اختلاف بین اشرف غنی و سید منصور نادری بر سر قدرت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۳/۷/۲۳ کد خبر: 81498 منبع: پرینت

به علت تشکیل دولت وحدت ملی چوکی های وزارتخانه ها بین اشرف غنی و عبدالله تقسیم شد.
قرار معلومات به دست آمده از سران تیم تحول و تداوم، داکتر اشرف غنی احمدزی به کمبودی چوکی وزارتخانه ها روبرو شده است.

آقای احمدزی در دوران کمپاین ها به هر گروه و قوم وعده پست ها و چوکی ها را می داد تا بتواند رای به دست بیاورد.
یکی از اشخاصی که با تمام نیرو، شب و روز با تمام اعضای فامیل اش از اشرف غنی احمدزی پشتیبانی می کرد جناب سید منصور نادری رهبر فرقه اسماعیلیه افغانستان بود.

وی در بدل تلاش ها و پشتیبانی اش از اشرف غنی دو پست وزارت و مقرری سه والی خواسته بود. اما متاسفانه چند وزارتخانه که برای اشرف غنی رسیده پیش از پیش به حزب اسلامی و افغان ملت سپرده شده است.

در این جریان به سید منصور نادری پیشنهاد پینج میلیون دالر به جای پست وزارت صورت گرفته که خشم سید منصور را ببار آورده است.

اشرف غنی دست بدامن جنرال دوستم شده تا شاید اختلافات بین سید منصور نادری و اشرف غنی احمدزی از میان برداشته شود مگر به چی قیمتی؟ باید منتظر بمانیم تا بدانیم.

م.ن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا مهربان است که واقعیت ها بر ملا گردد تمام تقلب های را که اشخاص که در کمپاین اشرف غنی سهم داشتند برا انداخته بودند اکنون بر سر تقسم قدرت و چوکی نا ساز شده اند .
اسلام الدی از کابل باغ قاضی .

>>>   دروغ است
بغلان

>>>   جای بسا مسرت است که رییس جمهور فعلی یک شخص که دارای تحصلات عالی و تجارب کافی است و هم اکنون سعی دارد تا در حکومت خویش اشخاص ورزیده که دارای تحصیلات عالی و تجارب رشتوی و همچنان اشخاص پاک دامن را تعین و برای مردم معرفی نماید .
صفی الله از ولایت لوگر

>>>   شخص خودم از زیاده گوی برادر عزیز م.ن باوری برایم وجود ندارد مثل آغای سید منصور نادری صد ها کسان دیگر موجود است برای هریک انها وعده وزارت و ولایت از امکانات بدور است .اگر بخود شخص ان ولایت برسد خیلی کلان گپ است
جلال از تخار

>>>   دروغ است نادری کسی است که پول دارد هم مقام و هم عزت صرف بخاطر وطن برای احمد زیی کمپاین کرد
بابه مرزا توتله

>>>   سید منصور نادری یکی از وطنپرستان واقعی این خاک است. او هیچ گاه به خاطر کسب قدرت دست به معامله نمی زند...

>>>   گپ خلاص شد سید منصور دیگر به درد نمیخورد. او از قوم چراغ کُش است و از نظر شریعت... میباشد.
زلمی

>>>   خدا کند که این اختلافات باعث ازبین رفتن این خاینین ملی وتقلب کاران شود خدا دیگران رااز شر شان نجات بدهد

>>>   دروغ محض است اغاصاحب فرزند همین وطن است همه وزیران ازخودش میباشند به شرط اینکه وزیران خدمت کنند.

