فرید: آبادی کشور به وفاداراری 6 تن نیازمند است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۳/۷/۸ کد خبر: 80621 منبع: پرینت

ناهید فرید عضو مجلس نمایندگان گفت: اگر 6 تن از شخصیت های سیاسی که در مراسم تحلیف سوگند خوردند به آن چه که گفتند تعهد داشته باشند و در کنار تعهد هدف مشترکی چون خدمت به مردم را دنبال کنند پیام بسیار خوبی برای ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: اگر کمی بدبینانه نگاه کنیم موفقیت حکومتی که در آن دو طرز تفکر و دیدگاه سیاسی و با دو خط مشی متفاوت و در بسا موارد متعارض وجود دارد آسان نیست و به درایت هر کدام از رهبران و دلسوزی آنها بستگی دارد. امیدواریم که رهبران سیاسی کشور با درایتی که شایسته ی ملت و کشور افغانستان است کشور را مدیریت کنند.

گفتنی است که احتمال موفقیت دو تیم که رقابت بسیار سختی را با یکدیگر داشتند و در این مسیر اختلاف های جدی بین آنها بوجود آمد تا جایی که یکدیگر را متهم به تقلب می کردند بسیار دور از ذهن باشد، هر چند یک مدیریت خوب می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در صورتیکه اختلاف بوجود بیاید این بدین معناست که درایت وکفایت حکومت داری را نداشته اند٬ هر یک این دو تیم نا رضایتی نشان دهند تشنج ایجاد میگردد. این حکومت وحدت ملی از بین رفته و سقوط میکند که بازنده اصلی هر دو تیم میباشد. اینها نهایتاً کوشش کنند که مدبرانه همه مشکلات را با تدبیر لازم مانند یک تیم واحد حل کنند. که بخیر صلاح همه ملت میباشد.
وسلام

>>>   وکیله صاحب یک موضوع مهم برای شما و امثال شما هم تذکر یافته است. که برای شما وکیل صاحب ها خوب نخواهد بود . از این به بعد کمشن کاری کرده نمیتوانید و یک چیز خرابتر که معاشات تان از این به بعد نصف میشود و خرچی دسترخوان تان قطع میشود . وای به حال دلالان مفت خور.
هراتی

>>>   وکلا اگر خود را اصلاح کنــند بسیاری از شوون کشور اصلاح میشود
متوکل کابل

>>>   ما از ریس جمهور جدید خود تقاضامندیم که وکیل صاحبان را دیگر نگذارد هر چه دل شان خواست بگویید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است