حذف از بازی‌های اسیایی به دلیل حجاب اسلامی!
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۲۱    ۱۳۹۳/۷/۳ کد خبر: 80267 منبع: پرینت

تیم ملی بسکتبال زنان قطر به دلیل درخواست بازی با حجاب اسلامی از دور مسابقه‌ها کنار رفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسوولان بازی‌های آسیایی از بازیکنان این تیم خواستند در جریان بازی حجاب نداشته باشند. این درخواست از سوی بازیکنان تیم قطر رد شد. تیم ملی بسکتبال بانوان قطر امروز با تیم مغولستان بازی داشت که این بازی انجام نشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید همه ملت های مسلمان این بازی را تحریم کنند خوب است اگر این بازی آسیایی در یک کشور مسلمان انجام شود همه کفار چینیایی و ژاپنی و کوریایی را مجبور کنند تا زنانشان با حجاب ورزش کنند و اگر حجاب نداشتند محذوف شوند.

>>>   این عمل بسیار زشت بوده است حجاب از دین ما مسلمانان است باید کشور های مسلمان متحد شده و اعتراض خود را به گوش چین و ژاپن و کوریا برسانند و در صورت صلاح به اعترا بازی ها را ترک کنند

>>>   کشور ایران همه بانوانش با حجاب در رشته های ورزشی شرکت مینمایند و حتی چهار مدال طلا و نقره و برنز هم به ارمغان آورده اند و باعث تبلیغ حجاب برای مسلمانان استند مسیولان کوره ای هم کدام غلطی نتوانستند بکنند حتی در مسابقات جودو یک بار ورزشکار زن ایرانی با چادر مشکی رفت روی سکو و مدال طلا گرفت کور شود چشمی که نتواند ببیند خداوند همه ورزشکاران زن مسلمان ایران زمین که با حجاب وارد صحنه ورزشی میشوند را یاری کند که باعث تبلیغ دین مبین اسلام میشوند.زنان مسلمان به غرب و شرق ثابت میکنند ورزش را برای سلامت روح و جسم میخواهند نه برای هوسرانی و شهوت رانی مردان هوسباز.
حق گو

>>>   نمي دانم شايد قطر نفوذ در اسيا ندارد يا مسئولينش نمى خواهند که حجاب داشته باشند
در صورتى که ايران در رشته بسکتبال همين الان مسابقات اسيايى را باشند حجاب دنبال ميکنند
اندىساىروس

>>>   مسابقات آسیایی چهار سال پیش در دوحه قطر برگزار شد که با بی حجابی کامل کشورهای شرق آسیا همراه بود و کدام غیرت اسلامی در مسیولان قطری در برابر بی حجابی و بی پوششی زن ها وجود نداشت امروز قطر متوجه اشتباه خود میشود که کفار به بی دینی خود پایبند تر استند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است