>>>   نسبت اینکه افغان ملت یک حزب ملیت گرا و تفرقه افگن است از جناب داکتر احمدزی تقاضا مینمائیم که به این حزب دهشت افگن نکتائی پوش هیچ چوکی و منصب داده نشود.
یما از کابل جان

>>>   سید منصور نادری در دوران های گذشته هم قدرت های فراوانی منطقوی داشت ولی هرگز در پی آن نبود که کدام کرسی مشخص را تقاضا نماید من یقین دارم که افواهات بیش نیست باید پرهیز کرد از همچو افواهات بخاطریکه باعث تضعیف روحیه حکومت وحدت ملی شده و سرانجام نقص آن به همه ما میرسد. وسلام

>>>   دروغ است جای بسا مسرت است که رییس جمهور فعلی یک شخص که دارای تحصلات عالی و تجارب کافی است و هم اکنون سعی دارد تا در حکومت خویش اشخاص ورزیده که دارای تحصیلات عالی و تجارب رشتوی و همچنان اشخاص پاک دامن را تعین و برای مردم معرفی نماید

>>>   به حزب فاشیستی افغان ملت وحزب اسلامی گلبدین جاسوس آی اس آی باید چوکی بدهد تا منافع قبیلوی شان حفظ گردد. زیرا این ها از جناب اشرف غنی صاحب پشتیبانی کرده بودند اسماعیل یون,صدیق پتمن وگلاب منگل واحدی وفاروق وردک واتمر ها وزاخیلوال و جنرال طاقت ها از جمله کسانی اند که درقومگرایی مقام بلند دارند باید به چوکی ها برسند به خود جناب ایشان چوکی باقی نمیماند.
بااحترام عبیدی وکابلی.

>>>   دروغ است

>>>   ببینیم که زهرا جان نادری درکدام چوکی ووزرت تکیه میزند

>>>   این غنی از روز تحلیف تا حال هر چه کرده، برخلاف حرفها و وعده های جریان کمپاین هایش است.

>>>   ریس جمهور جدید باید کسانیرا در پوست وزرا تعین کند که شایسته همان وزارت باشد. اگر از واسیطه بازی کار گرفت که کدام شخص به ما کمپاین کرده و او را یک وزارت خانه بریش وعده کرده بودم باید براش تصلم کنم این کار نادرست است چرا که او در کمپاین ها خود وعده کرده بود که افراد بی تحصل در کابینه شان کار کرده نمیتواند.
وطن دوست

>>>   دوستان عزیز !بیایید خوشبین باشیم و از تخریبات یکدیگردست بکشیم و آب به آسیاب دشمن نیندازیم. زیرا این حرفها که شما ها علیه این وآن مینویسید در حقیقت نا آگاهانه ویا از روی احساسات ویا عوامل دیگر دشمنان وطن را همکاری وتقویت مینمایید.

>>>   دوستان عزیز !
امروز افغانستان به یک وحدت ملی ضرورت دارد بنآ هر افغان وظیفه دارد تا برای وحدت افغانها سعی و تلاش نمایند، هرکه این شایع را نبشته دروغی بیش نیست زیرا محترم الحاج سید منصور نادری از آن کسانی نیست که بخاطر قدرت و معامله برای داکتر صاحب اشرف غنی کمپاین کرده باشد ،جناب نادری یک شخص پرنفوذ و وطن دوست است و داکتر غنی هم یک شخص تحصیلکرد است... به فکر بنده این شایعات بجز اینکه تفرقه را در بین ملت نجیب افغان زیاد میکند دیگر سود ندارد در اخیر امیدوارم که هر افغان نظر به توان خویش برای تقویت ملی افغانسان تلاش نماید.
احمد الله ، مزار

