میدان هوایی کابل به نام حامد کرزی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۳/۷/۷ کد خبر: 80538 منبع: پرینت

میدان هوایی کابل باید به نام حامد کرزی مسما شود.

اعضای نمایندگان مجلس در جلسه روز یکشنبه با اکثریت آرا تصمیم گرفته اند تا فرودگاه هوایی کابل به پاس خدمات و زحمات 13 ساله حامد کرزی به عنوان رییس جمهور کشور به نام وی مسما شود.

آنان از حکومت جدید خواستند تا این تصمیم را عملی کند.

حامد کرزی 13سال به عنوان رییس جمهور برای کشور افغانستان خدمت کرد و این حکومت دستاوردهای خوبی را نیز به همراه داشته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این فاشیستان را وقت دهیم فردا نام اولاد خودرا نیز کرزی و حمید گل خواهند گذاشت یک دست نشانده رفت دیگری آمد آیا نام های تاریخی این وطنر ا به این شاه شجاعان مسمی کنیم؟ این یک جفا با افغانستان و مردم است.

>>>   پیشنهاد : هر ریس جمهور که آمد اوغانستان را به نام او سند بزند تا نوبتش تمام شود .این طوری یک تنوعی هم حاصل می شود . یک رکورد به کتاب گینس از سویی کشور ما اضافه می گردد
بهلول

>>>   اعضای پارلمان ب به کمک کرزی ازطریق تقلب به پارلمان راه یافنتد و حالا دین خودرا ادا مکیند. جای تاسف وشرم است
دانا ازدهی دانا

>>>   مجلس نماینده ګان تصمیم بجا ګرفته حقش است که مسمی شود کسانکه خون مردم افغانستان ریختند به نام اونها میشود چر ا به نام کرزی نه شود ؟
فضل

>>>   یک پیشنهاد بسیار علیست و مردم باید از زحمات وی به شکلی که باشد سپاس گذاری کنند و این کار به نظر من یک تحفه بزرگ برای وی از طرف ملت قدر شناس افغانستان خواهد بود امید است تا ریس صاحب جمهور منتخب کشور هرچه عاجلتر این فرمان را صادر نماید من از همین حالا برایش تبریک میگویم و از انعده نمایندگان منتخب مردم که این پیشنهاد را نموده اند نیز ابراز سپاس میدارم.

>>>   نی نی نی نی نی نی نی هرگز نی،
نام میدان هوایی بین‌المللی کابل مقبول است.
او اطرافی ها، همه چیزما مردم کابل را از ما گرفتید.
نا م کوه های ما را تغیر دادید،از برای خدا،حالی در جان میدآن هوای شروع گردید

>>>   این پیشنهاد به خاطر این است که عکس احمد شاه مسعود را از آنجا پس کنند.

>>>   کابل غیر از همین میدان هوائی چه چیزی بنام خود دارد که این را هم از آن جدا می کنند . خوب است یک چهار راهی را بنامش کنند تا دل طرفداران کرزی صاحب هم خوش شود. ولی نام تاریخی کابل را از رنگ نیاندازید.

>>>   ميدان هوائي بگرام بايد به نام پارلمان به پاس قاچاقبري شراب فروشي تجارت كميشن كاري وغصب شان در طي اين سالها مسمي شود

>>>   پارلمان خو هیچ وقت کدام کاری موثری را برای این ملت بیچاره انجام نداده ...... حال دانستن که مردم از آنها ناراض هستند و کدام شهکاری به آنها صورت نگرفته ... و حال میگن که بیا کاکا کرزی را از خود کنیم ...
م.ف.ن.ر از ایالات متحده پنجشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است