کجایی سرور!!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۳/۷/۳۰ کد خبر: 81996 منبع: پرینت

راستی از سرور دانش چه خبر؟

پیش از انتخابات گفته بودم که اگر می‌خواهید مناظره کنید با اشرف غنی مناظره کنید، اگر خواهانِ چاپ اندازی هستید، جنرال دوستم هست، اگر می‌خواهید هیچ کاری نکنید با «سرور دانش» مسابقه بگذارید.

در مورد برنده شدن دو گزینه اول مطمین نیستم، ولی در در مورد گزینه سوم اطمینان دارم. طرف داران دانش در آن روز‌ها ناراحت شدند. گذشت زمان اما نشان می‌دهد که همچنان «سلطاران بیکاران» است و در کارنکردن دست همه را از پشت بسته است. در این روز‌ها اشرف غنی پروژهٔ حکومت‌های قبلی را در پیش گرفته است و خویشاوندان خود را چپ و راست و دموكرات و طالب به هرکجا منصوب می‌کند.

جنرال دوستم آبرومندانه از حیثیت و شرف مردم خود دفاع و نمايندگي می‌کند، دانش اما خاموش و ساکت نظاره گر بازی است و نه تنها کاری نمی‌کند، بلکه حتی لب به سخن نمی‌گشاید.

کجایی سرور!!!


اسد بودا


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدامشان کار کرده که سرور دانش کار کند؟
همه شان مصروف دید وبازدید با مردمان ولایات مختلف هستند. آیا این هم کار است؟
در کدام مملکت دنیا دیده اید که رییس جمهور و معاونین شان هر روز با مردم دیدار کنند؟
وقت مثل الماس است، خصوصاُ برای رهبران کشور ها. از هر ثانیه باید برای بهبود زندگی مردم استفاده شود، نه ملاقات های بیجا.

>>>   اگرچه نویسنده بااین حرفها مشتاق است چندچوکی ازدیگران کم و برخودشان افزودنمایندکه حق بجایش قرارمیگیرد. ازجنرال دوستم هم یک قلم توصیف دارندگویا آدم کم سوادکم تدبیردیگران خوبست که پروای حق راندارد. خیلیهامتاسفم که روشنفکرماقومی تصورداردگویادوچوکی برای شان زیادتردهندحق ملت حاصل میشود. مگرگسانیکه تاحال چوکی گرفتندشکم خودسیرکردندیاشکم دیگران ؟
بطرف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است