>>>   اګر هیچ کس را وزیر نکند زهرا جان نادری را خو وزیر میکند

>>>   به این... باید چوکی داده نشود

>>>   حقیقت انست که سطح مطالبات این اغا بیش از حد توانش است .واقای غنی هم خوب میداند که با این گونه افراد ادامه دادن کار دشوار است .چون درپهلوی اقای غنی جناب اتمر تشریف دارند که سقوط حاکمیت داکتر نجیب الله را بیاد اشرف غنی می اورد که اگر سید منصور ها ابقا شود روزگاری اشرف غنی سیاه خواهد شدوبه سرنوشت نجیب ازدست این... حرفوی مواجه است. ونیز اشرف غنی از سفله پردازی برادر زاده اغا به تنگ امده است .وهرروز در فکر زمینه سازی برای وداع دایمی با این گونه افراد است .سید منصورنیز نیک میداند که روزگار تاریک در انتظارش است .زیرا او همه را بخود دشمن کرده است .ناگزیر است دست به دامن عبدالله زند ولی عبدالله نیز با داشتن خاطرات تلخ ازین سید متلون مزاج عاقبت نیندیش جگر پر درد دارد وبه این سادگی ها لجاجت های این خانواده را در کمپاینهای انتخاباتی فراموش نمیکند ..وازجانبی چندان دلخوش بیک عده اعضای خانواده خود که با عبدالله هم سو است نشان نداده انهارا در مزیقه های گوناگون قرار داده است که زمینه پیوستن او به عبدالله مساعد شود .زمان است که این شخص را به کدام طرف میکشاند .واز جانبی ملاقات وی با عبدالله درمنزل داکتر عبدالله اورا نهایت خرد جلوه داد درنزد پنجشیری ها .
زلیخا مرد ازحسرت که یوسف گشت زندانی
چرا کاری کند عاقل که بار ارد پشیمانی .
به امید توفیق اشرف غنی درمقابله با مفسدین فی الا رض .
شریعتی ارزگانی

>>>   اقاي غني بسيار افراد نيك را در دوران انتخابات با خود داشت. اما بسياري از انان فعلاً به نظر نميخورند. تا حد امكان إز انان استفاده نموده و بعداً دور شان نمودند. اقاي غني خوب ميداند كه دويدن را كه كرد و حالا دزدان مانند، رحيمي، صالحي، محب انگريزي، اجمل شاهپورو مختارك چالاك دورپيش شان اند. أين تيّم خاين نميگزارند كه كسي نزديكشان شوند. يا ايشان منافق اند وياخداوند دادند.......؟غني صاحب خوب همراه مردمان نيك با خنده گك هاي دروغي تان با احساسات نيك شان بازي نموديد. و حالا به بيچارگان وقت نداريد. اگر در دل شما صفايي نبوده، إز خداوند خجالتي و روي سياهي تانرا خواهانم. اما اگر در قول تان ايستاده ايد، پس دوستان واقعي تانرا هرچه زودتر در نزديك تان بياوريد تا إز دزدان، چاپلوسان و هژداران رهايي يابيد. ايا كساني را كه در اداره امور جابجا نموده ايد همه شان صرف إز تيم رحيمي نيستند؟ ايا ايشان تجربه كاري قبلي دارند، يا بالاي زاغان بودنه ميگيريد؟ چند روز قبل در روز هاي عيد مباركي با يك تعداد ما وعده هاي دروغي چرا داديد، هر روز مقرري ميكنيد و ما را ميگوهيد كه باز راجع به مقرري ها مشوره خواهيد نمود. ايا وجدانن نميدانيد كه وفاداران اصلي شما كه در كوچه ها و قريه جات قرباني دادند و إز جيب شخصي خود شما را به أين مقام رساندند در چه حالت اقتصادي و شرم سياسي قرار دادند؟ مظلومان را فريب دادن بزرگترين گناه است. مردم به چه اميدي شما را پيروز ساختند. شما خوب ميدانيد كه در دوران انتخابات رحيمي، صالحي چه قدر دزدي نمودند، شاهپور سكرتر خاص شما و جاسوس تيم مخالفتان در بخش جوانان چه إندازه دزدي نمود. دزدي هاي مختارك عاجز از دفتر شريفي و إجراءات پول زياده تَر از قرارداد هاي اصلي ذريعه رحيمي و صالحي با سند موجود است. انها را دور نماهيد باز مجبور به كمك خواهي نخواهيد شد. اسناد هاي دزدي شان در اينده نزديك فاحش خواهد شد. آغا صاحب نادري و فأميل شان چه حد خدمت نمودند؟ تيم مركزي شهر نو تان چه شد؟ قول اششرف غنننني چه شد؟ درباره حكمت كرزي جاسوس اسرائيل وپرانچه كرزي، جلالتمهاب أتمر انگريزي، محب انگريز چه نظر داريد؟ ايا در تيم شما اشخاص مجرب و متنفذ وجود ندارد؟ ايا باز هم تيم شما متشكل إز همان مفسدين اسبق خواهد بود؟ (پس فرق ميان اون تو چيسست بگو) تمام انگريز ها دور و بر تانرا گرفته اند. تيم دلسوز كه إز صدق دل براي شما زحمت كشيده. حيف.
خداوند شما را هدايت نيكي نماهيد. .

