بی بی گل، بهتر از خانه و مادر اولادها است؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۳/۷/۸ کد خبر: 80616 منبع: پرینت

اینکه اشرف غنی احمدزی پای خانم اش را در سیاست باز نکند، پانزده میلیون نفر می گویند که سیل کو که این هم مثل حامد کرزی خانم اش را در داخل ارگ پنهان کرد و اگر بیاید و از خانم اش یاد نماید و بگوید که من تقدیر می کنم از تلاش های بی بی گل و او در سیاست های کشور می تواند فعالیت داشته باشد باز پانزده میلیون نفر دیگر صدایشان بلند می شود که چرا زنش را علنی به تمام جهان نشان داد و پایش را در سیاست باز کرد.

عده ای هم می گویند: چرا رولا غنی اینقدر بی هویت شده که این رییس جمهور مرد نامش را به بی بی گل تغییر داده است. برخی هم می گویند: لبنانی است و افغانستانی نیست و از این طور مسایل عجیب و غریب.

می خواهم به تمامی دوستان بگویم که اتفاقا اشرف غنی احمدزی شجاعت زیادی به خرچ داده که از فعالیت های خانم اش را در بین 1200 نفر از مقامات داخلی و خارجی و ملا و طالب و زن ستیز و یک دو جین تفکرات قرون وسطایی یاد کرده است، اصلا شما هم برو یاد کن، مگر کسی جلوی شما را گرفته است.

اینکه لقب و کنیه و نام مستعاری به نام بی بی گل مانده، زمین که به آسمان نخورده است، اصلا چه فرقی می کند که بی بی گل بگوید یا شاگل و ماگل و پری گل و خوری گل و دوصد یا سیصد گل دیگر. بهتر از این بود که اشرف غنی صدا می زد که من از مادر اولادها تشکری می کنم یا اینکه بفرمایند کوچ ما چیز شریفی بوده است و یا هم بگویند ولا مه به خانه گفتم که تو را به مقامات معرفی می کنم.

یعنی بی بی گل بهتر از خانه و کوچ و مادر اولادها نیست که همه از این موضوع زانوی غم را به بغل گرفتند؟ آقای محترم خانم عزیز لطفا کمی واقعبینانه فکر کنید، حالا این رولا غنی آمده بانوی اول کشور شده است معنی نمی دهد که تمام دنیای مجازی و حقیقی را پر کردید از ریشخندی و فکاهی و مسخره بازی. در حقیقت ما ملت فقط به خرابی یک موضوع فکر می کنیم، هنوز رولا غنی را نشناخته بیل و کلنگ را به جانش گرفتیم. بیاییم کمی منطقی تر حرکت کنیم و از نقطه قوت های این خانم بخاطر رفع مشکلات زنان افغانستان استفاده کنیم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد رولا غنی، زن اول افغانستان و قابل احترام میباشد
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   زنده باد بی بی گل (رولا) وموفقیتهای بیشتر را برایش خواهانیم!!
راستگوی

>>>   زنده باد رولا غنی
وطندار از کابل

>>>   اقای مهدی ثاقب
به زبانی ساده و با کمی طنز نکته هایی قابل توجه را در ارتباط با موضوعی که این روز ها بحث بر انگیز شده در قالب یک مقاله کوتاه نوشته اید.جالب بود.
ایرانی از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است