دیدار شورای مرکزی و حزب اقتدار ملی با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۳۹۳/۷/۳۰ کد خبر: 81994 منبع: پرینت

رییس، اعضای شورای مرکزی و هواداران و منسوبان حزب اقتدار ملی با داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی دیدار کردند و مقام ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی را به ایشان تبریک گفتند.

در این دیدار داکتر علی اکبر کاظمی، رییس شورای مرکزی، اعضای هیات رهبری و ده ها تن از منسوبان و هواداران و متنفذان حزب اقتدار ملی مراتب تبریکات صمیمانه ی خود را در ارتباط با احراز پست ریاست اجرایی دولت اسلامی افغانستان توسط داکتر عبدالله به وی تبریک گفت و اظهار امیدواری کردند که شکل گیری حکومت وحدت ملی سبب خدمتگذاری بیشتر به مردم افغانستان و حل مشکلات زندگی ایشان و تامین امنیت در کشور گردد.

در آغاز این دیدار، حجت الاسلام فاضل دره صوفی عضو شورای مرکزی حزب اقتدار ملی در سخنانی به نمایندگی از جمع حاضر مقام ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی را به داکتر عبدالله تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که ایشان در این مقام مصدر خدمات شایسته به ملت بزرگ افغانستان شدند.

محترم دره صوفی با اشاره به همراهی صمیمانه حزب اقتدار ملی با داکتر عبدالله در جریان سال های متمادی و حمایت قاطع از کاندیداتوری ایشان در دو دوره انتخاباتی علاوه کرد که حزب اقتدار ملی بعنوان یار صادق و وفادار در آینده نیز در کنار ریاست اجرایی دولت اسلامی افغانستان ایستاده خواهد شد.

پس از آن، داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی با ابراز تشکر از رهبری و منسوبان حزب اقتدار ملی تاکید کرد که حزب اقتدار ملی بعنوان یک جریان سیاسی تاثیر گذار نقش برجسته ای در روند فعالیت های انتخاباتی و پیشبرد برنامه های ایتلاف و تیم اصلاحات و همگرایی داشته و صداقت و تعهد خود را در حمایت از برنامه های این تیم به اثبات رسانده است.

داکتر عبدالله بر ضرورت حضور و مشارکت نخبگان علمی و فکری کشور در ساختارهای سیاسی تاکید نمود.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است