رییس اجرایی: تنها شعار دادن کافى نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۳/۷/۲۸ کد خبر: 81843 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی پایبند به تعهداتش است و برای عملی ساختن این تعهدات گام های استوار و صادقانه بر خواهد داشت.

رییس اجرایی حکومت تاکید می ورزد که تمامی اعضای این حکومت همانند یک تیم با یک برنامه و یک هدف برای پیشرفت افغانستان کار خواهند کرد.

داکتر عبدالله در دیدار با بزرگان ولایت قندهار می گوید: این حکومت در تامین صلح عمل گرا خواهد بود زیرا شعار برای تامین صلح دردی را درمان نکرده است.
صلح پايدار را از خواسته هاى مطلق مردم افغانستان خواند و گفت: موضوع صلح و مصالحه يک مساله اساسى است که در اين مورد تنها شعار دادن کافى نيست، بلکه نياز به تدابير اساسى دارد.

داکتر عبدالله بر ايجاد اداره سالم، تطبيق قانون، مبارزه با فساد ادارى و سپردن کار به شخص کاردان تاکيد کرد و گفت: مبارزه جدى با فساد بدون همکارى و حمايت مردم امکان پذیر نیست و نيازمند به اراده قوى است.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مفسدین چون عمر زاخیل وال مشاور اقتصادی ریاست جمهوری مقرر میگردد گپ از مبارزه با فساد زده میشود همین زاخیل وال مفسدین که از طرف محکمه به جزای حبس محکوم گردیده اند توسط زاخیل وال خلاف قانون نگذاشته که در زندان برود وکما فیالسابق در چوکی های ریاست بانک ملی وکابل بانک جدید در کار خود ادامه داده اند وقتیکه باساس حکم ریس جمهور موضوع کابل بانک تحت بررسی قرار میگیرد وگرفتاری ان دو چپاول گر مطرح میگردد فرار کرده اند وتا حال دستگیر نشده اندوزاخیل وال بحیث ضامن انها هم خالص بل خیر نظاره گر صحنه است این چه مبارزه با فساد خواهد بود .

>>>   جلالت مأب رئيس اجرائ زمان شعار کمپاين انتخابات گذشت اکنون وقت عمل جديت کار فرارسيده ـ اين ديد بازديد ها درد ملت را درمان نمي کند جز ضياع وقت اميد واريم که وعده های دوران کمپاين خويش را درعمل پياده سازيد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است