پیروزی تیم تحول بدون حضور دوستم ممکن نبود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۱۵    ۱۳۹۳/۷/۵ کد خبر: 80403 منبع: پرینت

اعضای حزب جنبش با اشرف غنی احمدزی در محفلی دیدار کرد.

وی در دیدار با اعضای حزب جنبش افزون بر سپاس گزاری و تشکر از حامیان تیم تحول و تداوم گفت: پیروزی تیم تحول و تداوم بدون حضور عبدالرشید دوستم ممکن نبوده است.

محترم اشرف غنی احمدزی اتفاق، اراده مستحکم و نیت پاک تیم تحول و تداوم را دلیل به نتیچه رسیدن این تیم دانست.

وی می گوید: ما وعده نکرده ایم بلکه پیمان بسته ایم. وعده قابل تغییر و پیمان غیر قابل تغییر است. همچنین معتقد است که افغانستان در آینده مرکز سرمایه گذاری ملی و بین المللی خواهد شد.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من به صفت فرزنداوزبیک به برنامه رای دادم چون به نظرفردموکرات ملت مطرح نیست بلکه شایستگی مطرح است. صداقت کنیدصداقت میکنیم.
قره

>>>   من به عنوان تبعه افغانستان وادم بی طرف خجالت میکشم که تیم داکتر اشرف غنی خودرا پیروز اعلان میکند مردم افغانستان در سر شان مغز است کاه نیست ونیز چشم دارند وما مشاهده کردیم که تیم اشرف غنی تقلب گسترده کرد ...
اینجنر احمد

>>>   قره تمام گفتار تو است مسقره کدام برنامه اشرف غنی در سیزده سال ریس جمهور حامدکرزی همه کاره در حکومت کرزی صاحب بود چه دستاورد دارند بجز فساد اداری وغصب املاک دولتی وحتی مردم بی امنی وبی امنیتی وفقر وناداری وبالاخره تقلبکاری در ارای ملت دیگر کدام دستاوردی است بفرمایید بگوید غریب غریب تر شد و قاچاقچیان چون ظاهر قدیر وحمید لالی وامثال ان مالک ملیون ها دالر از راه های نامشروع گردیده اند بیکار مردم ستمدیده مشکلات دیگری است سالی که نیکواست از بهار ان پیدا است ریس جمهوری که به رای تقلبی خلاف خواست ملت بالای مردم حاکم شود واضح است که در کار خود ناکام است و انهم که ریس جمهور توافقی وعده خلاف و هزار چهره و معاون اولش بی سواد و معاون دومش بی کفایت ناکامی ان در دو وزارت شاهد مدعاست شایستگی این تیم در چه خواهد بود .

>>>   جای بسیار شرم و خجالتی است که تیم اشرف غنی حرف از برنده شدن میزنند در حالیکه همه میدانند که اشرف غنی با تیمش ناکام بود همین امریکا بود که اورا بخاطر اهداف شوم خود به قدرت رساند . یعنی 5 سال دیگر در 260 سال زمامداری (دست نشانده ها) برادران اوغان اضافه گردید . خداوند خیر وطن مارا پیش کند.

>>>   جناب صاحبنظرسومی ! به یقین که هردو تیم حزب فراگیر ملی ندارند و هردو پاک دست و پاک قلب مناسب را بسیارکم دارند ولی آنچه برایم خسته کن بودچرا حزب جمعیت به چپاول دست زد ؟ غنامندی جمعیتی ها شاهد این مدعاست . اگرآرمان واحدمیداشت چرا پارچه و تجزیه شد ؟ چرابه صفت فرزند این خاک مسله تفوق ملی را مطرح کرد ؟ چرادرافغانستان طرح خراسان را درنظردارددرحالیکه تمام افغانستان ازماست ؟ چراباوچودیکه آقای استادعطابی شک بیموجب دارا شدند اما نسبت به اوزبیک و سایر ملل روی خوش ندارند ؟ چرا یکه تاز اند ؟ همچنان تیم جناب داکترعبدالله نظام پارلمانی میخواهند درحالیکه برای وجودنظام صدارتی احزاب قوی سرتاسری ایجاب میکند اگراحزاب قوی سرتاسری وجودنداشته باشد کشوربیدرنگ تجزیه و پارچه پارچه میشود . شرط نیست که نظام مشابه انگلستان را کاپی کنیم درحالیکه نظام ملوک الطوایفی داریم پس این طرح جناب عبدالله برای فعلا قابل تطبیق نیست امادرآینده بهترین طرح برای کشورماست .اضافه ازین سرتانرا به درد نمی آورم من درنظرات خودکدام چوکی درنظرندارم چون فعلا چوکی ندارم درکارشخصی هستم و آینده هم قصداشغال چوکی را درسر ندارم بایک طرح معین ایدیولوژیکی ابرازنظر میکنم . امیداست درابراز نظر حوصله مندانه مناظره کنید تا وحدت فکری بین همگی مابوجودآید . اگرچشم پت بخاطر کدام چوکی مناظره داشته باشید بروید براه تان و فرصت دیگران ضایع نشود .
قره

