سوء استفاده از دختران تونسی با عنوان جهاد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۳۹۳/۷/۲۸ کد خبر: 81815 منبع: پرینت

نشستی در تونس با موضوع تجارت زن برگزار شد که سخنرانی ها حاکی از افزایش سوء استفاده جنسی از زنان در این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم؛ سایت خبری الشروق تونس روز یکشنبه اعلام کرد : مرکز زنان دمکرات کنفرانسی دو روزه را با موضوع تجارت زن و نقض حقوق و هتک ارزش آنها برگزار کرده است.

"مفیده میساوی " مدیر مرکز " قربانیان خشونت " اعلام کرد : ناامنیِ پس از انقلاب باعث فعالیت باندهای قاچاق انسان خصوصاً باندهای قاچاق زنان و دختران خردسال شده است .

میساوی گفت : این باندها بین تونس ، لبنان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس فعالیت می کنند و زنان و دخترانی را نیز از دیگر کشورهای آفریقایی قاچاق می کنند.

میساوی خاطرنشان کرد: مشکل جهاد نکاح نیز در تونس وجود دارد و باندهای تبهکار دختران را با عنوان فریبنده جهاد به گروه های تروریستی ملحق می کنند.
مدیر مرکز قربانیان خشونت اعلام کرد : ریشه کنی مشکل تجارت زن در تونس مستلزم همکاری سازمان های جامعه مدنی با همدیگر و در نظر گرفتن اشد مجازات برای باندهای قاچاق زنان و دختران است .

هلن لوگوف نماینده شبکه حقوق بشر ارو- مدیترانه در تونس اعلام کرد : تعداد قربانیان تجارت زن در سطح جهان 20 هزار زن است و آماری رسمی درباره تعداد قربانیان تونسی وجود ندارد ولی گزارش های موثق حاکی است که 30 زن و دختر در تونس قربانی تجارت زن شده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است