>>>   اگر منصوربه پول راضي شود پنج مليون از پول كابل بانك داده ميشود يا از كدام بانك ديگر ؟؟

>>>   اسمعیلیان جهان یک رهبر دارد که شهزاده کریم اقاخان است. نباید کساندیگررا به این سمت منسوب کرد زیرا انها تحت این نام استفاده سؤ مینمایند.

>>>   دلم برای دختر عزیزش میسوزد چقدر تلاش کرد اما بیهده

>>>   مردم میگویند : گربه برای خدا موش نمی گیرد . خوب اگر اینطور نمی بود اشرف غنی برای خدمت به افغانستان چرا این همه سال های گذشته نیامد بود . وعده های گزاف و شغار های انتخاباتی اش را شنیدیم ...... جای تعجب نیست که به هرکه هر وعده داده باشد چون تا حال کرسی و منضب ندیده بود .
نادر کمیاب

>>>   اگر اشرف غنی چند وزارتخانه جدید به وجود بیاور مشکلش حل می شود. حالا که کار و خدمت به مردم مطرح نیست حوب وزارتخانه ها را زیاد کند و پولهای که از خارج می آید بین آنان تقسیم کند. مثلا وزارت پول خوری، وزارت اختلاس، وزارت رشوت گیری، وزارت قوم گرایی، وزارت پشتون، وزارت اسماعیلیه، وزارت ازبک ها، وزارت مهمانی ها ، وزارت سیر و سیاحت، وزارت شرکت سازی های داخلی و خارجی، وزارت قندهاری ها، وزارت کوچی ها، وزارت طالبان، وزارت پاکستان، وزارت عربستان، وزارت... تنها راه بیرون رفت از این مشکل همین وزارت سازی است.

>>>   یک چیز را فراموش نکنید اشرف غنی ناچار است باید با سیدمنصور نادری جوربیاید وسازش کند بخاطریکه انتخابات دیگر درپیشرو است.
اگرسیدمنصور نادری را ازدست بدهد یک ضربه شدید درحساب آرا خواهد خورد بازهم بامیان جگری جنرال دوستم معاون اول امید واری های زیاد وجود دارد هردو به تفاهم برسد چونکه حنرال دوستم چندین مراتب وطن را وخصوصاً صاحب منصبان دولت دوکتور نجیب الله را ازدست مجاهدین نجات داد وگرنه مجاهد وقت گروه حزب جمعیت وشورای نظار همان قسم که کابل وافغانستان را به ویرانه تبدیل کرد وآنها راهم بصورت دست جمعی به قتل میرساند.
جوانان

>>>   خوب شدی بچم سید منصور دیگه هم کاسه لسی کو ....
ملا ازدره شبر

>>>   اگر این مطلب حقیقت داشته باشد به یقین که اشرف غنی مرد فهمیده ودانای است که این دزد چراغ بدست منصور کیان را شناخته است واین مرد در سیاست موفق خواهد بود که مانند سید منصور صد ها دزد وچپاول گر دیگر را جزا بدهد .زنده باد اشرف غنی .
جویا

>>>   یک فاشیست متعصب ملیتگرا بنام فضل الله رشتین که از سفارت افغانستان از کویت رانده شده بود بعد چند مدت خانه نشین دوباره بصدها تملق و چا پلوسی نزد کرزی و بواسط افغان ملیتی ها دوباره در سفارت افغانستان در امارات عربی متحده تعین گردید این فاشیست متعصب را همه میشناسند. گمان نمیرود که آقای رئیس جمهور بتواند از افکار فاشیستی فاشیستهای معلوم الحال افغانستان که در انتظار پیروزی اش بوغ وکرنا را به راه انداخته بودن خود را مستقل بسازد.