>>>   من به عنوان افغان و تبعه این کشور خجل ام که دوستم بر سر خبره ګان این مرز بوم با زبان بسته اش حاکمیت نماید و مردم دیګر کشورها بر سر همه افغانها بخندند.
رویا
بدخشان

>>>   پیروزی غنی احمد زی با حضور دوستم خان هم ممکن نبود بلکه فقط با آرای گوسفندی امر خیل و اجبار اربابان آمریکایی ممکن شد.... این کشور تا بحال کدام روز خوشی ندیده و روی دموکراسی در انتخابات را هم ندیده و هیچ گاه انتخابات سالمی نداشته است و در کتاب گینس باید این افتخار ثبت شود!
حق گو

>>>   بابا همه این را می داند که اقای اشرف غنی با تقلب ریس جمهور شده

>>>   اشرف غنی زمانی که به قندهار رفت، به مردم گفت که من به شما وعده داده بودم که بندی های شمارا از بگرام آزاد کنم. من به این وعده عمل کردم.
اما اقوام و ملیت های ازبک و ترکمن را بنام ترک تباران یاد میکند، که کلمه تبار را در فارسی به نظر بد میبینند. از طرف دیگر میگوید که من باترکتباران پیمان کردم که افغانستان را آباد میکنیم. آباد شدن افغانستان برای آنها چه میدهد؟
پیمان میبست که در روی دریای آمو بند برق میسازم که تمام منطقه ازبک نشین و ترکمن نشین را از نعمت برق مستفید میسازم و تمام زمین های شان را توسط کشیدن کانال از دریای آمو آبیاری میکنم. سواحل دریای آمو را دیوار استنادی میگیرم که زمین ها و خانه هایشان را آب نبرد.تمام خانه هایشان را با گاز طبیعی خود شان تسخین مکنم. برایشان دانشگاه ها،مکاتب،شفاخانه ها، تاسیسات دولتی،پارک های تفریحی،ورزشگاه ها و ده ها ضروریات دیگر شان را مهیا میکنم.

>>>   اینجینر صاحب احمد من در بسیاری ازابراز نظر هایت مطالعه نمودم همین کلیمه را وانمود کردی که بی طرف هستی او برادر توچطور بی طرف هستی که بار بار کمیسون مستقل انتخابات باربار اشرف غنی را مخاطب قرار میدهی توخدایت کمتر سرته به گریبان وفکر بکن که تیم اصلاحت تقلب نکرد.تقلب خو هر دو تیم تا نهایی درجه کوشیدندکه تقلب کنند وکردند ولی در بین دو تقلبکار یکی خو برنده اعلان میشد یادرهمین شش برج که در سردرگمی زندهگی را پیش بردیم هنوز دل تو انجینر بی طرف یخ نکرد.اینرا گفته میتوانم که خودت شب وروز در اطاق نشستی بیرون از خانه نمیبرایی ویا در خارج از وطن افتیدی واز دل گرمت خوده بی طرف جلوه دادی .درین شرایط اساس ازینکه به زخم ملت افگارت ملهم بگذاری اضافه نمک پاش میدهی . اینرا فعلا طفل هفت ساله ات هم میداند که گاوسیاه وشیرش سفید است.اگرمسلمان هستی ونمازهارا ادا میکنی اینرا دعا کن که توافی که بین دوتیم تقلبکار که به امضا رسیده پایدار باقیبماندورنه چه بلایی راتیم اصلاحات بالای ما خواهد اورد.که باز انهای را که در سرش مغز است چه گل هارا به اب خواهیم داد.بیاکه انجینر صاحب یک فکاهی برایت بگویم یا سرگذشت در زمان طالبان رونده جلال اباد بودیم که یک لالاهندو همرایم همسفر شد در نصفه راه دوطالب موتر را توقف داده و لالا از پیش ما پاین کرد. ازاینکه همسفرم بود من بالالا پاین شدم از موتر دورترطالبان به هندو گفتندکلمه دی ووایه .هندوگفت من کلمه شما را یاد ندارم به من یاد دهید که من بخوانم طالبان به یک دیگر سیل کردند وخودشان یاد نداشتند به هندو گفتند برو که پیرت زوراور بودورنه مغز هایته باد میکردم.حال امدیم به این موضوع که دعای کدام انسان نیک اجابت شده خواهد باشد ورنه چه بلای نمیبود که سرما نمیامد .توخفه مشو صرف دعایت کاراست.
از طرف احمد غمگین از دایکندی.

