کاش از اردوغان استقبال می شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۳/۷/۲۷ کد خبر: 81747 منبع: پرینت

استقبال با پرتاپ لنگه کفش، یا با بادنجان رومی گندیده؟

یادتان است وقتی جورج بوش، رییس جمهوری پیشین امریکا، برای خداحافظی به عراق رفت، یک روزنامه‌نگار عراقی به نام الزیدی با پرتاپ لنگه کفش به سویش با او خداحافظی کرد؟

الزیدی اگرچه به دنبال این ماجرا محکوم به زندان شد اما یاد و خاطره او هنوز در اذهان باقی است و تا نامی از جنبش‌های آزادی‌خواهی و استعمارستیزی باقی باشد او را می‌توان قهرمان همه آزادی‌خواهان نامید. بوش سزاوار آن بود که با پرتاپ لنگه کفش به سویش در محضر رسانه توهین و تحقیر گردد. او کسی بود که عراق را به خاک و خون کشاند و یک ملت را در ماتم نشاند. پس از بوش اگر دومین کسی که مستحق چنین برخوردی باشد، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه است.

اردوغان، همان جنایت‌کار بزرگی است که نقش مستقیم در ایجاد، تمویل و تجهیز گروه داعش دارد. او امروزه مسوول تمام خون‌های است که توسط گروه داعش در خاورمیانه می‌ریزد. آقای اردوغان دیروز وارد افغانستان شد. کاش از او در افغانستان با دسته گل نه، بل با پرتاب لنگه کفش و یا با بادنجان رومی گندیده استقبال می شد.



ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... آقای ثاقب اردوغان متحد اصلی مردم افغانستان می باشد وهم شخص مسلمان .

>>>   بلی درست فرمودین از اردوغان باید تدسط تخم های گندیده پذیرایی صورت میگرفت ای خون های که امروز در سوریه عراق و مناطق کرد نشین ریختانده میشود عاملش همین اردوغان خایین ... جنایتکار و عربهای ... بیابانی است
نور پنجشیر کابل

>>>   چرا ما باید به اردغان بی احترامی کنیم، چه در حق ما کرده است.

>>>   شیخ های عرب هم بنام مسلمان هستند ولی کار ها آنهاه ضدی اسلامی است. شیخ های عربستان اسرایل را برسمیت شناخت و از سرایل دفاع کرد. درحالی که اسرایل دشمن سرسخت مسلمانان و فلسطین هست.
داود پتنگ

>>>   آقای ثاقب برای فرموده های تان کدام دلیلی ویاسندی هم دارید؟ اردوغان وکشورمسلمان ترکیه دوست ویاورمردم افغانستان است.پروژه های ترکیه شامل ساخت دانشگاه مولانای بلخ درکابل، مکتب درمزارشریف وده ها پروژه ی عام المنفعه ی دیگرمی شود،شمابه چه جراتی مردم افغانستان رابه خشونت ترغیب می نمایید؟

>>>   ای اردوغان جنایتکار مره رو سفید کرد.مه صرف در کشور خود آدم می کشتم اما ای جنایتکار ظالم سفاک نیرنگباز که نام مسلمان بالای خود گذاشته هم کردها را در کشور خود می کشد و هم دهها هزار تروریست وهابی و داعشی تربیه کرده و به سوریه فرستاده تا سر مسلمین بیگناه را ببرند.
کاری که ترکیه با سوریه و عراق می کند همو کاریست که چتلستان با افغانستان می کند.تا وقتی ارباب او از او رضا باشد او رئیس جمهور مستعمره امریکا ( ترکیه بدبخت) است والا فلا.
اسفل السافلین جهنم_ صدام یزید کافر سابق !

>>>   ترکیه از طریق ایجاد مکاتب ومدارس افغان ترک ، سبب ایجاد ؛ رشد ؛ تمویل ؛ تجهیز و نفوذ طالبان ... در کابل وتمام افغانستان شد که این عمل ترکیه غیرقابل بخشش وعمل جنایتکارانه تلقی میشود
عبدالله راستگو

>>>   کاملا درست است او یکی از حامیان اصلی گروه نا مسلمان داعش است که خونهای برادران و خواهران ما را در کشور های عربی به نا حق میریزند.

>>>   کل طبیب شود سر خود را درمان کند اصلا ما را به عراق و سوریه چی

>>>   دولتهای افغانستان و ترکیه همواره روابط نیک و دوستانه داشته اند و مردم هر دو کشور هم به نظر احترام و دوستی به همدیگر مینگرند. محصلین افغان که در ترکیه درس خوانده این مطلب را بخوبی میدانند. اینکه روابط ترکیه و ایران خوب نیست موضوع بین خود این دو کشور است و به ما مربوط نیست. افغانستان خواهان ادامه دوستی با ترکیه است و همینطور با ایران.

