اساسی این نقیصه واین مشکل راداشت این حکومت هم با این تقسیمات خارج از قانون وهم کرسی صدارت هم باتغیر قانون بوجود می آید .خوب است؟؟
بااحترامات فایقه عبید .

>>>   گل گفتید نظری صاحب ، این نظر دهنده اول میخواهد باز در کدام چوکی فرمایشی گماشته شود

>>>   اقای نظری کابینه دولت وحدت ملی با تفاهم داکتر اشرف غنی احمدزی وداکتر عبدالله عبدالله ساخته میشود چرا انگشت انتقاد را بطرف داکتر صاحب عبدالله نشانه گرفیتد ولی از احمدزی ریس جمهور یاد نکردید این خود میرساند که حرف های شما عقده مندانه وخصمانه است مقرری های را که تا کنون جناب ریس جمهور با یکه تازی انجام داده وهمه انها را از تیم تحول وتداوم برگزیده ودربین انها اشخاص ی است که در زمان بربریت طالبان در چوکی های بلند تا سقوط طالب وجود داشتند وحتی تا معاون وزیر عدلیه هم بود وهمه شان به استثنای دوتن شان از یک قوم ویک زبان مقرر گردیداند چرا چشم تان را بسته کرده حد اقل یک تذکر هم دران مورد نداده اید کور خود بینای مردم شده اید تا کی تعصب ودشمنی با دیگران از خدا بترسید واز مردم شرم کنید عقدوتعصب را از دل تان دور کنید همه پذیر باشید نه خود پذیر خود اندیشی کار فرعونیان است هم پذیری خصلت مسلمانان ودانشمندان .

>>>   کسیکه از میان مردم آمده باشد باید چاپلوسان و مداحان و انسان های بیکفایت را از خود دور کند نه اینکه به سخنان چرب و حیله گری های شان را گوش کند . از جناب داکتر صاحب عبدالله خواهسمندم مانند جناب ریس جمهور خدمت گار مردم باشد و خود را از میان چاپلسون دور کند و به حر ف های دروغین شان گوش ندهد.
عمر خدمت به مردم بسیار اندک است و اگر جناب عبدالله این عمر کوتاه را با مجلس های پوچ و حرف های مفت سپری کند بعدآ افسوس خواهد خورد و پشیمان خواهد شد.
هراتی

>>>   جناب نظری صاحب سلام.
حرفهای راکه شما برای رئیس اجرایه و معاونین رئیس بدست نشر رسانیده اید تمام شان حقیقت است.
مردم افغانستان از این همه بیکفایتی ها و فریب های که طی سه دهه خوردند خسته شده اند حالا مردم خدمت میخواهند. امیدوارم که سیاسیون و ارگ نشینان ما به فکر خدمت باشند و افغانستان را یک افغانستان نوین، پویا و با ثبات بسازند حالا وقت عمل کردن است به شعار نیاز نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است