جلسه رهبران و سران قومی و نامزدان در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۳/۶/۲۸ کد خبر: 79867 منبع: پرینت

رییس جمهور کشور رهبران جهادی و سران قومی هماهنگ با ارگ و روسای قوای سه گانه را برای بررسی وضعیت انتخابات و نامزدان ریاست جمهوری به ارگ ریاست جمهوری دعوت نمود.

در این جلسه که حضرت صبغت الله مجددی، پیر سید احمد گیلانی، عبدالرب رسول سیاف، معاونان ریاست جمهوری، قاضی القضات، روسای مجلسین شورای ملی، نعمت الله شهرانی، قیام الدین کشاف، حاجی دین محمد، محمد اسماعیل خان و گلرحمن قاضی حضور داشتند، موضوعات مربوط به انتخابات و گفتگو های میان نامزدان ریاست جمهوری مورد بحث قرار گرفت.

بزرگان حاضر درجلسه از به درازا کشیدن پروسه انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی نموده و تشویش های مردم افغانستان را از این ناحیه مطرح نمودند.

بزرگان جهادی و سران قوای سه گانه دولت از به نتیجه نرسیدن مذاکرات میان نامزدان ریاست جمهوری ابراز نگرانی شدید نموده و تاکید کردند که باید بزرگان افغانستان هر چه زودتر با کاندیدان وارد گفتگو شده و انها را تشویق نمایند تا قبل از اعلان نتایج انتخابات به توافق برسند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا بزرگان حاضر در جلسه، صبح جمعه با هردو نامزد نشست نموده، برای رسیدن به یک نتیجه فوری و سریع با آنها همکاری نمایند.

رییس جمهور و معاونان ریاست جمهوری از این تصمیم بزرگان کشور استقبال نموده و به آنها وعده هرنوع پشتبانی را در این راستا دادند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اسکتلند بیک تیم متخصص کار آزموده انتخابات ضرورت دارد که بتواند کاسه راست را به هر نیرنگ که یاد دارد چپه کند. قرار نظر سنجی بین الملی تیم کمیسون انتخابات و کمیسون شکابت انتخابات افغانستان به رهبری یوسف نورستانی امر خیل نوری همه دار و دسته هر دو کمیسون درین باره تخصص و خوب ترین شده می تواند کاسه چپه را راسته کند حتی حاضر هستند در مقابل دالر صد قران ناحق را بیک لنک بخورند نتیجه را حتی می تواند یک سال بعد اعلان کند.
دولت اسکتلند حاضر است به هریک ازین ها یک خانه قشنک همراه موتر مودل روز به همه امکانات برایشان دهد با مبالغ هنگبت پوند تاکی زنده هستند معاش یک صد هزار پوند به هر یک شان دهدقرار است دراینده نزدیک از دار و دسته انتخابات کمیسون انتخابات افغانستان و استخاره گری شان رسمآ دعوت و قراداد امضا میشود کاری خود را شروع کند نتیجه انتخابات یکسال بعد اعلان کند صندوق ها را از قبل پرکندبارای تقلبی هر نفر چند مرتبه رای داد و هم استخاره و مداری گری خود را کند تا فغان مردم برآید هر روز وعده دهد دروغ بگوید هزران مستوفی بین المللی رد حساب را نیابدکرزی خرم و مولوی کشاف روبا کهنه کار فیضی جان هم باشد ورنه خرم خفه میشود بالاخره از شورا علما و جان کیری و نماینده خاص ملل متحده می تواند هم اشترک کند همه گیچ شوند تا جهان بفهمد انتخابات یعنی چه افغنانستان بیچاره باز تنها می ماند به یک حساب برای افغانستان خوب خواهد بود از شر این تقلب کاران خلاص میشود..
حاجی صبور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است