به اینگونه افراد اجازه ندهید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۳/۷/۲۷ کد خبر: 81784 منبع: پرینت

تعدادی از افرادی که ازنظر دینی و ایمانی و غیرت و شهامت خیلی ضعیف اند و برای بقای خویش درمقام تلاش زیادی به خرج می دهند تا از توان شان بر علیه دین و کسانی که از اسلام دفاع می نمایند استفاده نموده و می خواهند نور ایمان را با دهان های شان خاموش نمایند و هرچه قدر بتوانند توطیه می کنند و به بهانه ای اینکه مدارس اسلامی مردم را به تند روی تشویق می کنند آنها را مسدود نمایند تا بتوانند به اهداف پلید خود هر چه زودتر برسند.

اینها کسانی اند که کفر را با ایمان، عزت را با ذلت آزادی را با اسارت و بردگی، شرافت را با پستی و زبونی تبادله نمایند و به خاطر مادیات و دستیابی به جاه و مقام و عیش و نوش و شهوت رانی بروی تمام ارزش هایی که خداوند متعال به انسانهای مومن داده است خط بطلان کشیده وبه روی آنها پا گذاشته اند.

حرص و طمع بیش از حد، تکبر و غرور، دنیا پرستی و زیاده طلبی باعث شده تا اینها در گمراهی خودشان سرگردان بمانند. اینگونه افراد از هر نظر ضعیف اند چون که اخلاق ندارند و یا روشی بهتر از توپ و تانک، بمب و موشک بلد نیستند که مردم را از خود نمایند به زور متوسل می شوند و اجباری خود را به دیگران می قبولانند.

از گفتن حقیقت در برابر زورگویان و قدرتمندان عالم چشم می پوشند، حق را ناحق، ناحق را حق می گویند و مدام سر تسلیم فرود آورده در مقابل آنچه خدا گفته قد علم می نمایند و کسانی را با بی رحمی کامل و برای تصرف کشورها، شهرها و خانه های مردم جهان بخصوص ممالک اسلامی می شوند تند رو نمی گویند.

به آنهایی که از هیچ گونه تجاوز، خونخواری، قتل و ویرانی ابای ندارند چرا شکایتی نمی کنند؟ اینها خاک فروشانی هستند که لاف وطن دوستی می زنند و دلهای شان مملو از کینه و نفرت نسبت به اسلام است. ملت را به گمراهی و سردرگمی و بی غیرتی و بی ایمانی می کشانند و با همدستی اجانب سعی در کشتن، بی حرمتی و نابودی خواهران و برادران و سپردن اختیار مملکت در دست کافران و ملحدان و مشرکان اند و از جهل و بی خبری این ملت استفاده ناروا می کنند و از این پول و نان بی ننگی و بی همتی که خود تناول می نمایند می خواهند شکم این مردم را هم پر کنند تا نمک پرورده یهودی ها شوند تا به اینگونه گدایی ودست درازی برای یک لقمه نان عادت نمایند و تن به ذلت بدهند.
خدا یا! مردم را از غفلت بیدار کن.


شاکر نجرابی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ایا واقعا مدارس اسلامی تروریست تربیه نکرده اند که شما این قدر گیله از بستن ان دارید، ایا ریختن خون يک انسان و گرفتن حیات یک انسان که هر روز بنام جهاد و شریعت به صدای الله اکبر انجام میشود ، به انداز عقاید شما ارزش ندارد، برادر عقاید شما برای خود شما محترم است ، بهشت وحوریان بهشت هم مبارک تان باشد ، فقط ما را نکوشید ! اگر تو معتقیدی که خدایی هست عادل و جهت داوری اعمال انسانها بهشت و جهنم را ساخته است، پس تو چرا ادم میکشی ؟ اگر من بد هستم, در ان دنیا به جهنم میروم خیالت راحت باشد و از بهشت وحوریانش هم سهم ندارم همه مال خودت ، از همین حالا برای تان تبریک میگویم ولی بس کن دیگه کودکان و زنان ما را بیوه و یتیم نساز !
ارشد

>>>   جناب شاکرنجرابی ! من به صفت دکاندارعادی یک شهرتاسف دارم آنچه راکه بنام بی دین نوشته اید همه بیک ... صدق میکند .به لحاظ خدا دین را تجارت خودکرده اید. ازروزیکه شما... شدید تاحال مال ماازدست شما چوروقطاع الطریقی ازدست شما صورت گرفت تاهنوزهم دزد به مسجد رفته کم نمازرا بدترین انسان خطاب میکند .آیا جای قاتل و دزد درجنت است یا یک آدم کم نماز باانصاف ؟ نماز کفاره گناه است مگرکناه کبیره شما بانمازریایی تان کفاره میشود ؟ بگذارید ازین ریاکاری و فریبکاری بنام دین و دیانت شما خسته شدیم .مارهبری اسلامیت دزد نیازی نداریم ملاامام مسجد ماکه هیچ ... هم نبوده هزاران بار ازشما شرف دارد ... به دزدان مسلمان نما ! زنده باد انسان باانصاف و صادق به وطن و مردم !
وطندوست

>>>   نجرابی مثلی که دارای را که درجریان دزدیها درکابل دزدیده بودی روبخلاصی هست وبازهوایی جهاد برسرت زده؟قسیم فهیم در زمان ریاست امنیت ملی وشروع چپاوول شهر کابل یک شب اول تمام دارایی صرافان سرای شهزاده به سرقت بردند وبعد سرای را اتش زدند وازهمان پول دزدی سرمایدار شد.دیگر دلت جمع باشد که ان زمان تکرار شندنیست.اگر تو برسری قدرت بودی همه کس مسلمان هست وهرکار مسلمانی.ولی زمانیکه شورای نظاری ها ازقدرت شان کاسته شد درانصورت همه کافر هست وهرکار مزدوری به بیگانه ها.دیگر مجبور هستی این جام زهر را سربکشی ولی اه نکشی چون این سرنوشت ادمهای بدکار ودزد هست وبس.

>>>   ازنام اسلام سوی استفاده نکنید وچرا دین اسلام را سیاست مغالطه میکنید

>>>   اغای نجرابی ....
چه بهتر که معضلات کشور را زمانیکه عنوان میکنید مثل یک مرد راه حل ممکن انرا نیز واضح بنویسید اگر واقعا شما دارای این اسم باشید گپهای مجهول مبهم شما بجز از نفرت ونفرین ملت چیزی حاصلی بشما نداشته است که باید عکس ال عمل اجتماع را در اخیر نوشته خود بخوانی تا بدانی... واگر خود در سخنان خود پابند باشید بیرق خود را بالا کنید تا مردم زیرعلم شما جمع شده وانقلاب را بر پاکنند که این غیر ممکن است در شرایت فعلی مسلمان از صلح گپ میزند وچند جای قر ان در باره صلح امر میکند اگر بقران ایمان داری و یا قران را بمعنی میفهمی
مولا نا سر فراز

>>>   آقای نجرابی ملت افغان جاهل نیستند،بهتر است که مواظب باشی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است