انالله وانا الیه راجعون
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۳/۷/۸ کد خبر: 80608 منبع: پرینت

با تاسف فراوان روزدوشنبه 7میزان 1393 سه تن از فرزندان ولایت بدخشان، در جریان وظایف امنیتی در شهر کابل، به شهادت رسیدند، به جوانان که به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند، فردوس برین راازبارگاه خداوند بزرگ تمنا می دارم و به بازماندگان شان، تسلیت عرض نموده به همه آنها صبر فراوان از بارگاه قادر توانا التیجا می کنم.

یک تن از این جوانان به نام جاوید فرزندگل جان تنها می باشد، تنها، یکی از سابقه داران اعضای نهضت اسلامی در ولایت بدخشان بوده و در دوران جهاد ، او فعالیتهای زیادی را در میان صفوف دشمن در شهر فیض آباد انجام داد و در امر ذهنیت دهی نسل جوان در شهر فیض آباد به ارتباط جهاد و مجاهدان، مبادرت می ورزید، تنها، از پیشکسوتان مطبوعات در بدخشان بوده و در جامعه فرهنگی ولایت بدخشان چهره آشنا و در میان فرهنگیان بدخشان، از احترام ویژه ای برخورداراست.

هر چند تنها، پس از پیروزی مجاهدان و ورود آنها به شهر فیض آباد، با رفتارها و عملکردهای برخی از فرماندهان جهاد که در مغایرت با آموزه های اسلامی و اهداف و مقاصد جهاد انجام می یافت، شدیدا رنج می برد و نارضایتی خود را بطور علنی ابراز می کرد و به اصلاح آنها بوسیله زبان و قلم خود همت می گماشت.

موصوف به بنده ارتباط نزدیک داشت، او به اسلام متعهد و به اهداف و مقاصد جهاد وفادار می باشد،خداوند بزرگ بوی صبر واستقامت نصیب کند، من بدین وسیله خود را در غم او شریک دانسته، تاثیرات عمیق خویش را ابراز می دارم.

صبغت الله ثایق


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند شهادت شهیدان مذکور را قبول درگاه خود گرداند وبه خانواده های شان صبر جمیل عنایت فرماید وقاتلین انها را به سخترین عذاب الی گرفتار کند امین یا رب العالمین .
سید هاشمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است