آغاز کار ساخت 74 سرک فرعی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۳    ۱۳۹۳/۷/۷ کد خبر: 80555 منبع: پرینت

کار ساخت 74 سرک فرعی در ناحیه چهارم آغاز گردید.

كار ساخت 74 سرک فرعی از پروژه بهسازی، پيش از چاشت روز چهارشنبه، دوم ميزان در گذر بره كی شهر آرا مربوط ناحيه چهارم با قطع نوار توسط محمد يونس نوانديش، شهردار كابل آغاز يافت.

در محفلی كه به همين مناسبت در آن ساحه تدوير يافته بود، شهردار كابل، پادشاه خان نماينده مردم در شورای ولايتی، محمد انور اصولی، ریيس ناحيه چهارم، غلام رسول نوابی، ریيس برنامه انكشافي شهركابل، متنفذان، وكلای گذر و ده ها تن از اهالی منطقه اشتراک ورزيده بودند.

در اين محفل شهردار كابل پيرامون كار بهسازی سرک ها در نواحی مختلف شهر و افتتاح پروژه ها يكی پی ديگر صحبت همه جانبه نموده و از مردم خواهان همكاري با شهرداری كابل شد.

بعد محمد اسحق انوری به نمايندگی از اهالی ساحه متذكره صحبت نموده و از كاركرد هاي شبانه روزی شهرداری كابل به قدردانی ياد آوری نمودند. سپس غلام رسول نوابی، صحبت نموده گفتند اين پروژه كه 74 سرک فرعی خورد و بزرگ را احتوا می نمايد به طول 7،52 كيلومتر و عرض متوسط 2،5 متر از مواد كانكريتی اعمار می گردد، اعمار آبروها به طول 8،26 متر، ديوار استنادی به طول 180 متر، پنج عدد پلچک كانكريتی سيخ دار، 237 متر پلچک فلزی شامل اين پروژه مي باشد.

همچنان ايجاد سيستم تنظيم كثافات نيز در نظر گرفته شده است. قيمت مجموعی اين پروژه 38 میلیون و 219 هزارو 580 افغانی برآورد گرديده و توسط شركت ساختمانی آصف خان، در مدت 11 ماه تكميل می گردد.


نواندیش


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر عوض جمله پیش از چاشت یا بعد از چاشت قبل از ظهر و یا بعد از ظهر را استفاده کنید که داخل وزن و قافیه هم است بهتر خواهد بود از قرنها در کتب مدارس و دوائر دولتی جمله قبل از ظهر وبعد از استفاده میشد اکنون بعضی اشخاص قدعلم کرده اند که آب را، از شیر و موی را از خمیر جدا میکنند. چرا تا اینحد در مقابل کلام عربی که کلام خالق مخلوقات است شما ضدیت میکنید. شما به کردار وعمل عربها نگاه نکنید از الفاظ خداوند و رسول مبعوث اش نفرت نکنید{ بقول بعضیها رسول اکرم اظهار داشته که > أنا من العرب و لكن العرب ليس مني} شما هر چند کوشش کنید نمیوانید گفتار تان خالی از حرف عربی باشد. اگر باشد آنهم بی مزه و بیمفهوم خواهد بود.
ح. م{ن}

>>>   نواندیش حال نمیتوانی باین حرکات نمایشی وفلمی در چشم مردم خاک بزنی کرزی را فریب داده بودی ده ها ملیون دالر را به ترکیه انتقال داده یک متر سرک بصورت اساسی و درست بصورت استندرد جو کنی از خانه های خود سر در دامن های کوه ملیون ها دالر را از مردم رشوت گرفتی رمانیکه باران شود از کوه گردانه باغ بالا کوه عقب سینما بهارستان کوه ده افغانان تمام کثافت و کار کردکی ایت در سرک ها نمایش داده میشود ای نواندیش پلید صد ها ملیو دالر را تلف کردی جنایت بزرگ درحق مردم انجام دادی خود و فامیل خو را در ترکیه صاحب تجارت خانه سوپر مارکیت ساختی از چور شیر پور هم بی بهر نماندی آب های تحت الارضی کابل را با اجازه دادن چاه بدرفت با گرفتن چندهزار دالر برای همیش آلوده با باکتریا ساختی چون شخصس مسلکی نیستر درین رشته درس نخواندی عمدآ جنایت را در حق مردم شریف کابل مرتکب شدی حال نوبت حساب است باید پول پول از نرد شخص شما حساب گرفته شودو علنی محکمه باید به خاطر عدالت ووعده که رهیس جمهور و همکاران شان به ملت داده چرا دیکر لوای سارنوال که دوسیه هایت را با گرفتن نمره زمین و دهن دروازه لوی سارنوال را از چاپلوسی قیر می نمودی گذشت کرزی هم حمایه گرت تاریخ زده شده.
حاجی صبور

>>>   رهیس جمهور و معاونین شان در محضر عام قران خوردن معلوم شود در مقایل نواندیش واقعآ سرک ها شهر رابسیار خراب ساخته یکماه بعد سرک ها خراب میشد شاروالی کابل یک شهردار فامیلی خود ساخته بود مردم از کار های بی کیفیت وی بسیار نا راضی است باید در یک محکمه خاص نواندیش محاکمه گردد.
نظر محمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است