پایان درگیری دانشجویان در دانشگاه بدخشان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۳/۷/۲ کد خبر: 80208 منبع: پرینت

مقام های دانشگاه ولایت بدخشان از پایان خشونت های به وجود آمده میان دانشجویان در این ولایت خبر می دهند.

خسرو نظری رییس دانشگاه بدخشان گفت: مشاجره لفظی میان دو دانشجو دانشگاه این ولایت دلیل اصلی خشونت به وجود آمده در این نهادعلمی می باشد.

آقای نظری می افزاید: وی شب گذشته در یک سفر رسمی به كابل آمده است و چند تن محدود از دانشجویان پس از درگیری لفظی میان دو تن از دانشجویان دانشگاه بدخشان، با استفاده از خلاء به وجود آمده، با هم درگیر شده اند كه پس از یک ساعت دوباره وضعیت تحت كنترل در آمده است.

آقای نظری گزارش های مبنی بر زخمی شدن شماری از دانشجویان را رد نمود و گفت: مسوولان دانشگاه این ولایت دو تن را كه عامل این رویداد اند به نهادهای مسوول دولتی جهت بازپرسی معرفی كرده اند. رییس دانشگاه بدخشان اطمینان می دهد كه دانشجویان دوباره در یک فضای مطمین و آرام به دروس شان ادامه می دهند.


قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جوانان افغانستان ګذشته بی غیرتی و بی تفاوتی داشته اند در طول سیزده سال برا ی حق غریبان و بی امنیتی و اعمال طالبان کافر و رشوت و فساد و بی کاری و بی عدالتی و قتل مردم بی ګناه و دزدی و اختطاف و غیره مجادله تکردند و متعلمین دانشګاه با خوردن قروانه بی غیرتی هج فعال نبودند این جوانان بی تفاوت و بی غیرت باید در حکومت جدید نظر به اعمال کذشته سهم داده نشود شما جوانان بی همت در سر کلمه دانشګاه و پوهنتون می خواستید نفاق را بین اقوام بیندازید و برای پاکستان ... جاسوسی کرده و می کنید و از انقلابات دنیا و بهار عرب چیزی یاد نګرفتید...
بصیر نظری

>>>   دانشگاه باید مرکز ایده های وجریانهای اصلاحگرایانه وتولید فکرودانش باشدکه این موضوع در دانشگاههای ماهنوز نیامده است .
نواندیشان بلخ.شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است