احتمال صدور حکم اعدام برای محمد مرسی
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۹    ۱۳۹۳/۷/۲۹ کد خبر: 81889 منبع: پرینت

یک وکیل حقوقی مصر با ارایه ابلاغیه ای به دادستانی امنیت دولت، «محمد مرسی» رییس جمهور برکنار شده این کشور را به خیانت بزرگ متهم کرد و خواستار اشد مجازات برای وی شد.

به گزارش خبرگزاری سما، «سمیر صبری» ابلاغیه ای به دادستان امنیت دولت مصر ارایه و مرسی را به خیانت بزرگ متهم کرد و این اقدام وی نیز پس از آن صورت گرفت که «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین طی اظهاراتی گفته بود که مرسی به وی وعده داده بود خواسته اسرائیل مبنی بر اعطای 1600 کیلومتر از اراضی سینا به غزه در مقابل توقف تجاوزات اسراییل به غزه در سال 2012 را اجرا کند.

صبری در این باره گفت: مرسی با سوء استفاده از جایگاه سیاسی خود به عنوان رییس جمهور مصر سعی داشت با کمک اسراییل و آمریکا قضیه فلسطین را از اساس نابود کند.

وی افزود که اسنادی را به دادستانی ارایه و خواستار صدور دستوری برای استماع شهادت رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و نیز ارجاع مرسی به دادگاه جنایی به اتهام خیانت بزرگ شده است که مجازات آن نیز تا حد اعدام می رسد.

مرسی در حال حاضر در بازداشت بسر می برد و در رابطه با سه قضیه اعم از حوادث کاخ الاتحادیه، فرار از زندان وادی نطرون و جاسوسی برای حماس و نهادهای خارجی تحت محاکمه قرار دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این شخص یک اخوانی افراطی بود که در پوست گوسفند بود، شما بروید تحقیق کنید درست چندین ماه بعد از به قدرترسیدن خودش به یک دیکتاتور تبدیل شد، هر کس که به ملت خود خیانت کند همین سرانجامش است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است