دیدار سفیر کشور عربستان با رییس مجلس نمایندگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۳/۷/۲۸ کد خبر: 81827 منبع: پرینت

مسفر بن عبدالرحمن الغاصب سفیر کشور عربستان مقیم کابل با عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان ملاقات کرد.

در این ملاقات که خدای نظر نصرت رییس عمومی دارالانشای مجلس نمایندگان نیز حاضر بود، رییس مجلس ضمن قدردانی از همکاری های کشور عربستان با جمهوری اسلامی افغانستان، بر تقویت هرچه بیشتر روابط میان دولت های دو کشور تأکید ورزید.

رییس مجلس نمایندگان، نقش عربستان را در تامین صلح در افغانستان و منطقه منحیث یک کشور مسلمان و مرکز ظهور دین مبین اسلام مهم و با ارزش دانست و ابراز امیدواری نمود که کشور عربستان در این راستا با دولت افغانستان همکاری جدی نماید.

در مقابل، مسفر بن عبدالرحمن الغاصب سفیر عربستان نیز در حالی که بر ادامه همکاری های کشورش تأکید کرد، از تعهد عربستان در همکاری برای تامین صلح در افغانستان و منطقه یادآوری نمود.

همچنین سفیر کشور عربستان پیشنهاد تعیین تاریخ سفر گروه دوستی مجل نمایندگان به آن کشور را ارایه نمود تا بعد گروه دوستی پارلمانی کشور سعودی نیز جهت تقویت روابط پارلمانی دو کشور به کابل سفر نماید.

سفیر عربستان سعودی علاوه نمود که کشورش برعلاوه تقویت روابط پارلمانی دو کشور، در نظر دارد تا هرچه زودتر فرصت را به تجار و بخش خصوصی در عربستان به وجود آورد.

در ادامه، سفیر کشور عربستان از دعوت پارلمان سعودی برای سفر رییس مجلس به آن کشور معلومات ارایه نمود و از وی مجددا خواست تا مطابق دعوت رییس پارلمان عربستان از آن کشور دیدن نماید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است