دیگر عربستان را نمی توان یک حکومت اسلامی خواند
در کجای اسلام به یک حکومت اجازه داده شده است که برای کشتار مسلمانان با دشمنان اسلام همراه شده و حتی پول این جنایات را نیز از بیت‌المال مسلمین پرداخت کند 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۰    ۱۳۹۳/۷/۲۶ کد خبر: 81716 منبع: هم اندیشی پرینت

جهان اسلام این روزها شرایط بسیار حساسی را سپری کرده و شاهد هستیم که کشورهای استکبار غربی تمام توان خود برای ضربه زدن به امت اسلام به میدان آورده‌اند.

شرایط کشور ما افغانستان، سوریه و عراق نشان می‌دهد که اگر مسلمانان متحد نبوده و به صورت واحد عمل نکنند، کشورهای غربی از هیچ جنایتی علیه مسلمانان دریغ نخواهند کرد.

این کشورها یک روز گروهک‌های تروریستی مانند طالبان و داعش را حمایت کرده و آنها را علیه منافع امت اسلامی به میدان فرستاده و فردا به بهانه جنگ با تروریست‌ها، به زیرساخت‌های کشورهای اسلامی حمله کرده و آنها را نابود می‌کنند.

متاسفانه در این شرایط ناگهان مشاهده می‌کنیم که برخی از حکومت‌های اسلامی مانند عربستان و قطر با غربی‌ها هم‌صدا شده و با پول مسلمانان علیه آنها توطئه می‌کنند.

مواضعی که در ماه‌ها و سال‌های اخیر این کشورها به ویژه عربستان سعودی اتخاذ کرده‌اند، برخلاف مصالح جهان اسلام است و دیگر نمی‌توان این حکومت‌ها را یک حکومت اسلامی خواند.

در کجای اسلام به یک حکومت اجازه داده شده است که برای کشتار مسلمانان با دشمنان اسلام همراه شده و حتی پول این جنایات را نیز از بیت‌المال مسلمین پرداخت کند.

هرچند که عده ای در ظاهر هنوز فکر می کنند سران آل سعود با در اختیار داشتن حرمین مطهر، خادم المسلمین هستند، اما به حمدالله امروز افکار عمومی به ویژه امت اسلام آگاه و هوشیار شده‌اند و به خوبی می‌دانند کدام کشور به نفع مسلمانان کار کرده و کدام کشور در پشت پرده با دشمنان اسلام هم‌دست شده‌ است.

البته از کشوری که مزدور کفار باشد و از پایه ی تاسیس تا بقای حکومتش، غربیها دست داشته باشند، رفتاری غیر از این بعید است و به جرات می توان گفت اگر امروز هر یک از علمای دینی یا دولتمردان کابل، بخواهند مانند گذشته عربستان سعودی - آمریکایی را عربستان محمدی معرفی کنند، جز خیانت به اسلام کاری نکرده اند. چرا که آل سعود در یک قرن اخیر با حمایت شدید از فرقه ی ضاله ی وهابیت گروهایی چون طالبان، القاعده و داعش را تحویل کشورهای مسلمان داده است که سر تا پا خدمتگذار منافع کشورهای استکبارگر چون آمریکاو انگلیس و فرانسه و ... بوده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راست گفتید، واقعآ همینطور است.
س.ح

>>>   مسلمانان درخواب خرگوش است، آمریکا برای بقاء وپیشرفت خود دست به هرکاری می زند، آمریکا ئیها برای پنجاه سال بعد خود برنامه دارد، کاری کرده که ازمسلمانان جاهل وازخدا بی خبر، شمشیرهای دولبه ساخته است که هم مسلمانان را به دست خود شان بی رحمانه نابود کند وهم ازاین را ه مردم غرب وغیرمسلمان را نسبت به اسلام بدبین کند تا جلو گرایش به اسلام که دراروپا شدت گرفته بود را بگیرد، امروز مسلمانان با وجود گروه های افراطی مانند داعش وطالبان که لکه ننگی برپیشانی مسلمانان دردنیا گردیده است، حرفی برای گفتن ندارند. خدا عاقبت را به خیرکند.
ش.ش

>>>   افغانستان از دست همين عرب هاي مفسد ترورست شرابخور قمارباز ويران شده خودشان با سه خواهر يك فردازدواج ميكند اما مي آيد در افغانستان جهاد ميكند چون ميدانند درينجا مردم بيسواد ونادان زياد است فريبدادن شان آسان است به نام اسلام كشور خودرا حاضرند تباه كنند

>>>   رفتن حج هم به عربستان حرام است

>>>   همه جا دکان رنگ است همه رنگ ميفروشد
دل من به شيشه سوزد همه سنگ ميفروشد

>>>   حالاکه ملت مسلمان افغانستان اینقدرالحمد الله ازدین اسلام اگاه اند دیگرمزدوران شان بفضل خداوند یگانه ناکام خواهد ماند .
محمد قاسم ازکابل .

>>>   صددرصدواقیعت است.
خدادوست

>>>   كجا ملت مسلمان افغانستان از دين اسلام و مسلمان بودن اگاهي دارند يكروز طرف طالب هستند مردم بيگناه پوليس هم انسان است مسلمان است فاميل دارد هر روز توسط همين ملت مسلمان كشته ميشوند كجا مسلمان هستند مثل ماش لول ميخورند

>>>   خداوند شر آل سعود را از سرزمین مقدس حجاز کم کند برای خودشان هر عمل فحشا و منکری و شرابخواری و عیاشی حلال است ولی زندگی را بر مسلمانان حرام کرده اند اینها دستشان به خون هزاران مسلمان در عراق و سوریه و یمن و بحرین و فلسطین و لبنان و افغانستان و پاکستان آلوده است از تمام دیکتاتور های عربی شمال افریقا حمایت کردند و انقلاباتشان را منحرف کردند و دیکتاتورها را پناه دادند. تمام پول نفت را خرج قتال با مسلمان کرده اگر کدام غیرتی داشت با اسراییل جهاد میکرد و مردم غزه را نجات میداد.

>>>   راستی تا حال چی خدمت به مسلمانان جهان کرده که بعد از این بکند یک تفریگاه خوب برای بداخلاق ترین انسانها دردوبی جورکرده فقط استفاده جوی از مسلمانان جهان وبس .
م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است