آمریکا از مسلمانان چه اسلامی می خواهد؟!
اسلام تکفیری و وهابی به رهبری آل سعود، اسلام مدرن و سکولاریزه به پرچمداری ترکیه و همچنین افراط شیعی از عملیاتی است که آمریکا برای ضربه زدن بر پیکره ی اسلام از در دستور کار خود دارد 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۲    ۱۳۹۳/۷/۲۷ کد خبر: 81800 منبع: پرینت

حضور آمریکا در منطقه ی خاورمیانه و جنوب شرق و غرب آسیا که اکثر کشورهای مسلمان در آن قرار دارد، جای بسی تامل و تفکر دارد که چرا کشور مستکبری چون آمریکا و متحدانش به این مناطق توجه ویژه دارند.

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید گفت: تا سال 2005 میلادی آمریکایی‌ها به دنبال جنگ تمدن‌ها بودند که شاخصه آن هم حضور رسمی و علنی این کشور در نبردها بود ولی به تدریج متوجه شدند که باید جنگ درون‌تمدنی یا به عبارتی درگیری میان فرق اسلامی را ترویج کنند.

در همین راستا مقامهای آمریکا تصمیم گرفتند تا تمام فرق اسلامی را به جان یکدیگر بیندازند. در حقیقت غرب به دنبال جنگ نیابتی است تا کشورهایی همچون عربستان، قطر و ترکیه به جای آمریکا به آتش‌ افروزی بپردازند.

توضیح بیشتر اینکه: ترویج سه نوع اسلام تکفیری و وهابی، سکولاریزه شدن که ترکیه پیام‌آور آن است و همچنین افراط شیعی و حمله مستقیم به مقدسات سایر مسلمانان از سوی آمریکا دنبال می‌شود.

نه اینکه فقط بگوییم داعش اسلامی است که آمریکا قصد ترویج آن را دارد بلکه هستند شبکه‌هایی که با حمایت انگلستان و آمریکا به ترویج اسلام افراطی شیعی می‌پردازند به نحوی که در برخی کشورهای اسلامی متاسفانه ضمن نشر عزاداری‌های خشن در ماه محرم و دیگر مناسبت‌ها هم به منظور تخریب تشیع صورت می‌گیرد.

به هر حال امروز از موضوعات مهم و داراى اولويّت، مساله‏‌ى اتّحاد مسلمانان و گشودن گره‏‌هاى فاصله‏‌افكن ميان بخشهاى امّت اسلامى است. دستهاى پليد سياستهاى استعمارى از ديرباز تفرقه‏‌افكنى را براى تامين مقاصد شوم خود در دستور كار داشته‏‌اند، ولى امروز این سياست تفرقه‏‌افكنى ميان مسلمانان شدّت بيشترى يافته است.

دشمن مكّار بر آن است كه با افروختن آتش جنگهاى خانگى ميان مسلمانان، انگيزه‏‌هاى مقاومت و مجاهدت را در آنان به انحراف كشانده، رژيم صهيونيستى و كارگزاران استكبار را كه دشمنان حقيقى‏‌اند، در حاشيه‏‌ى امن قرار دهد. راه‏‌اندازى گروه‏‌هاى تروريستى تكفيرى و امثال آن در كشورهاى منطقه‏‌ى غربِ آسيا ناشى از اين سياستِ ناجوانمردانه است.

لذا بر همه ی ما و دولتمردان دولت جدید و علمای دینی لازم است تا مسله‏‌ى اتّحاد مسلمين را امروز در صدر وظايف ملّى و بين‏‌المللى خود بشماريم.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دین اسلام دین حقیقی است وتنها اسلام حقیقی دراین امتحان الهی پیروزخواهند بود نه اسلام نماهای ازاسلام ومسلمانی فرصخ های فاصله دارند وبه ظاهرسنگ اسلام رابه سینه میزندنان دین میخورند وتیشه به ریشه اسلام میزند انشاالله به زودی زود دوچارعزب الهی خواهند شد وخداوند ازاین دین برحق درهمه حالت مواظبت خواهند نمود .
محمد قاسم ازکابل

>>>   موحد چه بر پای ریزی زرش
چه شمشیر هندی نهی بر سرش
امیدوهراسش نباشد زکس
همین است بنیاد توحید وبس
در دین مقدس اسلام نفاق وتفرقه جا ندارد هستند کسانی که... زمینه نفاق را در بین مسلمین ایجاد کرده اند و کفار هم از این حالت استفاده کرده ومسلمانان را به جان هم می اندازد
حسیب از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است