رییس جمهور نو، سخنگوی نو
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۸    ۱۳۹۳/۷/۲۶ کد خبر: 81696 منبع: پرینت

آقای نظیف سالارزی به حیث سخنگوی ریاست جمهوری منصوب شده است.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری حلقه وصل این نهاد با رسانه ها می باشد. رابطه این نهاد در 13 سال با رسانه با فراز و فرودهای همراه بوده است. خوب ترین رابطه دفتر ریاست جمهوری با رسانه ها در زمان آقای جاوید لودین بود. آقای لودین حد اقل در ماه دو باره نشست مشترک با مدیران رسانه ها داشته و معلومات مهم را شریک می کرد.

یک بار آقای داد نورانی مرحوم گفت: من کرزی را از روی جاوید لودین چیزی نمی گویم. آقای لودین در یک مورد رسانه های منتقد کرزی را تقدیر و رابطه خوبی بارسانه ها تنظیم کرده بود.

در زمان آقای فیضی نیز رابطه بارسا نه ها خوب بود، اما در حلقه ای اصلی اقای فیضی رسانه های خاص قرار داشت و معلومات دست اول به برخی رسانه های خاص داده می شد. آقای فیضی گاهی از رسانه ها استفاده ابزاری کرده و با معلومات گمراه کننده اهداف خود را نشانه می گرفت. حالا اقای سالارزی در این مسند قرار گرفته است. وی چهره جوان، تحصیل یافته و از رابطه ای قوی با رسانه ها برخوردار است.

امیدوارم که این دوست خوب در این مسند به خوبی درخشیده و بهتر از هر کسی دیگر این مسوولیت را انجام دهد. برای شان تبریک و موفقیت می خواهم.


هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سالار زی نیز از جمله تقلب سالاران بودند. با احترام

>>>   دل تمام رسانه ها جمع باشد این اقای تنها تنها به یوناما راپور های خویش را وکار کرد های ریئس جمهور را میدهد وبس
با احترام حقجو پروانی

>>>   سخنگوهاخوب است که ازطبقه ی خانمهاباشد.مثل سخنگوی قصرسفید!چون زنهادرسخن زدن چندبرابرزبان تیزودراز دارند..نسبت به مردان!شایدمفاهیم دابهتروبیشترتفهیم نمایندم.-
م.ا.م کابل جان

>>>   جناب ريس صاحب جمهور حالا تمام چوكي ها را زي پر نكني بس است ديگر يك كمي از زي بكايد اگر ني گپ خراب ميشه اگر اسيايي پر هم باشدًبه نوبت است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است