اصلا تمام گناه از این پارلمان است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۳/۶/۲۷ کد خبر: 79837 منبع: پرینت

اصلا تمام گناه از این پارلمان است، بعد از رخصتی های زمستانی و تابستانی و خزانی و بهاری و دیگر رخصتی ها می آیند و یک بحثی را راه می اندازند که چرا افغانستان ناامن شد، خُوب، آدم حسابی افغانستان ناامن است حالا می خواهید اعترافات اینها را بگیرید که مثلا چه شود؟ در حالیکه به دو طرف معلوم است که نقشه ها از کدام کشورها طراحی می شود.

آقای بشردوست هم می آید و به وزیر دفاع می گوید تو سخنگوی ملاعمر هستی، وزیر دفاع هم ناراحت می شود و یک جمله چهار کلمه ای را چهل بار تکرار می کند که بشردوست تو جاسوس بیگانه هستی. بشر دوست هم از صحن پارلمان می رود و می گوید که شما قاتل هستید. فکر می کنم خون هر دو نفر آنقدر به جوش آمده است که باید آتشش را خاموش کرد، بعد از رفتن بشردوست جنجال بین خود وکلا می شود. قریب بود که کله یکدیگر را با بوتل های زرهی آب بشکنانند.

آقای ابراهیمی هم خونسردانه می گفت: آقا جان هیچ کس حق ندارد به یکدیگر توهینی کند که این نصیحت رییس جرگه از جمله نصایح لقمان حکیم به شمار می رود که در نوع خودش در یک دهه گذشته بی نظیر است یعنی نباید توهینی کنند.

البته وزیر دفاع هم حق داشت، آقای بشر دوست آقای وزیر را سخنگوی ملاعمر کشید در حالیکه آقای محمدی به مدت بیست سال علیه ملاعمر تیشله بُرد که نمی کرد حتما با تمام توان می جنگید؛ چطور می شود که سخنگوی ملاعمر باشد بعد اگر هم باشد آیا خود ملاعمر این موضوع را تایید کرده است یا نه و یا اینکه جاسوسی بشردوست برای بیگانه بوده یا صرفا بخاطر رضای خدا و پیامبر جاسوسی می کرده است.

ریشخندی خو نیست که هر کسی هر چیزی بگوید.

در نتیجه آقای وزیر دفاع رو به وکلا کرد و گفت که این آدم یعنی بشردوست ما را قاتل می گوید و نه از اسلام می فهمد و نه آیت قران را می تواند بخواند و باید برود پیش یک ملا که او را فلک کرده قرآن یاد بدهد، ما خون دادیم بخاطر دفاع از مردم، ما جانمان را می دهیم بخاطر همین وطن است اگر نه اولادهایتان را روان نکنید.

به نظر من این پارلمان باید از ریشه کنده شود. یک چیز جور نمی کنند صد چیز را خراب می کنند حالا بیچاره جان کری مجبور است بخاطر آشتی بسم الله محمدی و رمضان بشردوست به کابل بیاید و نتایج انتخابات هم برای یک هفته دیگر به تعویق انداخته شود.

بروند یک رخصتی دیگر برای خودشان جور کنند گوش مردم را بی غم کنند.



مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باستثنای یک دو سه نفر از اعضاء، ننگ باد بر این نوع ولسی جرگه!!!!
من ولسی چرگه ها ی زمان مرحوم اعلیحضرت محمد ظاهر شاه،
پادشاه بی همتای افغانستان یادم میآید که وقتی وزیر و کابینه را احضار میکرد کابینه و وزراء میلرزیدند!!!
ولی درین ولسی جرگه که بخش زیاد اعضای آن چار عیب شرعی اند(غاصبین مال و زمین مردم، مفسدترین ثروت اندوزان کره زمین و خلاصه چیزهایی که بمشکل بزبان من میاید)، گپ بجایی رسیده که حتی هر بیسواد،دزد و آدمکش میتواند از ستیج خود ولسی جرگه، یگانه نماینده پاک از لوث فساد و وکیل واقعی مردم را که تحصیلات به سویه دکتورا دارد، دشنام میدهد و جاسوس خطاب میکند!!!!! ولی رئیس و معاونین و هیات اداری و تقریبا تمام اعضای حاضر ولسی جرگه با "گردنهای افراشته"؟؟!!! نشسته اند و تو گویی هیچ اتفاقی نیافتیده است!!!! برای همه انها نه عزت نه وقار و نه حیثیت ولسی جرگه مطرح نیست!!! شاید انها در دل بر من بخندند که این نظر دهنده هم عجیب آدمیست، از ما دفاع از چیزی را میخواهد که ما نداریم!!!!!!
بهر حال ننگ بر چنین "خانه ملت"؟؟؟!!!!
ماما مونجانی

