خون خود را فدای وطن می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۳/۷/۸ کد خبر: 80610 منبع: پرینت

مرادعلی مراد: برای سرکوب طالبان و مداخلات بیرونی از هرنوع تجهیزات استفاده می کنیم.

فرمانده عمومی قوت های زمینی به نیروهای مسلح افغانستان دستور داد تا برای سرکوب جنگجویان طالب و مداخلات بیرونی از هر نوع تجهیزات نظامی استفاده کنند و طالبان را به جهنم بفرستند. این افسر ارشد نظامی تشکیل حکومت وحدت ملی را به معنی ناکامی ابدی طالبان خوانده تاکید کرد که ارتش ملی حملات راکتی نظامیان پاکستانی بر بخش های مرزی کشور را فراموش نخواهند کرد.

مراد علی مراد فرمانده عمومی قوت های زمینی که در مراسم فراغت ۷۳۳ سرباز ارتش ملی صحبت می کرد تاکید کرد که برای دفاع از افغانستان هرگونه تجهیزات نظامی را بکار خواهند برد. آقای مراد گفت: پیام، دستور، و هدایت من این است که از تمام تجهیزات در دفاع از حریم مقدس تان، در دفاع از افغانستان سر بلند و با عزت تان استفاده کنید و عزت خواهران و مادران تان را حفظ کنید.

وی هشدار داد که هرگز ۶۸۰۰ مرمی توپی که بالای مردم ولایت کنر پرتاب شده است را فراموش نمی کند. این فرمانده عمومی قوت های زمینی همچنان شکل گیری حکومت وحدت ملی را به معنی ناکامی همیشگی طالبان دانسته و بیان داشت که با وجود تلاش بیش از حد جنگجویان گروه طالبان هیچ بخش از افغانستان بدست طالبان سقوط نکرده است. وی سقوط شماری از ولسوالی های را که طلبان به آن ادعا دارند دروغ و تبلیغات آنان خواند و گفت که طلبان هیچگاهی نمی توانند که این مناطق را سقوط بدهند بخاطری که همین اکنون نیروهای کوماندو دشمنان افغانستان را در مناطق کنر خانه به خانه تعقیب می کنند و به جهنم وصل می کنند.

با گذشت هر روز نبرد علیه مخالفان در افغانستان شعله ور می شود و افسران تازه نفس نیز برای پر کردن خلای نظامیان بین المللی در میدان نبرد وارد جنگ می شوند. در این مراسم که ۷۳۳ سرباز ارتش پس از دوره آموزشی سه ماهه بومی با شعار برای افغانستان خدمت می کنم سند فراغت بدست آوردند و نیز تعهد سپردند که برای کشور شان خدمت می کنند.

یکی از افسران تازه نفس که سند فراغت از این دوره آموزشی به دست آورده بود گفت: هر سرباز آماده است که خون خود و سر خود را فدای وطن خود کند و این وطن را آزاد نگهدارد. این نیروهای نظامی در حالی سند فراغت را به دست می آورند که چند روز قبل بسم الله محمدی وزیر دفاع کشور در یکی از مراسم فراغت افسران نظامی گفت که تا چهار ماه دیگر مسوولیت امنتیی تمامی کشور بدوش نیرو های امنیتی افغانستان سپرده می شود.


عالم خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است