>>>   کاملاً حقیقت دارد:-
اشرف غنی با رای جنرال دوستم پادشاه ساز ریس جمهورشد دوستم نه تنها اشرف غنی راپیروز ساخت بلکه حامد کرزی را هم پیروز ساخت ودرآینده هم از هرکاندید حمایت کند او کاندیدبدون شرط برنده انتخابات است.(((زورکاکا است انگور به تاکها است)))
سیدثمرالدین"سنگر"

>>>   بعداز اشرف غنی چوکی ریس جمهوری به ملیت اوزبیک میرسد به هر صورت بعداز اشرف غنی ریس جمهور افغانستان ازمردم اوزبیک خواهد شد چونکه عبدالرشید دوستم آنها را به وحدت ویکپارچگی دعوت کرد وهمچنان اوزبیکها دارای اتحاد واتفاق محکم میباشد. هرقوم که دارای اتحادواتفاق باشد ولو که تعدادکم هم باشد ازهمه قوی میباشد.
پشتون قندهای

>>>   به نظر بنده چور و چپاول غصب زمین های دولتی فساد مافیا تماما در تیم دبل عبدالله بیشتر از اشرف غنی است و به همه معلوم است که کی چی کرده ولی اشرف غنی و جنرال صاحب نسبت به انها خوبتر و معقول تر است زیرا اگر تقلب شده هردو تقلب کرده ولی اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور است و هم منتخب است اگر کسی قبول کند یا نه به هر حال دبل عبدالله با لچری خویش شامل حکومت کرد زیرا دانسته بود که بازنده است
شغنانی کابل

>>>   بدون شک جنرال صاحب یکی از شخصیت های ملی و مطرح کشور است و در طول تاریخ در تحولات افغانستان نقش داشته و بعد از این نیز خواهد داشت.

>>>   جنرال صاحب در زمان دوکتور نجیب زیاد فعالیت نمود در ان زمان لوګر کندهار کابل پغمان میدان ........کلا تصفیه چور وچپاول ګردید و... های ان درتمام دنیا انعکاس یافت وامروز معاون اول میباشد وای افسوس به این دولت .

>>>   به رویا بدخشان ...
کسی که به دوستم توهین کند بزدل وکوردل است.
شهروندان

>>>   غنی کوچی بطور نامشروع از طرف پاکستان -اسراییل -انگلیس و امریکا تحمیل شده- نه دوستم ویا به اصطلاح پشتونهای ما کلم جم.
اکثریت ازبیکهای روشنفکر و مجاهد به داکتر عبدالله رای دادند -بشمول خودم
خدایقل از میمنه

>>>   در افغانستان یک نر وجود دارد آنهم جناب دکتور اشرف غنی احمد زی است خلاص....
م.ش از هرات

>>>   باسلام به همه هموطنان عزیز:
رای به جناب داکتر اشرف غنی احمدزی رای به مهارت ، شایستگی و فهم و درایت است شما تیم تحول وتداوم را بنگرید که همه روشنفکران و دلسوزان وطن در ان جمع شده اند انشاء الله افغانستان منبعد با درایت و پشتکار این تیم شاهد روز های خوش ترقی و آبادانی خواهد بود . از تمام شما هموطنان عزیز وگرامی خواهشمندم که از جرف های تخریش کننده و تحقیر امیز به ملیت های یکدیگر که همگی باهم براد استین خود داری کنین درست است که همگی اشتباهاتی داشته اند ولی این دلیل شده نمیتواند که ما یک ملیت بزرگوار را بخاطر یک نفر توهین کنیم .بهتر است به رسن الهی چنگ بیاندازیم و پراگنده نشویم . (واعتصمو بحبل الله جمیعا" ولاتفرقو) اگر مسلمان استیم . بااحترام

>>>   کسیکه قدر جنرال صاحب دوستم رانمیداند قدر خودش را هم ندانسته
کرام الدین اوزبیک

>>>   آیه شریفه ( واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا) به مسلمانان میگوید حول محور قرآن و رسول خدا و اهل بیت علیهم السلام وحدت کنید و در مقابل یهود و نصاری نه این که حول محور یهود و نصاری( آمریکا و انگلیس و اسراییل) در مقابل مسلمانان وحدت کنید....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است