>>>   اگر این توهین را بشر دوست به داود زی مینمود عکس العملش غیر ازین میبود پشتون هم سیاست را میداند وهم طرز برخورد را وباز بشر دوست هم قوی وضعیف را میشناسد گاهی به قوی حمله نمیکند هر جاضعیف رایافت دود از دمارش بیرون میکند او عجب ادمی است به زور رحم نمیکند وبه کمزور جان ندارد منتها درین جا تعرض اول از اقای بشر دوست بوده دوسیه این دو به من محول شود من اقای بشر دوست را کمی ملامت میدانم
قاضی ناخوانده

>>>   آقای بشردوست یک مریض روانی است انسان مریض روانی و عصبی هیچ وقت مصدر خدمت شده نمیتواند خداوند را شکر این آقای بشردوست قبلی رئیس جمهور انتخاب نشد اگر انتخاب میشد 100%گمان این بود روزانه با اعضای کابینه خود یخن به یخن می بود. این آقا نیت خوب دارد مگر متائسفانه که مانند جناب محترم آشرفغنی احمدزی مشکل روانی دارند که البته بیماری در اراده خود شان نیست لابد همچو مشکلات را بدنبال دارند.اینها باید تحت مراقبت درمانی طبیب امراض النفسی و عقلی وعصبی مداوم قرار داشته باشند.

>>>   نی غلط کردین اصل گناه از ما است که این خاین هارا انتخاب کردیم درعمر پدر خود هم 200 دالر را حساب نکرده بودن حالا هر کدام شان صاحب حساب ها درخارج هستن ودرکابل بهترین پارتمان ها دارند کدام نماینده های سابق زمین وجای داد داشتن یکی از نماینده ها در دوبی بخاطرچاپی خود سه دختر را دراطاق خود میخواست همه از ندانی وجهالت شان که درفکر وطن ومردم نیستن باز در هر جا درصف اول مسجد میرود لعنت خدا بالای این ها مردم بیچاره چی چاره دارند.
م.ی

>>>   اعضای این ولسی جرګه بفیر ار ده نفرش دیګران همه از ... هم بر تر اند بخاطر پیدا کردن پول وبه زور پول و تحمیل قدرت کلاشنکوف آمده اتد شما این وکیلان احمق را ارزیابی کنید که اینها قبل از آمدن امریکا چه داشنتد حالا چه دارند استسنا از چند نفر باحرمتش دیګران مثل ، مقوله عربی است میګوید، العوام کذ کرالحمار وانشآ قام و انشآ نام ترجمه: میګوید عوام به منزله ذکر ...است هر وقتی بخواهد بلند میشود در دل خود میزتد وهر وقتی بخواهد میخوابد ږاین وکیلان پست فطرت مثل همان ...ها هستند ملت افغانستان ازین ها چه ګله دارند تا خداوند عذاب خودرا نازل کند که این ها ازروی زمین نابود شوند.

>>>   قاتل گفتن ویا نبرد بر حق قوای مسلح را رنگ قومی دادن جفای بزرگیست در برابر این مدافعین وطن ومطلب گوینده گان ممکن آن باشد تا برعلیه این دشمنان داخلی وخارجی کشورمبارزه صورت نگرفته وکشوررا به دشمنان دیرینه اش تسلیم نمایند که منتهای وطنفروشی است.عده هم بخاطر اینکه وزیر دفاع از تبار شان نیست به این گفتار ها واه واه میگیویند.آیا کدام وجدان سالم قوای مسلح را قاتلین مردمش قلمداد مینمایند ویااینکه وزیر دفاع را که سالهابر علیه طالب والقاعده سنگر به سنگر جنگیده امروز نماینده ملا عمر خطاب شود.بیایید وجدان خودرا قاضی ساخته سیاه را سیاه وسفید را سفید قبول کنیم.
کوهی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است