>>>   سیاست همین است دوستان، انشالا که حکومت وحدت ملی برای همه کار کند، قوم و قومبازی و تعصب را کنار بگذارند و از گذشته درس عبرت بگیرند.
شهروند..

>>>   اکر این موضوع واقعیت داشته باشد جناب احمد زی کار ی خوب را انجام داده است چرا که مقام وزارت خانها برای افراد بیکفایت ودنباله رو جور نشده است .
شهروند افغانستان

>>>   دروغ است.

>>>   افراد چون سید منصور که خود را رهبر فرقه اسماعیله ها میداند، در حقیقت فریب است که برای مردم میدهد او هیچ سمت مذهبی در فرقه اسماعیلیه ها ندارد. او یک شخص توانا در فریب و دغل بازی است که از نیاکانش به ارث برده است که بخاطر بزرگ نمایی برای اقوام دیگر خود را رهبر اسماعیلیه ها معرفی میکند که سالهاست با همان فریب کاری و کرسی طلبی اسماعیلیه های بیچاره را سلاح دست و زینه رسیدن به اهداف شوم خود قرار داده که گاهی با برادر همسایه اش و گاهی هم با دیگرا اقوام و هموطنانش در جنگ قرار داده تا خود در بستر راحت و کرسی محترم قرار گیرد. سیاست اسماعیلیه های افغانستان یک سیاست بی طرف و بدون حزبی هست که طابع سیاست افغانستان میباشند و هر فرد حق دارد که مطابق به میلش رای بدهد و فرد دلخواهش را انتخاب کند. خلاصه هر که ریس جمهور شد از آن اطاعت کند. من به مثابه یک فرد اسماعیلیه از عموم برادران افغان خود تقاضا مینمایم تا سید منصور را در آهینه اسماعیلیه ها ندیده و در ردیف فریبکاران، قدرت طلبان و حتی ..... قرار دهد.
گروپ جوانان آزادی خواه دایمیرک "بغلان"

>>>   حيف وزارت و ولايت براي اين.... براي زهرا يگان كار در داخل ارگ بدهد.

>>>   نادری فرصت طلب است و به هیج اصول و ارزش سیاسی مقید نیست؛ فقط فرصت طلبی نهاد وی را به عنوان چاپلوس برادران پشتون در طول حیات اش رقم زده است.
احمد الله تخار

>>>   وظیفه زهرا جان باید سکرتر باشد نه بالا تر ازان وبرادرش سعادت مهمان دار زاخیلوال خوب مناسب است .

>>>   دو روز پیش سید منصور همرای حزبش به ارگ رفته بود و‌به زور مهمان شده بودند. اشرف غنی غیر مسقیم گفت: امیدوار هستم که چاپلوسان و کاسه لسان مرا تنها رها کنند.

>>>   جناب ریس جمهور احمدزی درست درک کرده که اگر برای سید منصور نادری قدرت داده شود مانند از ان استفاده ناجایز کرده به چوروچپاول وسایر جنایات دست میزند چنانچه در زمان حک.مت داکتر نجیبالله بصفت ریس تنظیمیه ووالی بغلان چه جنایات نا بخشودنی را نبود که انجام داد منصور نادری متملق چاپلوس عوام فریب وخلافکار به عهدوپیمان نزد مردم شهره خاص دارد تشکر از جناب ریس جمهور که سید منصور نادری را درک درست کرده وکدام قدرت را برایش نداده تا سبب بدنامی حکومتش گردد .

>>>   سلام دوستان عزیز.
بعد من هم در شروع میخواهم با جرحت آغای اشرف غنی آفرین بگویم چون نیک میداند که آغایون همچون سیدمنصور ها با ارباب پیشین خود چی کرد که با آن کند و ثانیآ دوستان خطا نرویم به اینکه هرکس سیدمنصور را بصفت رهبر اسماعیلی افغانستان تلقی میکند در حقیقت جفا بزرگ به قشر عظیم این جامعه است وثالثآ من بصفت یک فرد اسماعیلی خواهش کنم از تمام دوستان که درین سایت خبری دسترسی دارند و مطالب مارا میخواند لطفا سید منصور را رهبر چی تاحتی بصفت یک فرد اسماعیلی تلقی نکنند چون او بل اسماعیلی چی یک لکه ننک در جامعه ما یعنی جامعه اسماعیلی است هرگز اسماعیلی قتل.غارت.تجاوز به حقوق دیگران و دسیسه را بخود مطابق فرمان مبارک حضرت مولای زمان خویش راه نداده وجایز نمیداند بناعآ کیان وکیانی اصلا اسماعیلی نیست وهر کار را که انجام میدهد آنرا به هیچ وجه به اسماعیلیان توجعه نکنید  