>>>   اردوغان 2 کار می کند:
1- تروریست های وهابی را تربیه کرده و به سوریه می فرستد و این تروریست های داعشی و النصره و متباقی آنها تا اکنون بیشتر از 100000 نفر از مردم مسلمان سوریه را کشته اندو سربریده اند.حتی طفل 3 ساله را دار زدند که ما عکس آن را دیدیم.
2-اردوغان همین کار را با عراق هم می کند.عربستان و قطر این تروریست ها را تمویل می کنند و ترکیه آنها را آموزش میدهد و به سلاح مجهز می کند.تروریست ها از ترکیه وارد سوریه و عراق میشوند. از آسمان که به زمین نیفتیدند!
اما چرا مردم ما این قسم چیزها را نمی دانند؟ چون مردم ما 30 تلویزیون مزدوری را تماشا می کنند که با دالر امریکا جور شده.تلویزیونهای امریکایی ما که مزدور امریکا استند هرگز واقعیات را به مردم نخواهند گفت.مردم خبر اعمار 2 مکتب و یک پل در کابل توسط ترکیه را می شنوند و خیال می کنند ترکیه دوست افغانستان است.عموم مردم از جنایات اردوغان درنده و خبیث در سوریه و عراق بی خبرند.جنایات اردوغان رذل بسیار بیشتر از صدام است.اردوغان همکار امریکا و اسرائیل است در کشتار مسلمین.ننگ بر اردوغان جیره خور و غلام بدبخت امریکا.

>>>   (کل طبیب شود سر خود را درمان کند اصلا ما را به عراق و سوریه چی)
تو کز محنت دیگران بی غمی __ نشاید که نامت نهند ...
مرحوم آقای سعدی !

>>>   اردوغان یک هم پیمان اسرائیل و آمریکا است. او بسیار فریب کار و دو رو است. در ظاهر خود را مسلمان و مخالف اسرائیل نشان می دهد تا مسلمانان به سوی خود جذب کند اما د باطن با آمریکا و اسرائیل هم پیاله است. او که دید آمریکا در افغانستان ماندگار شد بسیار از آن مسرور گردید و بااطمئنان کامل با افغانستان پیمان بسته و فعالیتهای مرموزانه خود آغاز نموده است. او در تقویت گروهای تکفیری و داعش از مثلث شوم آمریکا و وهابیت و اسرائیل حمایت می کند و ارتباط بین اضلاع این مثلث محکمتر می کند. خواهید دید که همین تکفیری ها را در کشور ما با همکاری وهابیت و امریکا و اسرائیل گسترش خواهد داد.

>>>   جناب نویسنده دقیق نفهمیدم تعصب شمادربرابرترکتبارافغانی است یاترکتبارجهانی ؟ دایه مهربان طالبان امریکابودحال هم این مزدورزمینه دخول امریکا درمنطقه مساعدمیسازدهمچنان داعش متولدذکرامریکاست. اگرشک داریدجواب بدهیدچراایران و روس درمقابله باامریکاتحریم میشونداماحامیان عربی داعش دوستان خودامریکاحرفی درموردتحریم درمیان نیست ؟ اینکه ترکیه درطول تاریخ ضرری به مردم افغانستان نکرده ازدوستی اش مارا اخطار میدهید مگرازاشغالگران چرادیگرکه افغانستان را بنام طالب و سرکوب تروریست مردم راسرکوب کردنداحساس خطرنمیکنید؟
قره

>>>   ثاقب خان
تو هنوز نباید در سویچهای بالا دست بزنی که شاید ولتاژ بالا خشکت کند. عزیزم با چند مقاله که نوشتی خود را پروفیسور فکر نکن و هیچگاهی آب را نادیده موزه را از پای نکش. همین که مقاله مینویسی و یا طنز برایت کافی است خود را قبل از اینکه وابسته به بخش بسازی و یا واضیحتر بگویم در .... دیگران کشال کنی واقع بین باش

>>>   اردوغان بر سر افغانستان با دیگران معامله خواهد کرد . انها دنبال تاسیس دولت عثمانی جدید هستند و برای رسیدن با ان از هیچکاری دریغ نمی کنند . همین ترکیه با سوریه عهد و پیمان بسته بود ولی حال از کسانی ست که خواهان برکناری رییس جمهور سوریه ست . اینها به افغانستان خیانت خواهند کرد و تا وقتی همراه ان خواهد بود که منافع انها ایجاب کند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است