>>>   برای زهرا جان، کِسب سابقه، یعنی خدمه اختصاصی درغلگربابا در داخل ارگ، مخصوصاً آن وقت هایکه "نوی بی بی گل" برای دیدن فامیلش به سفر اسرائیل رفته باشد۰ چون زیاد چیغ و فرید زد تا از تقلب ها دفاع کند۰

>>>   جناب نادری با هرکی است اما با هیچ کس نیست این مردکثیر الچهره را همه انانیکه اورا دیده اند شناخت کامل دارد .

>>>   سلام و عرض ادب براى همه دوستان ايكه در اين سايت وارد شدند يا خواندند ويا كامنت گذاشتند، هيچ علاقه اى هم ندارم كه اين نادرى با كى هست و با كى نىيست. اما منحيث يك فرد اسماعيليي افغان و هموطن شما مى خواهم تصحيح كنم كه آغاى نادرى هىچ گونه سمتى در رهبرى اسماعيليان افغانستان نداشته و ندارد و اين يك لقبى است كه از جانب هواداران اش برايش داده شده و تا جاىيكه فهمىيده ميشود خودش هم با اين لقب جا خوش كرده و چندان بدش هم نمى آيد. ثانيأ اينكه در عرف و كلتور متأسفانه جامعه افغان گرفتن اسم اعضاى فاميل، ناموس، دختر و خواهر كسى نه معمول بود ونه مروج، چه شد كه اين همه يكبار وارونه شد و كاسه و كوزه سر چپه، بنأ گرفتن اسم دختر اين آغا دراين جا چه دردى را دوا خواهد كرد و چه را از ما به نمايش خواهد گذاشت. بقيه سروران خود كار خود بهتر دانند.
امين- كانادا

>>>   تمام این همه ګپ ها دروغ معز است جناب آغا صاحب ګرچه تمام حکومت های را که به پیروزی رسانیده تا امروز از کسی ادعای چوکی را ننموده است تمام کار های را که در کمپاین های اشرف غنی انجام داده اند همه وهمه را از پول شخصی خود به مصرف رسانیده وصرف به خاطر ملت افغانستان این همه کار را مینماید تا این ملت چند روزی از شر ظالمان در همان باشد
وسلام

>>>   امروز همه مخالفین جناب نادری از بخل و حسد وکینه که با ایشان دارد همه وهمه ایشان این ګپ هارا میسازد خداوند این همه کینه دوزان را به قهر وغضب خود ګرفتار نماید انشاالله

>>>   وعده های دیروز و کشمکش های امروز
خبر ها حاکی از آنست که از سه روز بدینسو سید منصور نادری رهبر و پیر اسماعیلیه های افغانستان با اشرف غنی تقلب زی ریس منتصب حکومت وحدت ملی ، بر سر تقسیم قدرت گفتگو دارد. قرار معلومات در جریان کمپاین های دور دوم انتخابات بین اشرف غنی و سید منصور توافقات مبنی بر سهم فرقه اسماعلیه در دولت صورت گرفته بود. سید منصور نادری در بدل کمپاین و حمایت مریدانش از کاندیداتوری اشرف غنی خواستار دو وزارت ( وزارت زنان و ترانسپورت ) سه ولایت ( بامیان ، بغلان و بدخشان ) و یک ریاست از سکتور های خصوصی شده بود و این پیشنهاد سید منصور از طرف غنی تقلب زی در دور دوم کمپاین انتخاباتی موافقه گردید. اشرف غنی بعد از مراسم تحلیف که شاه کریم آغا خان رهبر اسماعیلیه های جهان نیز در این مراسم دعوت شده بود ، از فرصت استفاده برده در یک نشست خصوصی با آغا خان بخاطر جلب کمک های مالی توسط بنیاد خیریه آغا خان در افغانستان به گفتگو پرداخت و برای پیش خدمتی از توافق خود و دادن امتیاز به فرقه اسماعیلیه دو وزیر و سه والی یاد آور میشود و آغا خان از این تصمیم غنی اظهار رضایت مندی نموده و به غنی وعده همکاری های دوامدار را میکند و تنها چیزی را که با غنی موافقه نمود این بود ، دو وزیر که به فرقه اسماعلیه در نظر گرفته شده است از طرف شخص کریم آغا خان از شخصیت های با دانش و کار آمد که در خارج از افغانستان زندگی میکنند معرفی خواهد شد.
ولی این توافق غنی خلاف خواسته های سید منصور نادری است ، چون سید منصور نادری در نظر داشت تا در پست وزرات ترانسپورت سید سعادت نادری پسرش و در وزارت امور زنان فرخنده زهرا نادری دخترش را معرفی کند. ولی غنی بر خلاف وعده هایش 180 درجه از سید منصور نادری رو گردانده است تا حمایت کریم آغا خان را بخاطر کمک های مالی از دست ندهد ، حالا دیده شود که این جنجال ها تا کجا ها خواهد کشید.
زمان نشان خواهد داد

>>>   در اشفته بازار قدرت طلبی اقای نادر هرکی دیدگاه خودرا طور ابهام بیان کرده است .درحالیکه حضور امام افخم شهزاده کریم اقاخان هیچگونه علاقه مندی ندارد که افراد واشخاص را به دستگاه دولت توصیه به مقامات عالی کند ولی ازانجایکه جناب غنی وجناب عبدالله شایسته سالاری را در سر لوحه کاری شان بیکدیگر متعهد هستند افراد شایسته را در دستگاه دولت مقرر خواهند فرمود .ولی جناب نادری که فاقد برنامه طویل مدت برای سیاست است افراد واجد شرایط درخانواده خود مطابق هوس خود ندارد .اگر دارد هم با انها موافق نیست .ازینرو افراد بدنام دور وبرش را همه می شناسد که به صد ها موارد اختلاس را دارند ازینرو داوری شما کامنت گذاران راجع به دستگاه امامت بدور از انصاف است وشما صرف متکی به خیالات مضمین و مبهم خود هستید .
تنها زمان است که در کابینه نشان خواهد داد که دربخش وتقسیم قدرت کیها به چشم میخورد ?

>>>   سیدمنصورنادری دنبال چوکی نیست.سعادت نادری فعلابزرگترین تاجرافغانستان است.تمام مصارف کمپاین اشرف غنی را سیدمنصورنادری پرداخته.این افواهات بیش نیست.درکشروهای سرمایه داری حتی درامریکا تمام قدرت نزد سرمایه داران بزرگ است.سیدمنصورنادری ضرورت به چوکی وزارت ندارد.پول دارد.قدرت دارد.مردم دارد.دیگه چی میخواهد.وزارت که هرروز درپارلمان استیضاح شود به چی درری میخورد.کل پشتوانه پولی افغانستان 7 ملیار د دالراست .اما یک شرکت بیمه منصورنادری 24 ملیارد دالرسرمایه دارد.یعنی یک شرکت منصورنادری 3 باردولت افغانستان رامیخرد.دیگه باچنین پول چی ضرورتی به وزارت است.

>>>   سعادت نادری صاحب شرکت بیمه نیست. فقط یک شاخه بیمه را از انگلستان به افغانستان آورده و تمام دارای ها آن شاخه از مردم عام است. سعادت از کانادا و امریکا از مردم جمع کرد به نام سعام. مگر پیسه مردم را خورد و دیگر از سعام و سعامداری خبری نشد. شرکت سعامی مال سعادت نیست و نی مال پدر دغل بازیش.
... از تورانتو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است